Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De manier waarop die screech is gebruikt in het outro doet me een beetje denken aan scary noises! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:41 
 
Hardtraxxer

apparte melodie in de climax kan hem niet echt volgen maar moet hem is wat vaker luisteren :) intro is wel beetje digital age style :P en wel ziek dat ie hem gratis weggeeft al dacht ik eerst dat het een hoax was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:47 
 
Hardtraxx Elite

Mijn vader vind het niet een heel boeiend anthem, hij mist kracht volgens hem, heb m namelijk voor de grap is aan hem laten horen! :D
Ik vind het wel een prima anthem, weinig op aan te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zieke intro, zieke outro, matige climax. Prima anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ox_Ite schreef:
En dan die leipe mid-intro, je kan tracks maken door allemaal sounds bij elkaar te gooien, maar dan moet je het nog tenminste een béétje ordenen dat die sounds met elkaar klikken...


Als je die sounds niet kunt volgen is er denk ik wat mis met je ritmegevoel ?:P


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien een idee voor Q-dance om artiesten het anthem te laten maken die pas net hun opmars maken. Ze komen iedere keer een jaar te laat. Zatox werd 1,5 jaar geleden populair en nu is zijn sound echt helemaal uitgemolken, met als resultaat een standaard Zatox plaatje. Vorig jaar met Brennan Heart precies hetzelfde. Geef de producers eens een kans die nog wel vol met inspiratie zitten. Of houd een producer contest, waaraan alle professionele producers mee kunnen doen ^^

Over de track zelf, vind het idee van de midintro vet, alleen de uitwerking is minder, kicks zijn te slap en passen er niet bij. Melodie is echt saai, als ik aan anthems denk, denk ik aan climaxen die je nog een decennium blij blijven, dit is gewoon 'nog een melodie erbij'. De pitchkicks zijn wederom vreselijk en totaal onnodig in deze track. De screech in de climax mist power en de kicks zijn lelijk door het gekraak in de punch. Het overmatig gebruik van de qlimax vocal maakt het er ook niet beter op. De track heeft totaal geen anthem gevoel; ik zou niet weten wat het thema van qlimax is, nu ik deze track gehoord heb.

Edit: Complimentje voor het gratis weggeven van een track die jaarlijks (bijna) het meest verkocht wordt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:29 
 
Hardtraxxer

vind het een heerlijk nummer, mooie intro en melo.. je hoort aan het eind 100x Qlimax en hij is gratis wat me overigens wel behoorlijk verbaasde!
Qlimax word wel beter dan afgelopen jaar als ik zie dat ze weer terug naar t oude concept gaan o.i.d. ga er denkik wel naartoe! line up is wel nice tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
ik zou niet weten wat het thema van qlimax is, nu ik deze track gehoord heb.

Dat heb je dan als het goed is met alle anthems? Althans als ik naar Qlimax Anthem 2003 luister, wat volgens menig bezoeker hier inclusief mezelf nog steeds een bom is, dan hoor ik ook niet wat het thema is behalve dat de tekst het uitlegt (the prophecy of the harder styles). Maar dat gebeurd hier ook... aangesloten worden aan Qlimax, er niet meer weg kunnen (no way back)/je angst tegemoet komen, jezelf overgeven aan Qlimax (stop the last bit of resistance).

Ik krijg beetje Matrix-gevoel bij deze plaat :p "you are now plugged in"

Qlimax anthem dat voor mij nog altijd het beste de sfeer wist neer te zetten, was Zany - Science & Religion (Science Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
ik zou niet weten wat het thema van qlimax is, nu ik deze track gehoord heb.

Dat heb je dan als het goed is met alle anthems? Althans als ik naar Qlimax Anthem 2003 luister, wat volgens menig bezoeker hier inclusief mezelf nog steeds een bom is, dan hoor ik ook niet wat het thema is behalve dat de tekst het uitlegt (the prophecy of the harder styles). Maar dat gebeurd hier ook... aangesloten worden aan Qlimax, er niet meer weg kunnen (no way back)/je angst tegemoet komen, jezelf overgeven aan Qlimax (stop the last bit of resistance).

Alle anthems? Flash Forward bijvoorbeeld heeft echt het Future gevoel erin verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:44 
 
Artiest

Tja gevoel is voor iedereen anders he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:50 
 
Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Ox_Ite schreef:
En dan die leipe mid-intro, je kan tracks maken door allemaal sounds bij elkaar te gooien, maar dan moet je het nog tenminste een béétje ordenen dat die sounds met elkaar klikken...


Als je die sounds niet kunt volgen is er denk ik wat mis met je ritmegevoel ?:P

Ze passen er gewoon niet, ligt ook aan de intro, waardoor je denkt van LOL dat is mij net iets te vaag/simpel al die rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een lekker anthem! Vind dit zeker wel een goede plaat, heeft de typische zatox feel, maar heb daar eigenlijk totaal geen problemen mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter als die van vorig jaar, maar vind 'm niet echt niet bijzonder klinken.
Wel mooi dat ie gratis is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel slecht deze, helemaal niet voor een Qlimax anthem. Vind de intro en outro wel tof, alleen verpesten de kicks het een beetje. Climax is saai door de random melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Mijn vader vind het niet een heel boeiend anthem, hij mist kracht volgens hem, heb m namelijk voor de grap is aan hem laten horen! :D
Ik vind het wel een prima anthem, weinig op aan te merken.

