Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 12:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ze hebben wel mooie nummers zoals Anxiety en I´m Free. maar dan komt dit er opeens bij :/ heb t leuker gehad met die twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo zie je maar dat je niet altijd serieus kan blijven xP
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 20:43 
 

:sick: :sick: :sick: :nono: :nono: :nono: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Pythonmaniac schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen.

Ik vraag me af als B-front zoiets gedaan zou hebben, ook kwalitatief niks en gewoon een geintje voor free release, hoeveel mensen dan nog zouden zeiken erover... volgens mij gaat t puur om t feit dat het met scantraxx te maken heeft bij sommigen :') Want B-front is een zogenaamde "god" en fusion is de hemelpoort, vind het maar apart allemaal, hoe mensen zich weg drukken van een label en artiesten die heel veel betekend hebben voor de hardstyle van nu...


Naam bouw je op maar kan je ook afbreken. Natuurlijk heeft Scantraxx veel betekend voor de hardstyle van nu maar dat betekent niet dat ze alles mogen maken. Waar ze in mijn ogen voornamelijk fout mee bezig zijn is de commercie hardstyle creeeren en uitbrengen en vervolgens goede releases als A-Lusion - reversed order weigeren wegens commercieel belang. Nog niet even nadenken om die dan gratis uit te brengen in digitale modus (wat nu wel is gebeurd). Dat laatste had bij Scantraxx veel goeds kunnen doen. :)

Nee en deze artiesten vind ik dus niets. Niet omdat het Scantraxx is (even voor de duidelijkheid). Op dit moment heb ik lof voor Wildstylez, Davide Sonar, Scope DJ, A-Lusion en Second Identity, Alpha², Ran-D, Beat Providers en Krusaders. Dus echt niet alles wat Scantraxx is is slecht. Maar WP kan ik totaal niet naar luisteren, dat is mijn mening en niet omdat het Scantraxx is. :)


kom je toch puur aanzetten met commercieel... kijk smaken verschillen
ik vind 2ndID bagger maken en jij niet, maar ik vind niet dat scantraxx z'n naam heeft afgebouwd doordat het WP heeft aangetrokken of doordat het "commerciële" tracks wilt.
Als ik die preview luister van WP die ze laatst online hebben gezegd, met alle respect daar zit echt een sterke vibe in en meer inspiratie dan t hele album van 2nd ID maal 2. Vind dat scantraxx goed stel heeft binnen gehaald, MITS ze normaal doen en de naam misschien ff verandere xd


Jij vind die ene release van Wasted Penguinz beter dan het hele Second Identity Album?
Vind het ook niet gek dat je zo'n rare naam hebt verzonnen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 21:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Jij vind die ene release van Wasted Penguinz beter dan het hele Second Identity Album?
Vind het ook niet gek dat je zo'n rare naam hebt verzonnen haha!


x2 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 01:04 
 
Artiest

ik vind dat wasted penguinz met hun nieuwe preview en de Anxiety/I'm Free release veel meer passie uitstralen dan gehele 2nd ID album, want die was echt héél slecht :') ik zeg niet dat het kwalitatief beter is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik vind dat wasted penguinz met hun nieuwe preview en de Anxiety/I'm Free release veel meer passie uitstralen dan gehele 2nd ID album, want die was echt héél slecht :') ik zeg niet dat het kwalitatief beter is...

Het feit blijft.
JIJ vind die echt heel slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 01:21 
 
Artiest

Piaaa schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik vind dat wasted penguinz met hun nieuwe preview en de Anxiety/I'm Free release veel meer passie uitstralen dan gehele 2nd ID album, want die was echt héél slecht :') ik zeg niet dat het kwalitatief beter is...

Het feit blijft.
JIJ vind die echt heel slecht


ik heb ook nooit gezegd dat iedereen die heel slecht vind... dus hele nutteloze comment xd
maar t hele album staat compleet los van WP, ik heb het puur gebruikt als voorbeeld om te laten zien dat ik WP niet een "miskoop" vind van Scantraxx terwijl vele dat wel vinden en dat eigenlijk baseren op alleen deze fun track :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

maar deze is nog steeds niet gefrerealesed of wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
maar deze is nog steeds niet gefrerealesed of wel :P




Dat zal nogwel een tijd duren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
maar deze is nog steeds niet gefrerealesed of wel :P


Nog ongeveer 400 facebook likes ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Want B-front is een "god" en fusion is de hemelpoort


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Envious schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Want B-front is een "god" en fusion is de hemelpoort


:)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
als mensen zoals je ze hier ziet meteen denken dat scantraxx dit allemaal prachtig vind, ja... maar normaal nadenkende personen weten ook wel dat scantraxx niks te maken heeft met dit geintje, maar ze puur heeft omdat ze wel kunnen producen, bv met die nieuwe preview of met afgelopen releases hebben ze dat bewezen.

Ik vraag me af als B-front zoiets gedaan zou hebben, ook kwalitatief niks en gewoon een geintje voor free release, hoeveel mensen dan nog zouden zeiken erover... volgens mij gaat t puur om t feit dat het met scantraxx te maken heeft bij sommigen :') Want B-front is een zogenaamde "god" en fusion is de hemelpoort, vind het maar apart allemaal, hoe mensen zich weg drukken van een label en artiesten die heel veel betekend hebben voor de hardstyle van nu...


