Fuck yeah!
Jij vindt dat de harmonie bewaard wordt, ik vind dat de harmonie compleet door de war wordt geschopt. Dit soort pitchkicks staan voor mij gewoon gelijk aan ruis, het verpest dat gedeelte voor mij. Ik vind het ook apart, er wordt altijd gezegd 'die pitchkicks kunnen er nog wel mee door', maar bijna nooit iemand die zegt dat de pitchkicks echt lekker zijn. Dan kunnen ze ze toch zoiezo beter weglaten? Ik vind, heb ik ergens anders ook al aangegeven, dat pitchkicks echt wel wat kunnen toevoegen, vooral bij wat tracks van r3belz/s zoals Armageddon en Shade. Maar voor mij persoonlijk stoort het gewoon ontzettend als kicks zo hoog gaan. Ik bekijk een track als totaalplaatje, als de harmonie dan (nogmaals, in mijn ogen) door de war wordt geschopt op één moment vind ik dat eeuwig zonde.Khadber wrote:Ongelofelijk hoe je jezelf kan ergeren aan zoiets. De harmonie die ermee gemaakt wordt blijft gewoon bewaard. Soms krijg ik een beetje het gevoel alsof mensen aan het zoeken zijn om een track niet leuk te vinden.
In vergelijking met It Must Be is dit een heel stuk minder qua hoogte. En komt deze welgeteld 2x op dat punt. Het begint een beetje zeiken om het zeiken te worden voor mijn gevoel.