Je vader heb wel gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:52 
 
Artiest

Nando schreef:
Niet heel slecht deze, helemaal niet voor een Qlimax anthem. Vind de intro en outro wel tof, alleen verpesten de kicks het een beetje. Climax is saai door de random melodie.


Random melodie... als je zoiets al niet kunt volgen heb jij het met veel tracks echt moeilijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nando schreef:
Niet heel slecht deze, helemaal niet voor een Qlimax anthem. Vind de intro en outro wel tof, alleen verpesten de kicks het een beetje. Climax is saai door de random melodie.


Random melodie... als je zoiets al niet kunt volgen heb jij het met veel tracks echt moeilijk xd

hij blijft wel minder goed hanger dan bijv next dimensional world, bij mij althans

desalniettemin vind ik het een heerlijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nando schreef:
Niet heel slecht deze, helemaal niet voor een Qlimax anthem. Vind de intro en outro wel tof, alleen verpesten de kicks het een beetje. Climax is saai door de random melodie.


Random melodie... als je zoiets al niet kunt volgen heb jij het met veel tracks echt moeilijk xd


Vind de melodie ook nogal random klinken, blijft niet echt hangen bij mij in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje wel, tof dat ie vrij is gegeven! Onverwachts! Intro en outro zijn dik, climax wat te standaard helaas :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 23:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Misschien dat je er zo naar moet kijken: Wat als de vocals eruit gelaten waren... had je dan gedacht dat het een qlimax anthem zou zijn ?:P

Juist zo kijk ik er inderdaad naar en daar falen heel veel anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Alle anthems? Flash Forward bijvoorbeeld heeft echt het Future gevoel erin verwerkt.

Ja maar dan heb je 't wel gelijk over een van de gruwelijkste anthems (voor Qdance parties) gemaakt hé...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien een idee voor Q-dance om artiesten het anthem te laten maken die pas net hun opmars maken. Ze komen iedere keer een jaar te laat. Zatox werd 1,5 jaar geleden populair en nu is zijn sound echt helemaal uitgemolken, met als resultaat een standaard Zatox plaatje. Vorig jaar met Brennan Heart precies hetzelfde. Geef de producers eens een kans die nog wel vol met inspiratie zitten. Of houd een producer contest, waaraan alle professionele producers mee kunnen doen ^^

Over de track zelf, vind het idee van de midintro vet, alleen de uitwerking is minder, kicks zijn te slap en passen er niet bij. Melodie is echt saai, als ik aan anthems denk, denk ik aan climaxen die je nog een decennium blij blijven, dit is gewoon 'nog een melodie erbij'. De pitchkicks zijn wederom vreselijk en totaal onnodig in deze track. De screech in de climax mist power en de kicks zijn lelijk door het gekraak in de punch. Het overmatig gebruik van de qlimax vocal maakt het er ook niet beter op. De track heeft totaal geen anthem gevoel; ik zou niet weten wat het thema van qlimax is, nu ik deze track gehoord heb.

Edit: Complimentje voor het gratis weggeven van een track die jaarlijks (bijna) het meest verkocht wordt. :thumbup:


Ik ben het voor het eerst roerend met je eens. Eigenlijk is de eerste naam die bij me opkwam(vrijwel meteen) Geck-o. Na lang nadenken zou ik ook wel eens een anthem van Adaro(solo) willen horen! Mooiste voorbeeld is natuurlijj het anthem uit 2007 van headhunterz. Die vent had me toendertijd toch een berg vette releases, en zo vroeg in zn cariere al zo'n anthem zie ik alleen maar als ern soort bevestiging van wat Lyst zei.

Ik ben nog niet helemaal uitgekeken op Zatox, vin z'n recente tracks(o.a. To the top, unborn, odisea, maar ook het iets oudere audio attack) werkelijk briljant. Vindt het doodzonde dat ie 2x in 1 jaar een matig anthem afleverd. Anthem is vele malen beter dan vorig jaar en het jaar daarvoor, maar om bepaalde redenen toch teleurstellend. Hij levert het ene pareltje n het andere af, en dan valt dit tegen. Matige plaat voor iemand als zatox, matig anthem voor ern feest als Qlimax(het maken van een qlimax of defqon anthem valt toch wel te zien als de grootste eer voor een hardstyleproducer), al met al een tegenvaller, maar zeker niet dramatisch slecht. Ik heb ook absoluut geen Anthem-gevoel bij ddze plaat. Wel blij dat die dark voice weer als vocal gebruikt wordt, hoewel ie in 2007 2009 en 2010 vetter was(de vocal dus). Dit is wel dezelfde vocalist, maar opnieuw opfenonen en/of bewerkt gok ik, naar sowieso beter dan die vrouwen poepvocal uit 2008(hoewel dat anthem wel heel lekker was)

Ik voel eigenlijk een 2e anthem of remixrnpakket aankomfn, wat denken jullie?

Edit:excuus voor de typefouten, zo'n lang verhaal op een touchscreen is nie niks! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 05:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben beter gewend van Zatox... zijn producties zijn nog steeds vet maar zijn minder dan die van pak em beet een jaar geleden...

Wel blij dat ik nu weet dat hij in de line-up staat, kan zijn sounds nog steeds waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 09:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Degene die Qlimax insprak was toch al overleden, of was dat sensation?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Degene die Qlimax insprak was toch al overleden, of was dat sensation?


Ben eigenlijk wel benieuwd naar de persoon die beide vocalen inspreekt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks