Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:18 
 
Hardtraxx Elite

Fuck yeah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ongelofelijk hoe je jezelf kan ergeren aan zoiets. De harmonie die ermee gemaakt wordt blijft gewoon bewaard. Soms krijg ik een beetje het gevoel alsof mensen aan het zoeken zijn om een track niet leuk te vinden.

In vergelijking met It Must Be is dit een heel stuk minder qua hoogte. En komt deze welgeteld 2x op dat punt. Het begint een beetje zeiken om het zeiken te worden voor mijn gevoel.


Jij vindt dat de harmonie bewaard wordt, ik vind dat de harmonie compleet door de war wordt geschopt. Dit soort pitchkicks staan voor mij gewoon gelijk aan ruis, het verpest dat gedeelte voor mij. Ik vind het ook apart, er wordt altijd gezegd 'die pitchkicks kunnen er nog wel mee door', maar bijna nooit iemand die zegt dat de pitchkicks echt lekker zijn. Dan kunnen ze ze toch zoiezo beter weglaten? Ik vind, heb ik ergens anders ook al aangegeven, dat pitchkicks echt wel wat kunnen toevoegen, vooral bij wat tracks van r3belz/s zoals Armageddon en Shade. Maar voor mij persoonlijk stoort het gewoon ontzettend als kicks zo hoog gaan. Ik bekijk een track als totaalplaatje, als de harmonie dan (nogmaals, in mijn ogen) door de war wordt geschopt op één moment vind ik dat eeuwig zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:18 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Wat mij betreft een dikke spreekwoordelijke moker in je face als je gaat janken om de pitchkicks. Zijn gewoon prima! Thx Zatox.

Indeed, super dikke track! Epic is erg simpel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:28 
 

Atmosphere vind ik er vet, topppie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:09 
 
Hardtraxxer

Hij had het ook over een nummer met de naam "Unite" wat is daar over bekend, ook nog niet gespot ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een edit gemaakt met een 25 sec. intro, en de synth(s) van de original mix in de break.

[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/15047583/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind aan alle 2 egt geen hol aan, die epic past egt gewoon niet in een hardstyle jasje, en ik zever normaal niet veel over pitchkicks, maar bij atmosphere zijn ze tog wel egt lelijk, ga na die naar beneden pichende kick gewoon terug over op die eerste kick, maar nu is het echt te vreselijk voor woorden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

Atmosphere :worship: zo snel al weg doen :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:20 
 
Artiest

Dat is snel, Atmosphere :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

atmosphere :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Hij had het ook over een nummer met de naam "Unite" wat is daar over bekend, ook nog niet gespot ergens?

Die gaat hij wel uitgeven. Atmosphere was gebaseerd op een film, misschien had hij geen recht om het dan uit te geven.

XtD schreef:
Jij vindt dat de harmonie bewaard wordt, ik vind dat de harmonie compleet door de war wordt geschopt. Dit soort pitchkicks staan voor mij gewoon gelijk aan ruis, het verpest dat gedeelte voor mij. Ik vind het ook apart, er wordt altijd gezegd 'die pitchkicks kunnen er nog wel mee door', maar bijna nooit iemand die zegt dat de pitchkicks echt lekker zijn. Dan kunnen ze ze toch zoiezo beter weglaten? Ik vind, heb ik ergens anders ook al aangegeven, dat pitchkicks echt wel wat kunnen toevoegen, vooral bij wat tracks van r3belz/s zoals Armageddon en Shade. Maar voor mij persoonlijk stoort het gewoon ontzettend als kicks zo hoog gaan. Ik bekijk een track als totaalplaatje, als de harmonie dan (nogmaals, in mijn ogen) door de war wordt geschopt op één moment vind ik dat eeuwig zonde.

Dat komt omdat de mensen die zich er niet aan storen het er ook niet over hebben. Je bent eerder geneigd om iets neer te zetten als het je stoort om maar zo te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:35 
 
Hardtraxx Newbie

Atmosphere een leuke track. Epic erg simpel. Ik weet dat het een "Hotel Tool" is, maar wel erg simpel.
Showtek spant nog steeds de kroon, dat zowiezo. Zatox is normaal iemand van goede kwaliteit mastering.
Had daarom bij zo'n "simpele" Tool toch stiekem iets meer verwacht van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 13:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ongelofelijk hoe je jezelf kan ergeren aan zoiets. De harmonie die ermee gemaakt wordt blijft gewoon bewaard. Soms krijg ik een beetje het gevoel alsof mensen aan het zoeken zijn om een track niet leuk te vinden.

In vergelijking met It Must Be is dit een heel stuk minder qua hoogte. En komt deze welgeteld 2x op dat punt. Het begint een beetje zeiken om het zeiken te worden voor mijn gevoel.

Hoe kan je zoiets nou harmonie noemen :x Dit is net alsof de jostiband zich even komt bemoeien met de 5e symphonie van Beethoven.
Ik blijf me erover verbazen hoe mensen pitchkicks als dit in godsnaam niet storend of zelfs mooi kunnen vinden. Eerst gaat t mooi omlaag, en dan ineens vanuit het niets BWING BWING BWING BOING BOING BOING tien octaven de hoogte in.

Echt harmonieus maar niet heus. Dit is best een mooie track verder maar dit soort kicks slaan toch gewoon helemaal nergens op. Wat wil een producer hier nou mee bereiken vraag ik me ook af... live klonk dit namelijk al helemaal verschrikkelijk. Ik kan me daar echt kapot aan ergeren ja, gewoon omdat het helemaal nergens op slaat. Als ie gewoon normaal zou doen met die kick was dit een prachtplaat geweest.

En ja vroeger had je ook pitchkicks, maar A: die sloten wel goed aan bij de rest van de track en B: die gingen nooit zo kotsmisselijk hoog de lucht in met een geluid waar je oren spontaan dood van willen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, Atmosphere klonk inderdaad leuk tot die pitchkick 40.000Hz de lucht in schoot :P Editje maken dus. Over Epic: ik ben al niet zo'n fan van house, laat staan in combinatie met Hardstyle. Hieruit ga ik dat house stukje knippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Opnieuw erg RAW.

Echt een RAW artiest zoals men hier altijd beweert!


Wat ben jij een sneu persoon zeg. Lekker reacties uitlokken he, daar trek je je volgens mij op af.

Als er 1 plek is waar Zatox NIET als raw bestempeld wordt is het wel Hardtraxx. Dus ga ff ergens anders de stoere jongen uithangen.

Ot: Wel een aardig plaatje Atmoshpere, Epic is te slecht voor woorden maar dat moeten we ook maar niet te serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
Opnieuw erg RAW.

Echt een RAW artiest zoals men hier altijd beweert!


Wat ben jij een sneu persoon zeg. Lekker reacties uitlokken he, daar trek je je volgens mij op af.

Als er 1 plek is waar Zatox NIET als raw bestempeld wordt is het wel Hardtraxx. Dus ga ff ergens anders de stoere jongen uithangen.

Ot: Wel een aardig plaatje Atmoshpere, Epic is te slecht voor woorden maar dat moeten we ook maar niet te serieus nemen.


Volgens mij maakt hoebedoelje er zoiezo een sport van om zo veel mogelijk dingen te posten waar mensen 'hoebedoelje' op willen reageren. Geen echte aanwinst verder nee. Inderdaad, Zatox is een beetje begonnen met 'Rawstyle' maar vind hem eigenlijk één van de dj's die tussen raw en mainstream in valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
Opnieuw erg RAW.

Echt een RAW artiest zoals men hier altijd beweert!


Wat ben jij een sneu persoon zeg. Lekker reacties uitlokken he, daar trek je je volgens mij op af.

Als er 1 plek is waar Zatox NIET als raw bestempeld wordt is het wel Hardtraxx. Dus ga ff ergens anders de stoere jongen uithangen.

Ot: Wel een aardig plaatje Atmoshpere, Epic is te slecht voor woorden maar dat moeten we ook maar niet te serieus nemen.


Volgens mij maakt hoebedoelje er zoiezo een sport van om zo veel mogelijk dingen te posten waar mensen 'hoebedoelje' op willen reageren. Geen echte aanwinst verder nee. Inderdaad, Zatox is een beetje begonnen met 'Rawstyle' maar vind hem eigenlijk één van de dj's die tussen raw en mainstream in valt.


Hoe bedoel je? :P

maar ben het wel met je eens ja Zatox is een van de weinige die er tussen springt en af en toe buiten zijn grenzen stuitert :) uiterst respect voor die italiaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:

Volgens mij maakt hoebedoelje er zoiezo een sport van om zo veel mogelijk dingen te posten waar mensen 'hoebedoelje' op willen reageren. Geen echte aanwinst verder nee. Inderdaad, Zatox is een beetje begonnen met 'Rawstyle' maar vind hem eigenlijk één van de dj's die tussen raw en mainstream in valt.


Zatox plaatst zichzelf juist nadrukkelijk tussen de twee genres in. Dat zei hij althans wel in de interviews voor Qlimax in 2010. Niet de meest recente bron, maar nog wel van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
XtD schreef:

Volgens mij maakt hoebedoelje er zoiezo een sport van om zo veel mogelijk dingen te posten waar mensen 'hoebedoelje' op willen reageren. Geen echte aanwinst verder nee. Inderdaad, Zatox is een beetje begonnen met 'Rawstyle' maar vind hem eigenlijk één van de dj's die tussen raw en mainstream in valt.


Zatox plaatst zichzelf juist nadrukkelijk tussen de twee genres in. Dat zei hij althans wel in de interviews voor Qlimax in 2010. Niet de meest recente bron, maar nog wel van toepassing.

Daar is niks mis mee, maar dan moet hij zich wel aanpassen aan de tijd/plaats waar hij draait :P. Niet zoals in de Loudness Gangstah, One Blade en Wake Up gaan draaien dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, dat kan inderdaad beter (al zou ik One Blade prima op zo'n feest vinden gezien de climax, maar goed, dat is een andere zaak).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Leuke nummers, Atmosphere is erg dik en Epic is een leuke tool :) . En ja, die pitch kicks gaan echt te hoog hoor in Atmosphere, of je dat nou zeiken noemt of niet :lol: . Wel zonde, want los daarvan is die track erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
2 Leuke nummers, Atmosphere is erg dik en Epic is een leuke tool :) . En ja, die pitch kicks gaan echt te hoog hoor in Atmosphere, of je dat nou zeiken noemt of niet :lol: . Wel zonde, want los daarvan is die track erg dik!


ik dacht van te voren hij zal wel weer is wat te zeiken hebben maar toen ik het nummer luisterde hoorde ik inderdaad dat die kick wel heel vreemd klonk als die pitchde, is te hoog lijkt me :innocent: Is niet vaak dat ik datzeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mag eigenlijk niet, zo'n tool als EPIC maar die klonk stiekem toch wel erg lekker tijdens Hard Bass! Leuk dat hij hem weg geeft.

En Atmosphere, climax is heerlijk! Rest moet ik nog even over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Epic is wel grappig om zo tussendoor is met carnaval te draaien maar meer ook niet, vind hem erg simpel.. Atmosphere is een leuk plaatje.

WTF is dat trouwens met die 12 seconden inmix intro.. Nieuwe rage ofzo?
Straks maken ze helemaal geen intro's meer, hoef je alleen maar te faden :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks