Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxxer

Nóg een hardstyle track die ik heb gemaakt :D gratis te downloaden natuurlijk :)

wel zou ik hier graag wat comments op krijgen :)

de gitaren die je hoort heb ik zelf ingespeeld (jaja was een hele klus xD)


T is wat ik zelf altijd een beetje mis in de hardstyle en ja ik weet het hij is niet perfect... maar ben nu ongeveer een jaar bezig met produceren dus ben nog een beginnertje en heb heeeeeel veel aan tips en comments :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:56 
 
Hardtraxxer

een beetje reacties hierop zou wel leuk zijn hoor mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ok, waar ga ik beginnen.

1. Leuk idee om rock/metal in HS te verwerken, verfrissend en gaat wel een beetje terug naar de roots waar hardstyle vandaan komt. (Hardcore van rock/metal hardstyle weer van hardcore).
2. Vind je vocal ook wel leuk.
3. Persoonlijke vind ik je kick een beetje vervormen naar een jump-kick vlak voor de break.
4. In 't begin vind ik dat je gitaren wel bij de synth passen maar naarmate 't vordert lijkt t er steeds minder bij te passen.
5. Je kick is wel heel erg gedistort. vooral in de tail, en je punch is vrij dof. 't is veel te veel bass.
6. 't clipt allemaal erg, probeer je volumes op elkaar af te stemmen.
7. 2e climax is echt heel goed te horen dat je kick heel erg clipt, alle lage geluiden krijgen geen ruimte om te ontwikkelen en 't klinkt als een brij.

8. Blijven oefenen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 10:52 
 
Hardtraxxer

Hartstikke bedankt voor je comment! :thumbsup: dat zijn echt een paar dingen waar ik HEEL veel aan heb :)
dat de kick vervormt voor de break klopt helemaal :) in mijn enthousiasme heb ik daar perongeluk de reverse weggefilterd :P (had ook heel leuk kunnen uitpakken)

Ik heb het hele nummer nádat ik hem gerenderd heb als wave nog een keer ge-opend en ge"compressed" zou dat wat met dat clippen te maken kunnen hebben?
als ik dat niet doe dan klinkt de track veel helderder maar zit er minder bas in.. (zou wel te maken hebben met het afvlakken van de tops & bottoms van de freq)

iig hartstikke bedankt voor het tijd nemen om even goed te luisteren en te benoemen wat beter kan :D Ik ga er meteen mee aan de slag en misschien na het weekend al breng ik dan de "betere" edit online :)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks