Dakpan wrote:Ja dat gekraak (brekende botten?) in de break viel me ook al op, lekker geluidje.Uit welke film komt het? Zeker Saw of Hostel.
echt een heerlijke track
Dakpan wrote:Ja dat gekraak (brekende botten?) in de break viel me ook al op, lekker geluidje.Uit welke film komt het? Zeker Saw of Hostel.
Nee ik bedoel de toonhoogte van de kicks. Had ze liever een paar tonen lager gezien, nu lijkt het wat iets van power te missen. Ofja, het is nu vooral lomp, en ik had t liever wat voller gehoord.Dakpan wrote:Die kickrolls zijn juist gruwelijkJolle wrote:Je bedoelt de kickrolls? Die klinken best wel gaar ja.Nazale wrote:Vind dit niet zoveel aan. Lijkt wel alsof die kicks onnodig gepitcht zijn waardoor het zn kracht verliest.
kvind deze toch een stukje beterNuracore wrote:ik wil Hardwear - NightBeast
deze is ook vet ja :p maar ik wil nou eenmaal ook nightbeastIntervention wrote:kvind deze toch een stukje beterNuracore wrote:ik wil Hardwear - NightBeast
Ik heb Titan laatst een berichtje gestuurd hierover, maar niks terug gehad. Wil deze ook heel graag hebben.dylanhardstyle wrote:gebeurt hier nog wat mee?