Feest: Epic Hard! XL - Special: The Opposition Album release party
Datum: 09-06-2017
Tijd: 22:00 - 04:00
Ticketsale: https://shop.simpleticket.eu/?eventid=1648
Prijs: vvk € 10,-
Line-up:
TBA
View on YouTube

Zou het raar vinden als er twee mensen buiten Theracords komen draaien op deze album release party. Gok dat het gewoon binnen dit clubje blijft.wrote:Kleine kans dat ik aanwezig ben. Line-up gewoon de TC artiesten met mogelijk een opener als Aeros en Blackburn?
Top!wrote:Nu kun je dus wél ook classics verwachten haha
Vanwege TCC waarschijnlijk aanwezig met Helicazewrote:Lijkt wel een leuk feestje om de tijd tussen emporium/intents en defqon te overbrugeen.
Optie dus
Gezellig! Pinten pakken daar dan!wrote:Vanwege TCC waarschijnlijk aanwezig met Helicazewrote:Lijkt wel een leuk feestje om de tijd tussen emporium/intents en defqon te overbrugeen.
Optie dus
wrote:Gezellig! Pinten pakken daar dan!wrote:Vanwege TCC waarschijnlijk aanwezig met Helicazewrote:Lijkt wel een leuk feestje om de tijd tussen emporium/intents en defqon te overbrugeen.
Optie dus
Wat is een duo ticket precies en waar kan ik die vinden?wrote:Voor geïnteresseerden is het vandaag nog mogelijk om duo-tickets te scoren
IK wil echt om 10:00 binnen zijn... hopelijk word ik afgebeld op mijn werk. Anders zal ik toch iemand moeten regelen die voor mij moet werken...