Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen ze dit niet gewoon releasen zonder de vocals en met een andere naam, dan is het nog een beetje aan te horen (Wel als free release natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xeross schreef:
Kunnen ze dit niet gewoon releasen zonder de vocals en met een andere naam, dan is het nog een beetje aan te horen (Wel als free release natuurlijk)


http://www.discogs.com/Tatarola-Who-Is- ... se/1818374
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vocal is echt te dom, maar toch blijft die reversed bass altijd lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 17:44 
 
Hardtraxx Newbie

absoluut niet scantraxx waardig dit ! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 17:47 
 
Artiest

Mike230592 schreef:
absoluut niet scantraxx waardig dit ! :thumbdown:



meerdere keren al gezegd, free release gaat niet via scantraxx :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze het halen en de free release uitbrengen..

.. Dan weet je in ieder geval hoeveel mensen een echt slechte smaak hebben.

edit:

Het zou mij niks verbazen als Scantraxx hier wel achter zit. Met A-Lusion kwam het spontaan over omdat iedereen om die platen vroeg, hier komt het gemaakt over (in de zin van we maken een track die we via Facebook kunnen promoten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mike230592 schreef:
absoluut niet scantraxx waardig dit ! :thumbdown:



meerdere keren al gezegd, free release gaat niet via scantraxx :$


Ja maar deze jongens zitten wel op Scantraxx.. Dus geeft het Scantraxx ook een nog slechtere naam dan het al had :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:49 
 
Artiest

Arthurhoihoi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mike230592 schreef:
absoluut niet scantraxx waardig dit ! :thumbdown:



meerdere keren al gezegd, free release gaat niet via scantraxx :$


Ja maar deze jongens zitten wel op Scantraxx.. Dus geeft het Scantraxx ook een nog slechtere naam dan het al had :')


als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen.

Ik vraag me af als B-front zoiets gedaan zou hebben, ook kwalitatief niks en gewoon een geintje voor free release, hoeveel mensen dan nog zouden zeiken erover... volgens mij gaat t puur om t feit dat het met scantraxx te maken heeft bij sommigen :') Want B-front is een zogenaamde "god" en fusion is de hemelpoort, vind het maar apart allemaal, hoe mensen zich weg drukken van een label en artiesten die heel veel betekend hebben voor de hardstyle van nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen


Ben het denk voor he eerst met je oneens, allees wat hun maken is gewoon een schande!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:25 
 
Artiest

Poepislekker schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen


Ben het denk voor he eerst met je oneens, allees wat hun maken is gewoon een schande!


eerlijk is eerlijk ze worden qua releases overklast op het moment, ja tuurlijk, mijn smaak is meer fusion en al helemaal richting Tillt. Maar t gezeur over scantraxx komt door meerdere dingen:
- de term "nu-style" heeft heel veel opgeschud, waar scantraxx wordt gezien als de nu-style leverancier
- "RAW-hardstyle" is een complete hype aan het worden/geworden, aangezien scantraxx op dat gebied gewoon minder te bieden heeft dan fusion of tillt kunnen zij minder mee draaien met die hype.
- het woord, Commercieel, is aangeslagen in de scene, alles wat nu langere breaks heeft, iets "softe" kicks en euforische tot happy melodieën, wordt aangekaart als commercieel.

het feit is dat mensen wel eens vergeten wat voor knallers er zijn gereleased op deze label en wat voor producers erbij zitten die 2-3 jaar geleden nog gewoon met z'n allen in de absolute top stonden.
ik vind ook dat ze belachelijk bezig zijn, met belachelijke releases, maar ik zie ook dat sommige mensen bij scantraxx releases al blind zeggen dat het niks is, terwijl ze andere dingen op handen en voeten dragen omdat het geen scantraxx is.
ik probeer te zeggen, je moet je argumentatie op dat gebied wel gewoon baseren op de muziek en niet de naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 02:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps, je bent echt mijn held voor vandaag, nu al :cool:
+100

komt nog is bij dat als mensen die de rawstyle echt als hun favoriet gaan zien, met een hele andere norm naar hardstyle gaan luisteren. bijvoorbeeld een headhunterz die geen raw maakt wordt gelijk beoordeeld als slecht, omdat het niet ruig is, dat is met 2 maten meten. wees dan consequent naar jezelf toe en laat de mainstream hardstyle dan ook voor wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 08:13 
 

Guide4U schreef:
Skedoedelefloeps, je bent echt mijn held voor vandaag, nu al :cool:
+100

komt nog is bij dat als mensen die de rawstyle echt als hun favoriet gaan zien, met een hele andere norm naar hardstyle gaan luisteren. bijvoorbeeld een headhunterz die geen raw maakt wordt gelijk beoordeeld als slecht, omdat het niet ruig is, dat is met 2 maten meten. wees dan consequent naar jezelf toe en laat de mainstream hardstyle dan ook voor wat het is.

Eens en Eens, moet tegenwoordig allemaal maar hard wezen lijk het wel. Maar het is ook kuddegedrag hoor, hoe soms gereageerd word, niet iedereen is even eerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 12:29 
 

Almighty schreef:
Guide4U schreef:
Skedoedelefloeps, je bent echt mijn held voor vandaag, nu al :cool:
+100

komt nog is bij dat als mensen die de rawstyle echt als hun favoriet gaan zien, met een hele andere norm naar hardstyle gaan luisteren. bijvoorbeeld een headhunterz die geen raw maakt wordt gelijk beoordeeld als slecht, omdat het niet ruig is, dat is met 2 maten meten. wees dan consequent naar jezelf toe en laat de mainstream hardstyle dan ook voor wat het is.

Eens en Eens, moet tegenwoordig allemaal maar hard wezen lijk het wel. Maar het is ook kuddegedrag hoor, hoe soms gereageerd word, niet iedereen is even eerlijk

Ben het ook helemaal met Skedoedeoooeodfloeflapflips eens.
En het lijkt wel 'stoer' om 'rawstyle' te luisteren ofzo, iig soms komt dat zo over bij mij. (zeg niet dat dat bij iedereen zo is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kom hier net, en zie gelijk allemaal :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: reacties..
Maar kommop, ik vind het nummer ook niets, maar je moet ook niet alles te serieus nemen..

De rest van hun tracks vind ik opzich wel hard, zoals die nieuwe die zo ruig is! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet hoe we 6 pagina's kunnen vullen voor deze 2 faalhazen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:42 
 
Artiest

Almighty schreef:
Guide4U schreef:
Skedoedelefloeps, je bent echt mijn held voor vandaag, nu al :cool:
+100

komt nog is bij dat als mensen die de rawstyle echt als hun favoriet gaan zien, met een hele andere norm naar hardstyle gaan luisteren. bijvoorbeeld een headhunterz die geen raw maakt wordt gelijk beoordeeld als slecht, omdat het niet ruig is, dat is met 2 maten meten. wees dan consequent naar jezelf toe en laat de mainstream hardstyle dan ook voor wat het is.

Eens en Eens, moet tegenwoordig allemaal maar hard wezen lijk het wel. Maar het is ook kuddegedrag hoor, hoe soms gereageerd word, niet iedereen is even eerlijk



verwijst naar topic>>>> http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/smaak-hardtraxxers-t10476.html <<<
:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Poepislekker schreef:
Ben het denk voor he eerst met je oneens, allees wat hun maken is gewoon een schande!


eerlijk is eerlijk ze worden qua releases overklast op het moment, ja tuurlijk, mijn smaak is meer fusion en al helemaal richting Tillt. Maar t gezeur over scantraxx komt door meerdere dingen:
- de term "nu-style" heeft heel veel opgeschud, waar scantraxx wordt gezien als de nu-style leverancier
- "RAW-hardstyle" is een complete hype aan het worden/geworden, aangezien scantraxx op dat gebied gewoon minder te bieden heeft dan fusion of tillt kunnen zij minder mee draaien met die hype.
- het woord, Commercieel, is aangeslagen in de scene, alles wat nu langere breaks heeft, iets "softe" kicks en euforische tot happy melodieën, wordt aangekaart als commercieel.

het feit is dat mensen wel eens vergeten wat voor knallers er zijn gereleased op deze label en wat voor producers erbij zitten die 2-3 jaar geleden nog gewoon met z'n allen in de absolute top stonden.
ik vind ook dat ze belachelijk bezig zijn, met belachelijke releases, maar ik zie ook dat sommige mensen bij scantraxx releases al blind zeggen dat het niks is, terwijl ze andere dingen op handen en voeten dragen omdat het geen scantraxx is.
ik probeer te zeggen, je moet je argumentatie op dat gebied wel gewoon baseren op de muziek en niet de naam.


Om te beginnen, respect voor wat er hier boven staat. Hier ben ik het geheel mee eens. Mijn smaak licht ook meer bij Italian Hardstyle, Fusion en bij hardere platen, maar ik ga hier door niet anders naar een release van iemand van Scantraxx luisteren. Ik bedoelde hierboven met hun alleen de Wasted Penguinz, omdat ik van mening ben dat hun alleen maar troep prodceren en met hun houding ook nog is aantonen dat ze denken dat ze helemaal geweldig zijn. Daarintegen heb ik helemaal niks tegen Scantraxx of Headhunterz, vroeger vond ik die muziek heemaal geweldig en die oude platen blijfen ook goed. Ik bash ook niet en ik oordeel ook niet zomaar gericht op een naam of label. Het enige waar ik niet tegen kan is het verweren van house in Hardstyle en daarom vind ik Headhunterz niks meer de laatste tijd, omdat hij dat puur doet voor de omzet wat dus ten koste gaat van de echte Hardstyle liefhebbers en ik weet dat hij gewoon in staat is om veel gruwelijkere nummers te maken. En momenteel komen Scantraxx ook niet met veel platen, terwijl Fusion en Italian Hardstyle etc. blijfen komen met nummers! Hiermee wil k aantonen dat ik niet zomaar wat roep, aangezien je mij daar op quotte. Want die mensen zijn nogal dom vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schaam jullie WP :/

doe ff normaal maak gwn ff lekkere beuk nummers niet zoon kut gezeik waar ik niks van versta, dan snap ik het nummer ook niet OF (optie 2) flikker lekker weer op bij sxx. Dit is zeker NIET sxx waardig :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:03 
 
Artiest

Hardlover15 schreef:
Schaam jullie WP :/

doe ff normaal maak gwn ff lekkere beuk nummers niet zoon kut gezeik waar ik niks van versta, dan snap ik het nummer ook niet OF (optie 2) flikker lekker weer op bij sxx. Dit is zeker NIET sxx waardig :')


maar hun andere releases wel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hardlover15 schreef:
Schaam jullie WP :/

doe ff normaal maak gwn ff lekkere beuk nummers niet zoon kut gezeik waar ik niks van versta, dan snap ik het nummer ook niet OF (optie 2) flikker lekker weer op bij sxx. Dit is zeker NIET sxx waardig :')


maar hun andere releases wel :whistle:

Inderdaad. Maar het is natuurlijk leuker om op alles wat slecht is te reageren, check 't aantal reacties voor bevestiging. Kwalitatief zijn hun echte releases (totaal los van dit dus) strak :loving: Anxiety! Dit is gewoon een klein 'grapje' tussendoor en gratis, waar zitten de ras-hollanders hier :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ja maar deze jongens zitten wel op Scantraxx.. Dus geeft het Scantraxx ook een nog slechtere naam dan het al had :')

als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen.

Ik vraag me af als B-front zoiets gedaan zou hebben, ook kwalitatief niks en gewoon een geintje voor free release, hoeveel mensen dan nog zouden zeiken erover... volgens mij gaat t puur om t feit dat het met scantraxx te maken heeft bij sommigen :') Want B-front is een zogenaamde "god" en fusion is de hemelpoort, vind het maar apart allemaal, hoe mensen zich weg drukken van een label en artiesten die heel veel betekend hebben voor de hardstyle van nu...

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:40 
 
Artiest

TonyT schreef:
Inderdaad. Maar het is natuurlijk leuker om op alles wat slecht is te reageren, check 't aantal reacties voor bevestiging. Kwalitatief zijn hun echte releases (totaal los van dit dus) strak :loving: Anxiety! Dit is gewoon een klein 'grapje' tussendoor en gratis, waar zitten de ras-hollanders hier :P ?


gratis is altijd goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TonyT schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Hardlover15 schreef:
Schaam jullie WP :/

doe ff normaal maak gwn ff lekkere beuk nummers niet zoon kut gezeik waar ik niks van versta, dan snap ik het nummer ook niet OF (optie 2) flikker lekker weer op bij sxx. Dit is zeker NIET sxx waardig :')


maar hun andere releases wel :whistle:

Inderdaad. Maar het is natuurlijk leuker om op alles wat slecht is te reageren, check 't aantal reacties voor bevestiging. Kwalitatief zijn hun echte releases (totaal los van dit dus) strak :loving: Anxiety! Dit is gewoon een klein 'grapje' tussendoor en gratis, waar zitten de ras-hollanders hier :P ?


haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen.

Ik vraag me af als B-front zoiets gedaan zou hebben, ook kwalitatief niks en gewoon een geintje voor free release, hoeveel mensen dan nog zouden zeiken erover... volgens mij gaat t puur om t feit dat het met scantraxx te maken heeft bij sommigen :') Want B-front is een zogenaamde "god" en fusion is de hemelpoort, vind het maar apart allemaal, hoe mensen zich weg drukken van een label en artiesten die heel veel betekend hebben voor de hardstyle van nu...


Naam bouw je op maar kan je ook afbreken. Natuurlijk heeft Scantraxx veel betekend voor de hardstyle van nu maar dat betekent niet dat ze alles mogen maken. Waar ze in mijn ogen voornamelijk fout mee bezig zijn is de commercie hardstyle creeeren en uitbrengen en vervolgens goede releases als A-Lusion - reversed order weigeren wegens commercieel belang. Nog niet even nadenken om die dan gratis uit te brengen in digitale modus (wat nu wel is gebeurd). Dat laatste had bij Scantraxx veel goeds kunnen doen. :)

Nee en deze artiesten vind ik dus niets. Niet omdat het Scantraxx is (even voor de duidelijkheid). Op dit moment heb ik lof voor Wildstylez, Davide Sonar, Scope DJ, A-Lusion en Second Identity, Alpha², Ran-D, Beat Providers en Krusaders. Dus echt niet alles wat Scantraxx is is slecht. Maar WP kan ik totaal niet naar luisteren, dat is mijn mening en niet omdat het Scantraxx is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 00:00 
 
Artiest

Pythonmaniac schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen.

Ik vraag me af als B-front zoiets gedaan zou hebben, ook kwalitatief niks en gewoon een geintje voor free release, hoeveel mensen dan nog zouden zeiken erover... volgens mij gaat t puur om t feit dat het met scantraxx te maken heeft bij sommigen :') Want B-front is een zogenaamde "god" en fusion is de hemelpoort, vind het maar apart allemaal, hoe mensen zich weg drukken van een label en artiesten die heel veel betekend hebben voor de hardstyle van nu...


Naam bouw je op maar kan je ook afbreken. Natuurlijk heeft Scantraxx veel betekend voor de hardstyle van nu maar dat betekent niet dat ze alles mogen maken. Waar ze in mijn ogen voornamelijk fout mee bezig zijn is de commercie hardstyle creeeren en uitbrengen en vervolgens goede releases als A-Lusion - reversed order weigeren wegens commercieel belang. Nog niet even nadenken om die dan gratis uit te brengen in digitale modus (wat nu wel is gebeurd). Dat laatste had bij Scantraxx veel goeds kunnen doen. :)

Nee en deze artiesten vind ik dus niets. Niet omdat het Scantraxx is (even voor de duidelijkheid). Op dit moment heb ik lof voor Wildstylez, Davide Sonar, Scope DJ, A-Lusion en Second Identity, Alpha², Ran-D, Beat Providers en Krusaders. Dus echt niet alles wat Scantraxx is is slecht. Maar WP kan ik totaal niet naar luisteren, dat is mijn mening en niet omdat het Scantraxx is. :)


kom je toch puur aanzetten met commercieel... kijk smaken verschillen
ik vind 2ndID bagger maken en jij niet, maar ik vind niet dat scantraxx z'n naam heeft afgebouwd doordat het WP heeft aangetrokken of doordat het "commerciële" tracks wilt.
Als ik die preview luister van WP die ze laatst online hebben gezegd, met alle respect daar zit echt een sterke vibe in en meer inspiratie dan t hele album van 2nd ID maal 2. Vind dat scantraxx goed stel heeft binnen gehaald, MITS ze normaal doen en de naam misschien ff verandere xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks