Vind dit zeker niet verkeerd 
Inderdaad een beetje Psycho 2.0
Benieuwd uit welke horrorfilm die break komt.
Heb 3 minuten lang met kippenvel rondgelopen jaHard Twins wrote:Klonk heerlijke gister in The Limit studio
Godsamme die climax klapt er enorm heerlijk in, die random kicks zijn idd nogal vaag ...dawasiknie wrote:Jeeeeezus wat een climaxJammer dat de opbouw in de break erg rommelig is met die kicks die maar een beetje in het rond vliegen. Maar wat een dikke track verder zeg, heel erg sfeervol ook!
Die kickrolls zijn juist gruwelijkJolle wrote:Je bedoelt de kickrolls? Die klinken best wel gaar ja.Nazale wrote:Vind dit niet zoveel aan. Lijkt wel alsof die kicks onnodig gepitcht zijn waardoor het zn kracht verliest.
Hij heeft nog wel een beeetje werk nodig, maar kan echt wel dik worden hoor. Live moet dit wel gewoon keihard raggen.Khadber wrote:Leuk zo'n hard plaatje, maar qua sounds, kwaliteit en dergelijke laat deze veel de wensen over. Ik heb nog geen goede plaat van Headwear gehoord.
Case Dj wrote:Kepro wrote:Helemaal verliefd,deze trekt me veel meer dan Psycho.
Titan = BaasTimmer wrote:Deze plaat bestaat trouwens al heel lang, maar ze zijn er zelf niet tevreden over. De break willen ze korter maken en ook enkele aanpassingen kwa sound.... Maar omdat er vrijdag werd gevragen (noem geen namen) of hij hem wilde draaien nadat hij een stukje had laten horen op zijn pc, deed hij dat gewoon!
!!!!! wat een stamp plaat!PhresiF wrote:Dat nou juist de bedoeling. Chaos!!Festuca wrote:klinkt nogal chaotisch![]()
![]()
Ik dacht meteen ook aan Saw. Ik hoop het, want wat ik uit deze kwaliteit kan uitmaken is het echt een beestenplaat. Zalige duistere break, en dan die 2de climax die echt geweldig is.Dakpan wrote:Ja dat gekraak (brekende botten?) in de break viel me ook al op, lekker geluidje.Uit welke film komt het? Zeker Saw of Hostel.