Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

hej mensen,
ik ben bezig met een hardstyle-trackie :woot: en ik vroeg me eigenlijk wel af hoe de mensen op de hardtraxx-site hem vinden (is toch wel dé place to be for die-hard hardstyle fans xd )

Dit is de eerste keer dat ik zelf vocals heb opgenomen, ben benieuwd hoe jullie het "lul-verhaal" vinden :)

Met ander woorden: kunnen jullie alsteblieft wat comments op deze track geven (wat vinden jullie vet, wat vinden jullie wat minder..) want ik wil van dit nummer echt een knallende track maken, maar heb het gevoel dat ik me er nu een beetje blind op ga staren :P

tips voor masteren zijn natuurlijk ook hartstikke welkom :)
alvast bedankt iedereen :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kicks zijn echt één bak distortion, kan veel minder, drukt alles weg nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:52 
 
Hardtraxxer

ja maar ik ben bang dat als ik aan de distortion ga zitten, ik de hele kick verander.. ben namelijk zo slim geweest om die als eerste effect te gebruiken (doe ik dus nooit weer) maar:I'll keep in it in mind thanks :)

Ik ga er meteen mee aan de slag en zal hem in een paar dagen ( opgeschoond) nog een x posten en vragen wat jullie er dan van vinden :)

ik vind zelf het laatste stuk vanaf 2:11 echt gruwelijk helemaal ná het lulverhaal... maar ik zou het waarderen als er daar ook wat comments op komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:19 
 
Hardtraxxer

ik heb het originele bestand vervangen, de kick is helemaal opgeschoond, nog steeds clipt ie een beetje maar ik stoor me er zelf niet meer aan!! comments nog steeds welkom :D en FREE DOWNLOAD :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Boelie-beatz schreef:
ik vind zelf het laatste stuk vanaf 2:11 echt gruwelijk...


Dit is toch waar het uiteindelijk om gaat ;) Dat je zelf helemaal uit je plaat gaat van je eigen creatie!

Ik kan me er wel heel goed iets bij voorstellen. Je kicks hebben wat meer een duidelijk punch en tail nodig. Daarnaast kun je met EQ het frequentie bereik meer vormgeven waardoor er meer ruimte overblijft voor de rest van je mix.

In de opzet van de track zit wel echt lekkere drive! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:57 
 
Hardtraxxer

thanks voor het compliment en de comments man :D ik zal er bij volgende tracks zeker rekening mee houden

en inderdaad daar draait het eigenlijk allemaal om, dat je zelf helemaal losgaat op je eigen plaat :D :clap:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks