Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 16:34 
 
Hardtraxxer

Cyrildales schreef:
M-Blastz schreef:
shitt beter maakt iemand die gasten even snel wasted..

En dan komt er nog meer van die rotzooi xd
Is dat wat je wilt? :P


wasted in de zin van kapot wordt hier denk ik bedoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Cyrildales schreef:
M-Blastz schreef:
shitt beter maakt iemand die gasten even snel wasted..

En dan komt er nog meer van die rotzooi xd
Is dat wat je wilt? :P


wasted in de zin van kapot wordt hier denk ik bedoeld


in de in van pijnlijke en langzame dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:18 
 
Artiest

katamaran schreef:
Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd? :/


ja Teequee heeft hele vette dingen gemaakt en je vind die kwaliteit echt wel terug in hun nummers, I'm free, Anxiety, hun eerste scantraxx release. Vind ik echt niet slecht in elkaar zitten en je hoort er echt hun stijl. Alleen je moet dit free release ding niet te serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
katamaran schreef:
Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd? :/


ja Teequee heeft hele vette dingen gemaakt en je vind die kwaliteit echt wel terug in hun nummers, I'm free, Anxiety, hun eerste scantraxx release. Vind ik echt niet slecht in elkaar zitten en je hoort er echt hun stijl. Alleen je moet dit free release ding niet te serieus nemen.

Had m ook bij een andere release van hun kunnen plaatsen, doel op alles van hun. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:40 
 
Artiest

katamaran schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
katamaran schreef:
Waarom is er niks van deze kwaliteit te vinden in hun tracks? dit zijn zulke lekker plaatjes. Teequee, de helft van de pinguins, kan met wat ie waarschijnlijk in huis heeft zo makkelijk een stempel drukken op de releases. Onder zijn Alias maakte hij tracks die mij wel konden bekoren! Maar wat ze nu maken is echt niks... snappen ze nou zelf ook niet dat als ze Teequee-achtige tracks maken dat ze veel meer worden gewaardeerd? :/


ja Teequee heeft hele vette dingen gemaakt en je vind die kwaliteit echt wel terug in hun nummers, I'm free, Anxiety, hun eerste scantraxx release. Vind ik echt niet slecht in elkaar zitten en je hoort er echt hun stijl. Alleen je moet dit free release ding niet te serieus nemen.

Had m ook bij een andere release van hun kunnen plaatsen, doel op alles van hun. ;)


toch apart, qua kwaliteit was de Scantraxx release toch beter dan de Teequee tracks, al heb ik de teequee tracks veel vaker gedraaid dan de WP trouwes :$ Vond ze persoonlijk vetter, maar niet zozeer beter, if joe know wot ai mien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:48 
 
Hardtraxx Newbie

dramatisch niveau dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bommen erop :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:01 
 
Hardtraxx Newbie

Kansloos dit.

I'm Free/Anxiety zeker geen slechte release. Tweede is saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

Kom op hey!! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:01 
 
Hardtraxxer

zijn er een hoop die er ook zo over denken pas 200 mensen die zig hebben aangemeld in 1.5 week :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoopte nog ff dat Scantraxx een 'funny joke' maakte met het contracteren van deze lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trekt op niets ,da ze da nog onder het genre hardstyle durven zetten gaat er dan weer helemaal over :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:



Laat ze maar op knock out verschijnen tegen Zatox of B-front ofzo, dan durfen ze nooit meer terug te komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:46 
 
Artiest

Poepislekker schreef:
Meph0 schreef:
Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:



Laat ze maar op knock out verschijnen tegen Zatox of B-front ofzo, dan durfen ze nooit meer terug te komen!


wasted penguinz vs B-Front/Zatox xd
zonde van die 2 laatst genoemde, ken betere battles dan zoiets :P
maargoed, als ze die naam veranderen en de dingen wat serieuzer nemen denk ik dat ze nog aardige platen kunne release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 21:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is ;)


oke man, fijn voor de informatie
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Poepislekker schreef:
Meph0 schreef:
Ik vind dit nummer ook niet geweldig maar dat nieuwe Crea Diem nummer vind ik echt heerlijk. Ik kan niet wachten op de release dáárvan. Heeft niets met deze free release te maken, maar aangezien iedereen hier toch de Wasted Penguinz aan het afzeiken is, kan het wel lijkt me:



Laat ze maar op knock out verschijnen tegen Zatox of B-front ofzo, dan durfen ze nooit meer terug te komen!


wasted penguinz vs B-Front/Zatox xd
zonde van die 2 laatst genoemde, ken betere battles dan zoiets :P
maargoed, als ze die naam veranderen en de dingen wat serieuzer nemen denk ik dat ze nog aardige platen kunne release.


Denk niet dat ze serieuser worden en denk ook niet dat als ze dat zouden doen, dat er dan wel goede muziek uit komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Trainfreak schreef:
Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is ;)


oke man, fijn voor de informatie
:')

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik hoopte nog ff dat Scantraxx een 'funny joke' maakte met het contracteren van deze lui.


2x dit kun je toch ok gwn niet serieus nemen:O >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Trainfreak schreef:
Zei ik ookal dat dat een lekker nummer is ;)


oke man, fijn voor de informatie
:')


Laat ik hier maar niks van zeggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is ook niet nodig :thumbup:
vond het alleen een beetje 'n onnodige post van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik word er serieus chagerijnig van..

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:29 
 

BassAddictz schreef:
ik word er serieus chagerijnig van..

:sick:

:aww:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks