Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxxer

Black Sun :worship:

En die andere doen me niet zo veel.

Behalve Break Away (Tonishifterz remix)

En natuurlijk underwater :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Doetje schreef:
Black Sun :worship:



Zeker dít! Black Sun is de topper van dit album, samen met het zwerige en zwoele Underwater wat eigenlijk net zo goed een Geck-O nummer had kunnen zijn :cool: :bomb: .
De rest is matig en lijkt hier en daar snel in elkaar geflanst. Ik had hier veel van verwacht gezien Zany's vorige album mijn favoriete album aller tijden is, daar zat werkelijk geen één slecht nummer tussen :drool: .
Hier betrap ik mezelf er vaak op het skippen van nummers in de bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Newbie

Vind het feen slecht album, paar leuke nummertjes, ik hoopte alleen stiekem op een paar donkeys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het een zeer fijn album eigenlijk, paar mindere tracks tussen. Maar de andere tracks maken het weer goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Sun is echt de slechtste plaat imo. Kracht- en driveloze climax en zo random als wat. Klink voor geen meter...

Toppers voor mij zijn Nightmare Into Reality, My Beat en Underwater.

Ook Rebourne (die climax drop :drool:), Survive, en Avior (euforie (L)) zijn dik :worship:

Had er wel meer van verwacht, Zany kennende. Al met al alsnog zeker een voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marv schreef:
Vind het feen slecht album, paar leuke nummertjes, ik hoopte alleen stiekem op een paar donkeys!


Of een kneiterharde Zany & The Beholder plaat ala Midnight of Annihilating/ Who wants this
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:11 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Aan die couponcode van 20% heb je ook geen fuck aan.
Alles wat in die winkel is, is uitverkocht wat in mijn maat is (S)
Vul die dan op z'n minst aan. :thumbdown:


Maatje groter nemen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxxer

EqualizerNL schreef:
Iemand anders ook de ervaring dat de tracks onbenullig lang moeten laden als ze door Rekordbox gehaald zijn? :huh:


Ja en bij mij doet ie het zelfs niet in sommige afspeel programmas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wes schreef:
Fusionmania schreef:
Aan die couponcode van 20% heb je ook geen fuck aan.
Alles wat in die winkel is, is uitverkocht wat in mijn maat is (S)
Vul die dan op z'n minst aan. :thumbdown:


Maatje groter nemen? :P

Nee want die zitten weer zo breed als een beer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:05 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Wes schreef:
Fusionmania schreef:
Aan die couponcode van 20% heb je ook geen fuck aan.
Alles wat in die winkel is, is uitverkocht wat in mijn maat is (S)
Vul die dan op z'n minst aan. :thumbdown:


Maatje groter nemen? :P

Nee want die zitten weer zo breed als een beer :P


Ah nouja je kan het dan (mocht je groeien) het later nog aandoen of weggeven :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Wes schreef:
EqualizerNL schreef:
Iemand anders ook de ervaring dat de tracks onbenullig lang moeten laden als ze door Rekordbox gehaald zijn? :huh:


Ja en bij mij doet ie het zelfs niet in sommige afspeel programmas..

Dat heb ik dus met het album :huh: Gewoon als mp3 op een stick gezet, geen enkel apparaat pakt de tracks :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:30 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe zit het dan met domination, not adraid, to the end?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Marv schreef:
Hoe zit het dan met domination, not adraid, to the end?

Zullen vast wel een of meerdere releases krijgen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:29 
 
Hardtraxx Newbie

Beter komen die snel!, kijk vooral naar to the end, in lq al zeer veel belovend in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

die pitchkick gaan helemaal naar Planet Zany xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Newbie

maar toch blijft zany nr 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:38 
 

Marv schreef:
maar toch blijft zany nr 1

Mwah een topper sluit zijn carriere in stijl af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:40 
 

Nee natuurlijk is Zany een van de beste ooit voor mij (zeker top vijf).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Planet zany album

mod edit: verwijderd op verzoek van Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gedoneerd, dus ook de tracks binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

EqualizerNL schreef:
Wes schreef:
EqualizerNL schreef:
Iemand anders ook de ervaring dat de tracks onbenullig lang moeten laden als ze door Rekordbox gehaald zijn? :huh:


Ja en bij mij doet ie het zelfs niet in sommige afspeel programmas..

Dat heb ik dus met het album :huh: Gewoon als mp3 op een stick gezet, geen enkel apparaat pakt de tracks :mad:


Op spotify pakte die hem ook niet de laatste keer dat ik checkte....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zany - World Belongs To You
Vocals vind ik echt verschrikkelijk, van die zeurende popvocalen. Met de kicks is nog niet eens zo heel veel mis, totdat ze pitchen. Maar de opbouw naar de climax, de vocals, die saaie melodie... Nee, vind dit nummer helemaal niks.

Zany - Destiny
Intro is niks mis mee. Lekkere drive, kicks klinken over het algemeen goed. Vocals voegen niet heel veel toe, maar stoor me er ook niet aan. Melodie heeft iets speciaals, pakt me wel. Maar die kicks in de climax :sick: Kom op zeg, wat klinkt dat pitchen ontiegelijk lelijke zeg.... Hierdoor zal ik dit nummer niet vaak meer luisteren, terwijl de rest er omheen nog wel gaaf klinkt.

Zany - Underwater
Begin deze steeds meer te waarderen. Lekkere wazige sounds. Kick is niet heel hard, maar is verder ook niks mis mee. Die trancy sfeer die door heel de track loopt begint me steeds meer te trekken. Maar blijf er bij dat dit een thuis nummer is en ik dit zeker niet op een feest hoef te horen.

