wasted in de zin van kapot wordt hier denk ik bedoeldCyrildales wrote:En dan komt er nog meer van die rotzooiM-Blastz wrote:shitt beter maakt iemand die gasten even snel wasted..![]()
Is dat wat je wilt?
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
in de in van pijnlijke en langzame doodWIJNUH wrote:wasted in de zin van kapot wordt hier denk ik bedoeldCyrildales wrote:En dan komt er nog meer van die rotzooiM-Blastz wrote:shitt beter maakt iemand die gasten even snel wasted..![]()
Is dat wat je wilt?
View on YouTube
View on YouTube
Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd?
View on YouTube
Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ja Teequee heeft hele vette dingen gemaakt en je vind die kwaliteit echt wel terug in hun nummers, I'm free, Anxiety, hun eerste scantraxx release. Vind ik echt niet slecht in elkaar zitten en je hoort er echt hun stijl. Alleen je moet dit free release ding niet te serieus nemen.katamaran wrote: Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd?
Had m ook bij een andere release van hun kunnen plaatsen, doel op alles van hun.Skedoedelefloeps wrote:ja Teequee heeft hele vette dingen gemaakt en je vind die kwaliteit echt wel terug in hun nummers, I'm free, Anxiety, hun eerste scantraxx release. Vind ik echt niet slecht in elkaar zitten en je hoort er echt hun stijl. Alleen je moet dit free release ding niet te serieus nemen.katamaran wrote: Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
toch apart, qua kwaliteit was de Scantraxx release toch beter dan de Teequee tracks, al heb ik de teequee tracks veel vaker gedraaid dan de WP trouweskatamaran wrote:Had m ook bij een andere release van hun kunnen plaatsen, doel op alles van hun.Skedoedelefloeps wrote:ja Teequee heeft hele vette dingen gemaakt en je vind die kwaliteit echt wel terug in hun nummers, I'm free, Anxiety, hun eerste scantraxx release. Vind ik echt niet slecht in elkaar zitten en je hoort er echt hun stijl. Alleen je moet dit free release ding niet te serieus nemen.katamaran wrote: Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd?
-
M
- 4 posts member since 2010
- last seen May 2014
dramatisch niveau dit..
-
VHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Kansloos dit.
I'm Free/Anxiety zeker geen slechte release. Tweede is saai
I'm Free/Anxiety zeker geen slechte release. Tweede is saai
-
AHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2010
- last seen Oct 2010
Kom op hey!! 
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
zijn er een hoop die er ook zo over denken pas 200 mensen die zig hebben aangemeld in 1.5 week 
Ik hoopte nog ff dat Scantraxx een 'funny joke' maakte met het contracteren van deze lui.
Trekt op niets ,da ze da nog onder het genre hardstyle durven zetten gaat er dan weer helemaal over 
Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:
View on YouTube
View on YouTube
Laat ze maar op knock out verschijnen tegen Zatox of B-front ofzo, dan durfen ze nooit meer terug te komen!Meph0 wrote:Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:
View on YouTube
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
wasted penguinz vs B-Front/ZatoxPoepislekker wrote:Laat ze maar op knock out verschijnen tegen Zatox of B-front ofzo, dan durfen ze nooit meer terug te komen!Meph0 wrote:Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:
View on YouTube
zonde van die 2 laatst genoemde, ken betere battles dan zoiets
maargoed, als ze die naam veranderen en de dingen wat serieuzer nemen denk ik dat ze nog aardige platen kunne release.
oke man, fijn voor de informatieTrainfreak wrote:Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is
:')
Denk niet dat ze serieuser worden en denk ook niet dat als ze dat zouden doen, dat er dan wel goede muziek uit komt!Skedoedelefloeps wrote:wasted penguinz vs B-Front/ZatoxPoepislekker wrote:Laat ze maar op knock out verschijnen tegen Zatox of B-front ofzo, dan durfen ze nooit meer terug te komen!Meph0 wrote:Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:
View on YouTube
zonde van die 2 laatst genoemde, ken betere battles dan zoiets
maargoed, als ze die naam veranderen en de dingen wat serieuzer nemen denk ik dat ze nog aardige platen kunne release.
MRTN wrote:oke man, fijn voor de informatieTrainfreak wrote:Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is
2x dit kun je toch ok gwn niet serieus nemen:OParvuz wrote:Ik hoopte nog ff dat Scantraxx een 'funny joke' maakte met het contracteren van deze lui.
Laat ik hier maar niks van zeggenMRTN wrote:oke man, fijn voor de informatieTrainfreak wrote:Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is
is ook niet nodig
vond het alleen een beetje 'n onnodige post van je.
vond het alleen een beetje 'n onnodige post van je.
-
M
BassAddictz wrote:ik word er serieus chagerijnig van..