Maar dat is niet moeilijkjefta21 wrote:Ik vind um wel wat hebben!Beter dan die van vorig jaar!
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Outro is echt vet, intro is wel ok 
Edit: intro is zalig
De rest is wat minder maar op een feest ga ik toch alles geven op deze track
Doet ook mij beetje denken aan Hardbass anthem (wat echt 1vd tracks van 2011 is
)
Edit: intro is zalig
De rest is wat minder maar op een feest ga ik toch alles geven op deze track
Doet ook mij beetje denken aan Hardbass anthem (wat echt 1vd tracks van 2011 is
En dus is het kans-loos dat er gewoon een HB anthem v2 wordt gemaakt.Vincent_ wrote: Doet ook mij beetje denken aan Hardbass anthem (wat echt 1vd tracks van 2011 is)
Beste vette track nog, beter dan de laatste 2 jaar.
De melodie heeft hier en daar wel wat overeenkomsten met het hardbass anthem van hem
En de melodie is me soms een beetje te random..
De melodie heeft hier en daar wel wat overeenkomsten met het hardbass anthem van hem
En de melodie is me soms een beetje te random..
-
A
Voor mij is het nummer een grote opbouw tot de outro, die is zoooo lekker

Ja inderdaad, dat klopt toch niet..Anonymous wrote:Voor mij is het nummer een grote opbouw tot de outro, die is zoooo lekker![]()
Vandaar ook dezeTiMOTHYb wrote:Ja inderdaad, dat klopt toch niet..Anonymous wrote:Voor mij is het nummer een grote opbouw tot de outro, die is zoooo lekker![]()
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
nee vind dit niet Qlimax anthem waardig om eerlijk te zijn 
leuk idee maar is het gewoon net niet
leuk idee maar is het gewoon net niet
Vette edit zegFRArnold wrote:Vandaar ook dezeTiMOTHYb wrote:Ja inderdaad, dat klopt toch niet..Anonymous wrote:Voor mij is het nummer een grote opbouw tot de outro, die is zoooo lekker![]()
View on SoundCloud
-
A
FRArnold wrote:Vandaar ook dezeTiMOTHYb wrote:Ja inderdaad, dat klopt toch niet..Anonymous wrote:Voor mij is het nummer een grote opbouw tot de outro, die is zoooo lekker![]()
View on SoundCloud
Haha precies!
-
S
Ik heb ook een anti-climax edit gemaakt, maar dan ook nog met een gewone climax
.
http://www36.zippyshare.com/v/79629629/file.html
Niks te klagen over de anthem
Heerlijke Zatox sound zoals altijd
Keertje wat anders dan de zwakke anthems van de afgelopen 2 jaar...
Keertje wat anders dan de zwakke anthems van de afgelopen 2 jaar...
Had je nog wel wat beter kunnen uitwerken, nu komt die climax wel heel erg ineens na de anti climax, en dat klinkt niet echt lekker, je had beter een nieuwe korte break kunnen maken voor de climax (van de elementen van de anti climax break bijvoorbeeld)stefaneke wrote:Ik heb ook een anti-climax edit gemaakt, maar dan ook nog met een gewone climax.
-
S
He bik ondertussen al gedaanp-stylez wrote:Had je nog wel wat beter kunnen uitwerken, nu komt die climax wel heel erg ineens na de anti climax, en dat klinkt niet echt lekker, je had beter een nieuwe korte break kunnen maken voor de climax (van de elementen van de anti climax break bijvoorbeeld)stefaneke wrote:Ik heb ook een anti-climax edit gemaakt, maar dan ook nog met een gewone climax.
Qre8ive wrote:Ik vrees als geck-o 'm maakt... dat dan 70% van het publiek raar staat te kijken als ie in eens prime time draait... Niets verkeerds bedoelt tegenover geck-o uiteraard, maar het is geen commerciële act denk ikKlementino wrote:Ik ben het voor het eerst roerend met je eens. Eigenlijk is de eerste naam die bij me opkwam(vrijwel meteen) Geck-o. Na lang nadenken zou ik ook wel eens een anthem van Adaro(solo) willen horen! Mooiste voorbeeld is natuurlijj het anthem uit 2007 van headhunterz. Die vent had me toendertijd toch een berg vette releases, en zo vroeg in zn cariere al zo'n anthem zie ik alleen maar als ern soort bevestiging van wat Lyst zei.
Wat Lyst bedoeld is dat ze een artiest die op het punt staat om zwaar populair te worden (denk aan een headhunterz) en diegene iets te laten maken. Niet een artiest die al zwaar populair is.
Maar goed dat is het commerciële. Naar mijn mening verdient zatox het wel
Ooh dat weet ik zeker, maar als ie zo goed blijft produceren(en vooral zo gevarieerd), en headhunterz hem blijft promoten dan gaat zijn bekendheid ook wel een boost krijgen. Voornamelijk op gebied van (opkomst wat betreft bekendheid(dat kan ik natuurlijk niet helemaal zeggen maar hier kennen ze de artiest Geck-o allemaal van naam en kunnen ze tracks opnoemen)) en inspiratie. Wie kende Headhunterz toen ie het Qlimax 2007 anthem maakte? Ik denk niet zo gek veel meer dan er nu bekend zijn met Geck-o, of sla ik de plan nu heel erg mis?
Dit is ook een beetje gissen in het donker, maar dit is wat ik zo ongeveer denk.
Beetje overdreven , vind je zelf ook niet?Hardphonic wrote:ZATOX = GODLIKE
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Citaat verworpen.Hardphonic wrote:ZATOX = GODLIKE
Obv troll is Obv.Pete wrote:Beetje overdreven , vind je zelf ook niet?Hardphonic wrote:ZATOX = GODLIKE
Lion's Hard Edit vind ik heel lekker 
Thanks!b-ram wrote:Lion's Hard Edit vind ik heel lekker
Ondanks dat ik niet zo'n fan van zatox ben zet dit toch een goeie sfeer neer. Hopen dat dit ook de richtlijn is voor de komende edities.
Want eerlijk is eerlijk 2007 tm 2010 hadden niet echt een goed half donker sfeertje zoals dit. Donker maar toch
toegankelijk.
En moooie anti edit, nemen we mee.
Want eerlijk is eerlijk 2007 tm 2010 hadden niet echt een goed half donker sfeertje zoals dit. Donker maar toch
toegankelijk.
En moooie anti edit, nemen we mee.
dat is ook wat ze proberen, zogenaamd raw maar dan wel toegankelijk. tsja, en als je zo allejezus vaak die qlimaxvoice erin doet gaat het wel duister klinken. vind de track zelf echt niets geen meerwaarde hebben boven veel andere tracks die zatox afgelopen tijd geproduceerd heeft.D-Nemacys wrote:Want eerlijk is eerlijk 2007 tm 2010 hadden niet echt een goed half donker sfeertje zoals dit. Donker maar toch toegankelijk.
Na een paar keer luisteren moet ik zeggen dat hij er eigenlijk alleen maar leuker op is geworden. Ik durf het zelfs een redelijk sterk anthem te noemen.
Good job Zattie.
Good job Zattie.