Zany & DV8 - Break Away (Toneshifterz Remix)
Deze remix voegt nu dus werkelijk helemaal niks toe aan het origineel he. De intro is irritant en zit totaal geen pit in. Melodie in de climax is saai en standaard. Sounds zijn te dun en de kicks klinken niet lekker. Doet me helemaal niks deze.

Zany - Silence Of Darkness
Track begint heerlijk. Kicks komen hier goed door, lekker sfeertje heerst er en zit best wel wat drive achter. Vocals zijn echt heerlijk, lekker duister. De opbouw vind ik echt gaaf gedaan, die melodie + vocals doet me beetje denken aan Pirates Of The Caribean ofzo. Dat pitchen (hoe subtiel gedaan ook) is weer totaal overbodig, haalt zoveel kracht uit de kick weg....

Zany - Nightmare Into Reality
Alhoewel de sounds hier erg dun klinken, klinkt het opzich nog wel gaaf. Aparte intro die me wel pakt. Vocals en die pianosounds in de break doet me denken aan Acid Nightmare remix, niet heel origineel dus. Hoe die climax er in klapt is wel heel gaaf gedaan. Over het algemeen toch wel een gaaf nummer.

Zany & Toneshifterz Ft. Rachel Kramer
Ik begin met: vocals :sick: :sick: Kap met dit soort troep aub!!! Rest van de track is ook totaal niet boeiend. Next!!

Zany - Sadness
Intro pakt me zeker, lekkere sounds. Die zeurderige, zielige sfeer in de break vind ik erg gaaf gedaan! Daarna een melodie met een synth die we al een tijdje kennen. Niet heel boeiend of speciaal verder. Had veel meer uit deze track gehaald kunnen worden.

Zany - Dance
Vond deze eerst maar matig, maar begint me steeds meer te pakken. Weet niet precies wat het is, maar vind het wel een appart sfeertje hebben. Wel weer zo'n track voor thuis in plaats van op een festival. Leuk gedaan.

Zany & Code Black Ft. DV8 Rocks! - Survive
Typische Code black intro. Heb nooit wat aan zijn sounds gevonden, ook hier pakt het mij weer niet. De break is verschrikkelijk :sick: Dat geschreeuw van DV8, niet om aan te horen....Voor de rest maar doorheen geskipt, want dit kan ik niet aanhoren. Ook de rest klinkt niet, kicks missen een hoop kracht en melodie is niet pakkend.

Zany - Black Sun
Intro met een hoop drive, dit wil ik zien van Zany ^^ Break brengt veel sfeer met zich mee, door dat gezang. De vocals voegen ook zeker wat toe aan de sfeer. De opbouw naar de climax toe is heerlijk, dat duistere. Climax zelf is niet heel speciaal, maar zou zo niet veel negatiefs kunnen zeggen. Heel lekker nummer!

Zany - Avior
Weer zo'n intro met een heerlijke drive. Dat weet ie bij dit album toch wel een paar keer goed naar voren te brengen. Dat gepingel er tussen door vind ik ook heel leuk gedaan, stoor me er hier zeker niet aan. Geeft een vrolijk en euforisch gevoel mee. Deze melodie in de climax vind ik dus echt heerlijk. Geweldige mainstream plaat dit :D

Zany - Life
Intro is niet heel boeiend, meer van hetzelfde. Deze break lijkt veel op die van Black Sun, maar toch doet deze me minder. De melodie is ook weer heerlijk, klinkt heel erg fijn. Kicks klinken goed totdat ze pitchen. Dat geluid kan ik gewoon niet aanhoren :sick: Zo vreselijk jammer, waarom doe je dat toch zany.....

Zany - My Beat
Dit nummer al redelijk vaak voorbij horen komen. Heeft me tot nu toe nog helemaal niks gedaan, terwijl er toch redelijk wat drive in de intro zit. Het pakt me nog gewoon niet. De rest van de track klinkt niet geweldig, maar is ook opzich niks mis mee. Gewoon een albumvuller zullen we maar zeggen.

Zany & B-Front - Victims Of The Same World
Eindelijk een collab tussen deze twee helden. Sfeer in de track is weer fenomenaal, gruwelijk lekker :loving: Alhoewel dit trucje al vaak uitgevoerd is, blijf ik houden van deze sounds :loving: Het klinkt allemaal niet heel speciaal of vernieuwend, maar van die sounds van B-Front blijf ik gewoon houden, geweldig!!

Zazafront - Dikke Vette Bassplaat
Deze was een aantal keer leuk, maar deze is nu ondertussen zoooo vaak gedraaid dat ik hem niet meer aan kan horen. Snap dus ook niet waarom ie nog op dit album moest.

Over het algemeen niet heel veel mis met die album op een enkele misser na. Dit ligt dan aan die vreselijke gayvocalen of het pitchen van kicks wat ontiegelijk lelijk klinkt. Maar eigelijk zitten er ook geen geniale platen tussen, op elk nummer is wel wat negatiefs te zeggen. Gewoon een middelmatig album met tracks die al zoveel uitkomen de laatste tijd. Zal nog een enkele keer opgezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

Weet jij wel wat drive is? Klopt namelijk echt totaal niet als je naar je beoordelingen vs. de tracks kijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Weet jij wel wat drive is? Klopt namelijk echt totaal niet als je naar je beoordelingen vs. de tracks kijkt

Kun jij vinden, vind ik van wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 00:36 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

wootum schreef:
drive

Weet jij wel wat drive is? Klopt namelijk echt totaal niet als je naar je beoordelingen vs. de tracks kijkt



hahaha gewoon om te lachen dit :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks