Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Je kan ook het album met alle full tracks gewoon online downloaden..
Heb je in ieder geval dat gezeik niet met dat wegklikken of doneren enzo voor de mensen die daar niet uit kwamen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Elite

niet zo netjes hier 1gabba links plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:21 
 

bRt_ schreef:
Entourage schreef:
Dan hoor je de eerste/laatste 40 seconden alleen maar tik tik clap clap etc. :P
Dat is klote irritant. Doe mij dan maar gewoon van die korte versies, beter voor de gewone luisteraar

Tja, ligt er gewoon aan wat je leuk vind hé! :P

Vind jij het fijn dan om als je bijv. hardstyle op je mp3 speler luistert dat je eerst 40 seconden van dat nutteloze getik hoort? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Heb net het album binnen door een donatie, deze actie verdiend dat! :)

Ga het nu een uitgebreide luisterbeurt geven.


Edit: G*dverkut. waarom is dikke vette basplaat niet zo full als ie hoort te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel fijn om eerst 40 sec. getik te horen.
Beter dan die previews van 1:57 ofzo :")
Tegenwoordig hoor je alleen de break en de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
niet zo netjes hier 1gabba links plaatsen.

Nee, daar doen we niet aan.
@Analoxx link weggehaald. Volgende keer een waarschuwing hé! :D

Citaat:
Vind jij het fijn dan om als je bijv. hardstyle op je mp3 speler luistert dat je eerst 40 seconden van dat nutteloze getik hoort?

Ik gebruik geen mp3 speler :D

Maar, ja. Vind het leuk om te weten hoe een hele track in elkaar steekt. En als ik echt wil skippen kan ik tegenwoordig rechtstreeks naar de climax gaan.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waarschijnlijk boeit mij dit album voor geen ene meter. maargoed. 1,50, drink dr vanavond wel één minder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:41 
 

bRt_ schreef:
Citaat:
Vind jij het fijn dan om als je bijv. hardstyle op je mp3 speler luistert dat je eerst 40 seconden van dat nutteloze getik hoort?

Ik gebruik geen mp3 speler :D

Maar, ja. Vind het leuk om te weten hoe een hele track in elkaar steekt. En als ik echt wil skippen kan ik tegenwoordig rechtstreeks naar de climax gaan.. :D

Beter doen ze het allemaal zo als Fusion, gewoon standaard radio edits meeleveren bij elke release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

World Belongs To You (5.0)
I'm Alive 2.0, maar die had tenminste een goede midintro. Dit is echt handjeklap to da bone.

Destiny (7.5)
Leuke sounds in de mid-intro. Melodie is ook erg mooi, zowel de build-up, maar vooral de climax. De kicks zijn helaas wat over de top. maar toch een lekkere plaat. De fx kicks heef hij wel van Toneshifterz gejat -.-

Underwater (8.0)
Simpele track, maar heerlijk zweverig. Ik moet hem misschien niet te vaak luisteren en live zal hij ook niet zo boeiend zijn denk ik. Maar tot nu toe is het thuis een genot om naar te luisteren.

Break Away (Toneshifterz Remix) (6.0)
Intro en mid-intro zijn niet echt boeiend. Vocals vind ik ook niet denderend (vond het origineel ook al niet speciaal). In deze remix vind ik ze wel goed tot hun recht komen in de break. Melodie is ook niet eens zo slecht.

Silence Of Darkness (6.5)
Lekkere mid-intro, vooral het opbouwende deel van de 1e, maar de 2e mid-intro is ook lekker. Climax is wel oke, maar niet echt speciaal. Had wel wat rauwers verwacht na die intro.

Nightmare Into Reality (7.5)
Heerlijke opbouw in de intro en dan vooral dat bliepje voordat die lekkere reverse erop klapt. Die mid-intro vind ik dan niet echt boeiend. Climax is ook erg lekker, alleen had die kick wel wat harder gemogen. Thera, maak jij eens een remix ofzo :cry:

Rebourne (6.0)
Lekkere mid-intro! Helaas komt er dan een waardeloze vocal met een break die 3,5 uur duurt. Die zang komt me trouwens wel bekend voor of is het die melodie? In ieder geval behoorlijk cheesy. Door de mid-intro scoort hij nog net een voldoende.

Sadness (6.0)
Overdreven kicks zeg..... De sounds in de intro vind ik wel erg lekker, maar passen niet bij die kicks. Daarna komt adagio voor strings vol. 999. Past goed bij de titel, maar na La Nuit Noire, nooit meer een goede soortgelijke track gehoord. De viool in de break is wel erg mooi.

Dance (7.0)
Die intro is net een versnelde house plaat, niet zo heel fijn. De climax synth en melodie is dan weer wel erg lekker, maar het blijft een versnelde housetrack. Maar zeker niet slecht.

Survive (5.5)
Die mid-intro is duidelijk van Code Black afkomstig. Lijkt op een gepitchte versie van F.E.A.R., maar niet slecht ofzo. Daarna een janksolo van DV8 :sick:. Denk bij zulke breaks altijd aan Lose My Mind. Melodie spreekt mij ook echt niet aan.

Black Sun (8.0)
Lekkere mid-intro! Heerlijke opbouw naar de climax, dat versnellen, al is de break wel erg lang. Maar verder echt episch lekker. Tweede deel van de climax als die synth omhoog gaat is wel iets minder.

Avior (7.5)
Oh mijn geit, wat een heerlijke mid-intro sounds, maar waarom zo'n overdreven kick eronder :cry: Climax is niet héél boeiend, maar heeft wel flink wat drive. Wederom verknald die kick het. Had een 8.5 geweest als de kick in orde was, want verder is het echt een lekkere track. Had dan de beste track van het album geweest.

Life (5.0)
Echt weer een track waar ik eerder Toneshifterz zou verwachten als artiest. Niets echt boeiends aan de track, al is de climax melodie wel aardig, maar die pitchkicks zijn echt verschrikkelijk :worship:

My Beat (7.0)
Mid-intro is dik in orde, leuk gespeeld met de kicks ook. De vocals passen er totaal niet bij. Ik en waarschijnlijk iedereen is de King Of Pain versie van Promo gewend, die keihard gaat in vooral de 2e climax. Verder is de climax best wel te doen, maar niet super.

Victims Of The Same World (7.5)
Ik weet nu al dat je live niks hoort van die mid-intro. De kick drukt de lage synth helemaal weg. Thuis klinkt het wel prima. Melodie is wel apart, de eerste 16 tellen zijn echt botergeil zoals altijd bij B-Front tracks. Daarna raakt hij de weg een beetje kwijt. De 2e climax is minder dan de eerste helaas. Die korte noten klinken beter,
Zoals meerdere gezegd hebben wel weer zelfde recept, maar ik ben het nog niet zat.

Dikke Vette Basplaat geef ik geen cijfer. Is meer een kick-edit van Orgasmo, die ik overigens beter vind.

Totaal: 100/15 = 6,7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste tracks zijn geen kont aan. Zitten wel paar leuke tracks tussen, maar niet de moeite waard om te kopen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

heb hem binnen, zal hem deze week een luister beurt geven.

Jammer dat die track met wildstylez er niet op staat en pounding senses edit had er ook wel op gemogen ook al komt die free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn top 3:
1. Nightmare Into Reality
2. My Beat
3. Survive (Ft. Code Black & DV8 Rocks!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen even binnenhalen. M'n verwachtingen zijn niet zo hoog, maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Luistert gewoon lekker weg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:23 
 
Hardtraxxer

Had totaal geen verwachtingen van het album, en ben ook niet verrast. Ik heb hem nu 1x geluisterd en het was niet zo slecht maar ook niet bijzonder interessant. Ik denk niet dat ik over een jaar nog vaak zal terugdenken aan dit album. Desalniettemin luistert het prima weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik album niet heel spannend vind, toch even gedoneerd. Jammer dat Dikke Vette Bassplaat geen in- outro heeft ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen zin om een complete review te typen, maar vind het album helaas erg tegenvallen!
Vooral als ik dit naast het vorige album van Raoul leg! :huh:
Beste track van het album is voor mij Nightmare into reality.
Voor de rest nog 3 platen die mij boeien: Underwater, Dance en Victims Of The Same World.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Best grappig trouwens dat die schreeches in de anti van Nightmare Into Reality Raoul zijn eigen stem is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:36 
 
Hardtraxxer

Vind Victims Of The Same World en Nightmare Into Reality heel dik :drool:
Underwater is ook heerlijk, maar dan voor thuis ^^
Voor de rest moet ik het even wat vaker luisteren, Black Sun lijkt me ook wel te bevallen ^^

Oja, World Belongs to You -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand anders ook de ervaring dat de tracks onbenullig lang moeten laden als ze door Rekordbox gehaald zijn? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Best grappig trouwens dat die schreeches in de anti van Nightmare Into Reality Raoul zijn eigen stem is :P

ik kan het er niet echt in vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:08 
 

Geef het nu een goeie luisterbeurt! Het is geen hoogstaand album. Underwater, Nightmare into Reality, Dance! en My Beat zijn leuke nummertjes en ik blijf Dikke vette Bassplaat ook wel vet vinden! :thumbup:

De rest is vrij matig en bij die vocals van survive lachte ik de ballen uit mn broek :lol: Hoe slecht haha!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
emmerick schreef:
niet zo netjes hier 1gabba links plaatsen.

Nee, daar doen we niet aan.
@Analoxx link weggehaald. Volgende keer een waarschuwing hé! :D

ooops :$

mijn excuses!! beetje stom bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Bart0ving schreef:
Best grappig trouwens dat die schreeches in de anti van Nightmare Into Reality Raoul zijn eigen stem is :P

ik kan het er niet echt in vinden :P

Tis hem wel. Zit tussen die vocal meuk van Hasta La Pasta.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hehé een nieuwe Code Black! :) Had er wat meer van verwacht, eerst maar eens vaker luisteren..
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks