Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 10:16 
 
Hardtraxxer

een nummertje die ik laatst had gemaakt, een beetje experimenteel, kwou het gevoel weergeven dat je in een videogame zit :) vandaar die cheesy geluidjes en de simpele kick :D hij is natuurlijk weer gratis te downloaden :)

PLEASE COMMENT/REACTIES :D THANK YOU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 21:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dit is meer muziek die je moet luisteren wanneer je een dikke Jonko rookt. want het is echt erg xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:19 
 
Hardtraxxer

dankjewel denk ik xd

Ik weet ook wel dat dit absoluut niet mn beste werk is, maar ik vind zelf het nummer een ontzettende hoge fun factor hebben (door cheesy geluidjes) en het is op 151.5 bpm dus ik d8 dat kan maar op 1 forum tot zn recht komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

haha vind hem wel grappig. Alleen word wel heel irritant telkens dat zelfde loopje xd . Sluit me voor de rest aan bij Case DJ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 00:22 
 
Hardtraxxer

Hahah, ik ben benieuwd hoe serieus jij dit zit te bouwen achter je computertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:46 
 
Hardtraxxer

@ awesom-o (vette naam, wel ripp-off maar boeie) dit nummer heb ik gemaakt na een weekendje gamen/doorhalen xD dus ik was behoorlijk heen (is ook wel te horen lijkt me xd) en zoals je zelf waarschijnlijk wel weet kom je dan niet meer aan heel serieuze dingen toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

Hahaha ik merk het ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha prachtig dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 09:40 
 
Hardtraxxer

:clap: blij dat er iig iemand is die het leuk vind :P maar iemand ook wat tips n tricks?
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks