Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Kutvocals, wel lekkere reversed
P
Hardtraxxer
174 posts member since 2009
last seen Jul 2012
bij deze track moeten de WP's eigenlijk gewoon geld bij geven om dit te beluisteren, wat zijn die vocals KUT!
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
dawasiknie wrote:Mijn humor niet. Echt niet.

Lekkere reverse bass dat wel :P
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
je hoort mij niet snel zeiken maar hiervoor zouden ze me moeten betalen om het te luisteren in plaats van het gratis weg te geven.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Guide4U wrote:je hoort mij niet snel zeiken maar hiervoor zouden ze me moeten betalen om het te luisteren in plaats van het gratis weg te geven.
:worship:
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
JolleNL wrote:
Pythonmaniac wrote:Ik lees hier overal dat dit niet grappig is. Is dit dan als grap bedoeld?
Ja, want er staat funny joke boven.
Oja daaraan herken je dus de grappen. Nou sorry hoor hij is totaal niet aangeslagen. Ik vind dit niet leuk. ;)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hun verpesten gewoon Harstyle, als Dov en beetje slim is dan gaat hij ze direct (ont)SLAAN!
Gelukkig zijn ze iig wel heel erg onwijs super grappig, anders kreeg je helemaalde nijgig om ze te slaan.
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2010
last seen Jun 2011
valt me toch van ze tegen :thumbdown: ze hadden een paar goede tracks zoals i hate mondayz en anxiety, maar nu begin ik toch aan ze te twijfelen :/
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Hardstylurz wrote:valt me toch van ze tegen :thumbdown: ze hadden een paar goede tracks zoals i hate mondayz en anxiety, maar nu begin ik toch aan ze te twijfelen :/
Wat te denken van Crea Diem
D
ik vind dit echt niks.. aleen de bass vind ik een lekkere drive in zitten..
zwaar hinderlijk.. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
die rev bass is een sample
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
NoiseHunterZ wrote:die rev bass is een sample
Volgens Pontuz niet ( zie reacties ) daarin zegt ie er 5 uur mee bezig te zijn geweest.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hij komt mij anders ook aardig bekend voor!
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Mol wrote:Hij komt mij anders ook aardig bekend voor!
²
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Tatarola - Whos Calling (Zenith Remix)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Cyrildales wrote:
donkeyrollers wrote:wat een scheit nummer is dit...dit kun je toch niet serieus nemen :sick:
Je moet grappen ook niet serieus nemen :P
Ja maar dit soort domme acties bepalen wel hun imago. En ik had altijd wat meer respect voor deze jongens dan de meesten hier op Hardtraxx (als ze de naam Wasted Penguinz zien is het automatisch slecht), maar dat neemt door dit soort shit wel drastisch af.

Over het nummertje: Verschrikkelijk amateuristisch, je hoort duidelijk dat de rev. bass een sample is, niks mis mee als je het een beetje creatief gebruikt, dat doen ze niet. De vocals slaan werkelijk nergens op, en 90% van de luisteraars weten de betekenis niet (op 'je moeder' na dan).
Dit nummer verdient nog niet eens een 1 op een schaal van 10.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Mijn god, wat een fucking losers. Met hun eerste release had ik nog wel hoop voor deze jongens, maar nu?
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Teknizion wrote:Mijn god, wat een fucking losers. Met hun eerste release had ik nog wel hoop voor deze jongens, maar nu?
:worship:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ze hebben zelfs een hele playlist met hilarischen videos! :x
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
tjonge jonge.. schande voor zo'n top label...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dit hele filmpje was al online gezet voor ze uberhaupt met hun eerste scantraxx release kwamen, als je die jongen een beetje van tevoren hebt gevolgd (wat ik opzich wel deed, af en toe een filmpje kijken) dan weet je dat ze gewoon compleet v.d. wereld zijn en dat dit niet serieus is, alleen zonde dat zoiets dan bij een label als scantraxx zit.
M
Arthurhoihoi wrote:
Cyrildales wrote:
donkeyrollers wrote:wat een scheit nummer is dit...dit kun je toch niet serieus nemen :sick:
Je moet grappen ook niet serieus nemen :P
Ja maar dit soort domme acties bepalen wel hun imago. En ik had altijd wat meer respect voor deze jongens dan de meesten hier op Hardtraxx (als ze de naam Wasted Penguinz zien is het automatisch slecht), maar dat neemt door dit soort shit wel drastisch af.

Over het nummertje: Verschrikkelijk amateuristisch, je hoort duidelijk dat de rev. bass een sample is, niks mis mee als je het een beetje creatief gebruikt, dat doen ze niet. De vocals slaan werkelijk nergens op, en 90% van de luisteraars weten de betekenis niet (op 'je moeder' na dan).
Dit nummer verdient nog niet eens een 1 op een schaal van 10.
Ja vind 't ook 3x niks hoor maar mensen moeten dit niet al te serieus nemen :P
Vind Wasted Penguinz normaal gesproken wel aangenaam om te luisteren ;)
M
Hardtraxxer
268 posts member since 2010
last seen Jun 2014
ok echt irritant k*tnummer!!! :thumbdown: maar die reversed bass die is pas lekker!!!! :thumbsup: release nr zonder die vocals en ik ben gelukkig. ;)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
mutagenx wrote:ok echt irritant k*tnummer!!! :thumbdown: maar die reversed bass die is pas lekker!!!! :thumbsup: release nr zonder die vocals en ik ben gelukkig. ;)
Dan hou je gewoon een standaard-sample over, lekker hoor :')
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
mutagenx wrote:ok echt irritant k*tnummer!!! :thumbdown: maar die reversed bass die is pas lekker!!!! :thumbsup: release nr zonder die vocals en ik ben gelukkig. ;)
Koop dan Who's Calling.