Naam bouw je op maar kan je ook afbreken. Natuurlijk heeft Scantraxx veel betekend voor de hardstyle van nu maar dat betekent niet dat ze alles mogen maken. Waar ze in mijn ogen voornamelijk fout mee bezig zijn is de commercie hardstyle creeeren en uitbrengen en vervolgens goede releases als A-Lusion - reversed order weigeren wegens commercieel belang. Nog niet even nadenken om die dan gratis uit te brengen in digitale modus (wat nu wel is gebeurd). Dat laatste had bij Scantraxx veel goeds kunnen doen. :)

Nee en deze artiesten vind ik dus niets. Niet omdat het Scantraxx is (even voor de duidelijkheid). Op dit moment heb ik lof voor Wildstylez, Davide Sonar, Scope DJ, A-Lusion en Second Identity, Alpha², Ran-D, Beat Providers en Krusaders. Dus echt niet alles wat Scantraxx is is slecht. Maar WP kan ik totaal niet naar luisteren, dat is mijn mening en niet omdat het Scantraxx is. :)


Ik snap je kritiek niet helemaal. Wasted Penguinz hebben betere nummers op hun naam dan bijvoorbeeld Krusaders. Die hebben 1 release met 2 nummers erop die leuk zijn voor even maar snel gaan vervelen. Daarnaast hebben ze 1 release die mij totaal niet pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap echt niet waarom jullie zoveel commotie maken om deze gekken, laat deze penguinzzzz gewoon hun ding doen. Als Scantraxx er blij mee is, moeten hun weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Snap echt niet waarom jullie zoveel commotie maken om deze gekken, laat deze penguinzzzz gewoon hun ding doen. Als Scantraxx er blij mee is, moeten hun weten.

:yes:
Ik heb het gezien, mijn eigen bedenkingen bijgesteld, raar gekeken en verder gegaan naart iets anders op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2010 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een topic van 8 pagina's over een free release (die ongelofelijk zuigt in mijn ogen) van 2 zweedse mooiboyz.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz Official Fan Page Here is the download link for "Din mamma" track 2010, haha, hope you like it ;) fucked up shit :)

http://www.speedyshare.com/files/249729 ... ELEASE.rar

Wat knalt die Reverse Bass toch lekker, jammer van die vocals en een eventuele climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page Here is the download link for "Din mamma" track 2010, haha, hope you like it ;) fucked up shit :)

http://www.speedyshare.com/files/249729 ... ELEASE.rar

Wat knalt die Reverse Bass toch lekker, jammer van die vocals en een eventuele climax.


Eigenlijk is het best een lekker nummer :P

en mensen moeten zich niet zo aanstellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
JolleNL schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page Here is the download link for "Din mamma" track 2010, haha, hope you like it ;) fucked up shit :)

http://www.speedyshare.com/files/249729 ... ELEASE.rar

Wat knalt die Reverse Bass toch lekker, jammer van die vocals en een eventuele climax.


Eigenlijk is het best een lekker nummer :P

en mensen moeten zich niet zo aanstellen ;)


Gaan we weer. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jeej :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Klementino schreef:
JolleNL schreef:
Wasted Penguinz Official Fan Page Here is the download link for "Din mamma" track 2010, haha, hope you like it ;) fucked up shit :)

http://www.speedyshare.com/files/249729 ... ELEASE.rar

Wat knalt die Reverse Bass toch lekker, jammer van die vocals en een eventuele climax.


Eigenlijk is het best een lekker nummer :P

en mensen moeten zich niet zo aanstellen ;)


Gaan we weer. :')


Ik heb respect voor je mening Dakpan, maar je moet je eens aanwennen je eigen mening wat minder als de enige waarheid te zien. Je denkt dat jij het altijd bij het rechte eind hebt en vind wat je zelf zegt belangrijker dan mensen die iets anders zeggen. Blijkbaar toch nog iets kinderlijks dat je nog hebt. Kinderen denken ook dat de wereld om hun draait, maar de meesten komen erachter dat dat helemaal niet zo is als ze adolescent zijn, sommigen duidelijk ook niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euhm, het enige wat dakpan zegt is : '' Gaan we weer :') ''
Vrij logisch, gewoon om een eeuwige, domme discussie uit de weg te gaan. Dus ben het volkomen met hem eens, vond dat ''mensen moeten zich niet zo aanstellen'' ook nergens op slaan. Het publiek is nou eenmaal kritisch, dat weet een artiest. En dit simpele nummertje met falende humor & aparte vocals is nou eenmaal voor kritiek vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Euhm, het enige wat dakpan zegt is : '' Gaan we weer :') ''
Vrij logisch, gewoon om een eeuwige, domme discussie uit de weg te gaan. Dus ben het volkomen met hem eens, vond dat ''mensen moeten zich niet zo aanstellen'' ook nergens op slaan. Het publiek is nou eenmaal kritisch, dat weet een artiest. En dit simpele nummertje met falende humor & aparte vocals is nou eenmaal voor kritiek vatbaar.


En waarom denk je dan dat het een Free release is? :P
Ik vind juist dat kritiek op een free release volledig overbodig is. Ze worden eigenlijk nooit gedraaid dus zijn volledig voor eigen gebruik. Vind je het niks, dan laat je het links liggen. Vind je het mooi dan download je het.
Waar is dat eeuwige gezever dan voor nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha, je hoort mijn stem @ 1.48 : Je moederrr
Heb ik ingezonden :lol: :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks