Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat ie free is, maar eigenlijk ook niet meer dan logisch. Wie gaat er nou zo'n kut anthem kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gratis: :thumbsup:
de track zelf: best vet voor free, ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:


Als optie en free to use! ;)


Leuke variant! :thumbsup:

Original; Opzich wel lekker maar krijg niet echt een Qlimax gevoel eerlijk gezegd! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro en outro zijn leuk. Climax kan me niet boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren zijn er een paar dingen die ik mehh vind..

Vooral de kick die ik te hoog vind pitchen voor een "duister" bedoelde track.
daarnaast is de melodie niet heel boeiend maar mijn god! wat maakt hij het goed met
de intro! dat is in mijn ogen het moment waar ik helemaal los zal gaan! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigenlijk best wel vet! Heerlijke intro, en de melodie is nog zo slecht niet, en geen 5 minuten break :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:26 
 

D-Teq schreef:
Ik vind hem eigenlijk best wel vet! Heerlijke intro, en de melodie is nog zo slecht niet, en geen 5 minuten break :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:27 
 

Alleen de outro is leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:29 
 
Hardtraxxer

Die Zatox komt m'n neus ook echt uit! Zijn plaatjes zijn allemaal het zelfde. Vroeger maakte hij zo'n dikke platen :(
Het nummer is net zo afgezaagd als het feest zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iedereen is best te spreken over de intro en outro, maar niemand egt over de Qlimax, hoe ironisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:32 
 

Wesz91 schreef:
iedereen is best te spreken over de intro en outro, maar niemand egt over de Qlimax, hoe ironisch :P

Komt gewoon omdat die slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Wesz91 schreef:
iedereen is best te spreken over de intro en outro, maar niemand egt over de Qlimax, hoe ironisch :P

Komt gewoon omdat die slecht is.

Ik zou 't eerder niet veel bijzonders noemen.. maargoed, daar ging t ook niet om maar omdat dat best ironisch is al zegk t zelf :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
iedereen is best te spreken over de intro en outro, maar niemand egt over de Qlimax, hoe ironisch :P

Eckt waar? Duh Qlimax ja? Dat is wel egt ieronies ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Here's an edit I made of this year's Qlimax anthem. It includes an anti-climax, a different break buildup and a second melody part. The track now has a length of 7:29. Hope you'll enjoy it. ;)

http://www14.zippyshare.com/v/16671450/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxxer

ola.. :) wat kunnen mensen een pak zeuren :)
Zieke track (zeker al die klein elementen zoals Q al zei).

Heerlijk dat dit free is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:59 
 
Artiest

Vette track, maar vind er totaal geen anthem sfeer in zitten, vind dat de sfeer in het anthem van vorig jaar veel sterker was. Intro is namelijk niet anders dan andere Zatox tracks. Vette track dus, maar geen anthem gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje hard bass anthem hoor ik erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:16 
 
Hardtraxxer

Als deze anthem 1,5 jaar geleden was uitgekomen had iedereen het een geweldige anthem gevonden. De enige reden waarom iedereen hem minder vind is omdat het gewoon de zoveelste track is waar zatox de zelfde elementen(vooral kicks) gebruikt. En hij heeft met die anti en synth te veel weg van de hardbass anthem naar mijn mening, al was die zowiezo wel een stukje vetter. Maargoed anthem heeft wel sfeeer en is vele malen beter als de afgelopen 2 jaar, en over het concept ben ik ook niet ontevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het heeft nog steeds niet de sfeer als in de anthem's van 2005/6/7 het mist gewoon het duistere, beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk zeg, zo'n gratis anthem. Ik ga hem eens luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem heel vet :D
Heerlijke sfeer en dikke Mid :)
Had dit niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict

Vind er bijna geen ene *** aan. Saaie boel, altijd hetzelfde diezelfde kick van Zatox.
De meesten vinden dit samen met Oddisea (of hoe je het ook spelt) goed... Dan zeg ik nu al, dat ik daar zeker niet bij hoor.
En dan die leipe mid-intro, je kan tracks maken door allemaal sounds bij elkaar te gooien, maar dan moet je het nog tenminste een béétje ordenen dat die sounds met elkaar klikken...

Nee, klinkt niet goed in mijn oren. Excuses aan alle EDIT: fans van dit nummer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Klinkt best dik :) Vind die Zatox kicks nog steeds wel ok :) Intro is zeker nice gedaan en vind die melo ook niet verkeerd! Outro gaat best hard! Niet slecht! ^^


Dat :) Vind het een vet nummer. En eindelijk weer eens die heerlijke typische Qlimax vocals! Ja, lekker anthem deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
G1LL schreef:
Klinkt best dik :) Vind die Zatox kicks nog steeds wel ok :) Intro is zeker nice gedaan en vind die melo ook niet verkeerd! Outro gaat best hard! Niet slecht! ^^


Dat :) Vind het een vet nummer. En eindelijk weer eens die heerlijke typische Qlimax vocals! Ja, lekker anthem deze keer.


en nog gratis ook. die vele keren qlimax in de outro had hij wel weg kunnen laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo maak je een anthem! Wat een ontzettend vette intro, en de melodie heeft ook de juiste sfeer. Zeker tevreden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks