Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Last edited by sanderovic on 14 Feb 2012 18:55, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 8 days ago
SICK :thumbsup: :love: :yay: :clap:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago
Epic :drool:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Had ik niet snel verwacht en zeker Atmosphere niet :)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
zatox heeft zich ook ingeschreven in de competitie wie de hoogste pitchkicks kan maken. In de 2de climax van Atmosphere, jeetje wat lelijk :lol:
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Atmosphere is een leuke track, had ik niet verwacht dat hij die gratis ging weggeven.
Epic vind ik niet zo slecht als de rest van HT maar dat is wel vaker zo :P.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Gewoon de climax bedoel je? want na de intro, is er een stukje break en gewoon weer een stukje intro imo. + pitchkicks blijven een gevoelig onderwerp hier blijkbaar. Ik vind het een prima track, dikke sfeer! Epic gewoon leuk tooltje :thumbup:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
jaron123 wrote:Gewoon de climax bedoel je? want na de intro, is er een stukje break en gewoon weer een stukje intro imo. + pitchkicks blijven een gevoelig onderwerp hier blijkbaar. Ik vind het een prima track, dikke sfeer! Epic gewoon leuk tooltje :thumbup:
dat 2de stukje climax is een anti-climax met daarop de 2de climax ;)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Zatox - Atmosphere .. Dik in orde. Gaaf dat deze gratis weggegeven wordt.
En Epic, leuk als DJ tool.
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
heb ze ff in de begin post gezet;) Thnx voor t uploaden!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Atmosphere is vet :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Epic is zooo slecht :P die is wel heel simpel gemaakt, wel leuk voor met de carnaval.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
p-stylez wrote:Epic is zooo slecht :P die is wel heel simpel gemaakt, wel leuk voor met de carnaval.
Is ook een hotel mix,
Veel slechter dan die levels mix van Showtek kon het niet, maar dit komt wel in de buurt!
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Atmosphere :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gaaf dat hij ze nu al weggeeft! Epic vond ik op lage kwaliteit wel prima! Nu nog eventjes kijken naar Atmospere.

Edit: Atmosphere is DIK in orde. Supergaaf dat die nu al weggegeven wordt!

Totaal een hele vette free release. Zatox :worship:.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
WZY wrote:zatox heeft zich ook ingeschreven in de competitie wie de hoogste pitchkicks kan maken. In de 2de climax van Atmosphere, jeetje wat lelijk :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Opnieuw erg RAW.

Echt een RAW artiest zoals men hier altijd beweert!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
hoebedoelje wrote:
WZY wrote:zatox heeft zich ook ingeschreven in de competitie wie de hoogste pitchkicks kan maken. In de 2de climax van Atmosphere, jeetje wat lelijk :lol:
Haha jezus inderdaad, leuke track, pitcht eerst naar beneden, dan opeens volledig de hoogte in. Ik hoef hem gelijk niet meer :P Ik vind zijn kicks prima verder, waarom is die overdreven pitch nou nodig.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
XtD wrote:
hoebedoelje wrote:
Haha jezus inderdaad, leuke track, pitcht eerst naar beneden, dan opeens volledig de hoogte in. Ik hoef hem gelijk niet meer :P Ik vind zijn kicks prima verder, waarom is die overdreven pitch nou nodig.
Ongelofelijk hoe je jezelf kan ergeren aan zoiets. De harmonie die ermee gemaakt wordt blijft gewoon bewaard. Soms krijg ik een beetje het gevoel alsof mensen aan het zoeken zijn om een track niet leuk te vinden.

In vergelijking met It Must Be is dit een heel stuk minder qua hoogte. En komt deze welgeteld 2x op dat punt. Het begint een beetje zeiken om het zeiken te worden voor mijn gevoel.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Wat mij betreft een dikke spreekwoordelijke moker in je face als je gaat janken om de pitchkicks. Zijn gewoon prima! Thx Zatox.
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
:thumbsup:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Atmosphere is prima track :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Mar 2015
vind atmosphere opzich wel een prima/leuke free. over die epic bootleg hou ik maar gewoon mijn mond. :/
ook al ben ik totaal geen house fan, toch luister ik dan liever naar de original van epic >.<
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Achja de discussies over bootlegs altijd... je kunt er lang en kort over doen maar ik vind gewoon dat mensen die tracks te serieus beoordelen. Wat verwacht je dan van een track die in een uur gemaakt word en die puur voor de lol is om tussendoor in een setje te draaien? Ze geven het ook niet voor niks gratis weg. En zeg nou zelf wat boeit die 2 minuten nou op een feest van een uurtje of 10? On topic: nice dat zatox dit nu al weggeeft :thumbsup:
Last edited by Backstabber on 14 Feb 2012 20:20, edited 1 time in total.