Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 23:47 
 
Hardtraxxer

niksan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 10:07 
 
Hardtraxx Addict

Ik wil eigelijk niet de moeite nemen om hier wat neer te zetten zo kut is t. Maar toch doe ik t :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')

Ok dit is een beetje jammer, maar daarom is het toch ook een free release :P

Die kicks zijn dan wel weer fijn :drool:


Ik vond I'm free / Anxiety best wel leuke tracks hoor :$ Hoop dat ze daar op voortborduren, maar dan een trapje harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wordt ik dus echt een sad panda van
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg je voor dit al een contract bij Scantraxx?
Ferb, ik weet wat we gaan doen vandaag :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Krijg je voor dit al een contract bij Scantraxx?
Ferb, ik weet wat we gaan doen vandaag :innocent:

Heeeee!
Waar is perry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dit hele filmpje was al online gezet voor ze uberhaupt met hun eerste scantraxx release kwamen, als je die jongen een beetje van tevoren hebt gevolgd (wat ik opzich wel deed, af en toe een filmpje kijken) dan weet je dat ze gewoon compleet v.d. wereld zijn en dat dit niet serieus is, alleen zonde dat zoiets dan bij een label als scantraxx zit.


+1, kende dit filmpje ook allang voordat ze bij scantraxx kwamen, vond het toen al een gejat iets, maar snap de grap er wel van, alleen een release lijkt me een beetje onzinnig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Parvuz schreef:
Krijg je voor dit al een contract bij Scantraxx?
Ferb, ik weet wat we gaan doen vandaag :innocent:

Heeeee!
Waar is perry?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik wil ff een opmerkingkje maken, dit komt volgends mij helemaal uit hun zelf, heeft niks met scantraxx te maken.

ze geven hem gewoon weg, geen free release..

Dus verder heeft Scantraxx er niks mee te maken.

[ :lol: Stiekem vind ik em wel geinig :lol: ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paraphaze schreef:
ze geven hem gewoon weg, geen free release..

dat is dan toch gewoon een free release :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Paraphaze schreef:
ze geven hem gewoon weg, geen free release..

dat is dan toch gewoon een free release :huh:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Paraphaze schreef:
ze geven hem gewoon weg, geen free release..

dat is dan toch gewoon een free release :huh:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik bedoel hiermee te zeggen dat dit gewoon buiten scantraxx om is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paraphaze schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik bedoel hiermee te zeggen dat dit gewoon buiten scantraxx om is ;)


Denk niet dat dat mag, kan de naam van hun zelf, en de naam van Scantraxx schaden. Vooral als het dit soort meuk is. Al vind ik het woord meuk nog soft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:22 
 
Artiest

Maximize schreef:
Paraphaze schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik bedoel hiermee te zeggen dat dit gewoon buiten scantraxx om is ;)


Denk niet dat dat mag, kan de naam van hun zelf, en de naam van Scantraxx schaden. Vooral als het dit soort meuk is. Al vind ik het woord meuk nog soft.


WP kennende hebben ze daar schijt aan xd en met alle respect ze schaden de naam van Scantraxx niet als ze hem gewoon uit eigen naam weg geven, een label is je baas, op t werk moet je gewoon je werk doen, maar als zij dit ernaast doen voor de lol en hobby mogen zij hem weg geven, zou niet weten waarom niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:32 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Maximize schreef:
Paraphaze schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik bedoel hiermee te zeggen dat dit gewoon buiten scantraxx om is ;)


Denk niet dat dat mag, kan de naam van hun zelf, en de naam van Scantraxx schaden. Vooral als het dit soort meuk is. Al vind ik het woord meuk nog soft.


WP kennende hebben ze daar schijt aan xd en met alle respect ze schaden de naam van Scantraxx niet als ze hem gewoon uit eigen naam weg geven, een label is je baas, op t werk moet je gewoon je werk doen, maar als zij dit ernaast doen voor de lol en hobby mogen zij hem weg geven, zou niet weten waarom niet


Natuurlijk mogen ze dat, maar of Dov er blij mee is valt nog te bezien.

On: Wasted Penguinz nooit wat aan gevonden. Zullen toch echt wat minder moeten gaan kutten en wat meer moeite/aandacht in het producen stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:

WP kennende hebben ze daar schijt aan xd en met alle respect ze schaden de naam van Scantraxx niet als ze hem gewoon uit eigen naam weg geven, een label is je baas, op t werk moet je gewoon je werk doen, maar als zij dit ernaast doen voor de lol en hobby mogen zij hem weg geven, zou niet weten waarom niet

Natuurlijk mogen ze dat, maar of Dov er blij mee is valt nog te bezien.

On: Wasted Penguinz nooit wat aan gevonden. Zullen toch echt wat minder moeten gaan kutten en wat meer moeite/aandacht in het producen stoppen.


Crea Diem en al die nieuwe tracks die eraan komen klinken best nice, kijk maar op de youtube van ze.
Ze maken zelfs een ''harde'' track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoiets als dit kan iedereen maken pff alleen maar samples ik hoor ook een hhz kick -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
WIJNUH schreef:


Crea Diem en al die nieuwe tracks die eraan komen klinken best nice, kijk maar op de youtube van ze.
Ze maken zelfs een ''harde'' track.

Al maken ze tracks die klassiekers als the prophecy overtreffen:

DOE GODVER WAT AAN DIE ZIELIGE DJ-NAAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is gewoon niet een beetje slecht, dit is ECHT super slecht. Werkelijk waar ze verneuken niet alleen scantraxx, maar het hele hardstyle en alles wat ermee te maken heeft.... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Dit is gewoon niet een beetje slecht, dit is ECHT super slecht. Werkelijk waar ze verneuken niet alleen scantraxx, maar het hele hardstyle en alles wat ermee te maken heeft.... :surrender:


Zoals al eerder is gezegd: deze 'free' release gaat BUITEN Scantraxx om.. dus het schaadt Scantraxx niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
knotsjebilly schreef:
Dit is gewoon niet een beetje slecht, dit is ECHT super slecht. Werkelijk waar ze verneuken niet alleen scantraxx, maar het hele hardstyle en alles wat ermee te maken heeft.... :surrender:


Zoals al eerder is gezegd: deze 'free' release gaat BUITEN Scantraxx om.. dus het schaadt Scantraxx niet.


Feit blijft, hiermee scoren ze geen punten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Ebbie schreef:
knotsjebilly schreef:
Dit is gewoon niet een beetje slecht, dit is ECHT super slecht. Werkelijk waar ze verneuken niet alleen scantraxx, maar het hele hardstyle en alles wat ermee te maken heeft.... :surrender:


Zoals al eerder is gezegd: deze 'free' release gaat BUITEN Scantraxx om.. dus het schaadt Scantraxx niet.


Feit blijft, hiermee scoren ze geen punten


Jij snapt het temminste! En het maakt mij niet uit of deze release buiten scantraxx om is of niet. Het gaat er om dat hun het recht tot het produceren van Hardstyle ontnomen moet worden, want alles is te zieig voor woorden: hun tracks, hun naam, hun houding/uiterlijk (wat dan een mindre facor is uiteraard, maar ik zie hun niet snel op een feest draaien als ze zo doen) en hun humor die ze denken te hebben! Ik begrijp ook werkelijk niet hoe ze in god naam bij Scantraxx terrecht zijn gekomen. Alleen maar met het idee om de behoefte voor Hardstyle te internationaalaliseren om zo een groter publiek aan te trekken, aangezien ze uit Zweden komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:29 
 
Artiest

Poepislekker schreef:

Jij snapt het temminste! En het maakt mij niet uit of deze release buiten scantraxx om is of niet. Het gaat er om dat hun het recht tot het produceren van Hardstyle ontnomen moet worden, want alles is te zieig voor woorden: hun tracks, hun naam, hun houding/uiterlijk (wat dan een mindre facor is uiteraard, maar ik zie hun niet snel op een feest draaien als ze zo doen) en hun humor die ze denken te hebben! Begrijp ook wekelijk niet hoe ze in god naam bij Scantraxx zijn terrecht gekomen. Alleen maar met het idee om de behoefte voor Hardstyle te internationaalaliseren om zo een groter publiek aan te trekken, aangezien ze uit Zweden komen?


ze zullen het idd nooit schoppen (met die houding en vooral die naam) tot een plaatsje op Qlimax of Hardbass ofzo, moet er niet aan denken naar een feest te gaan waar 2 stonede/dronke maloten genaamd Wasted Penguinz draaien xd Maar ze kunnen wel hele vette dingen maken, hun eerste scantraxx release was echt wel lekker en ze kunnen wel wat + dat ze wel een hele aparte stijl hebben. Alleen denk ik niet dat Scantraxx veel mee opschiet om ze binnen te halen...
laat ze eerst maar eens naar een rehab gaan en dan praten we verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 16:16 
 
Hardtraxx Newbie

shitt beter maakt iemand die gasten even snel wasted..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 16:21 
 

M-Blastz schreef:
shitt beter maakt iemand die gasten even snel wasted..

En dan komt er nog meer van die rotzooi xd
Is dat wat je wilt? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks