Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Titan & Hardwear

Track(s): Necropsy 2014

Sample/video:


Titan gister even op aangesproken en hij zei dat dit écht de laatste versie.
Zouden er binnenkort meer over horen.

Kicks klonken beter als de 3e versie, maar komen niet in de buurt van die van de 1e versie.

Mochten de mods alle verschillende versies in 1 topic willen houden, mag deze weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Versie 1 nog steeds beste voor mij. Stuk @1:37 klinkt wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sfeer dat in de eerste versie zat lijkt volledig verdwenen te zijn.

1e versie >>> alle andere versies
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opzich nog steeds een dikke plaat maar de sfeer en alles die in versie 1 zat blijft toch zo dik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je bent Hardwear vergeten in de titel btw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cardioid schreef:
Je bent Hardwear vergeten in de titel btw..

Weet niet zeker of Hardwear nog mee heeft gewerkt aan de 2e, 3e en deze versie, dus geen idee of die ook vernoemd gaan worden in de titel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klinkt ook vet, maar die eerste versie blijft toch echt het vetste, daar zat veel meer sfeer in imo. Die break met die kicks was ook zo goddelijk :loving:

En leuk dat ie gelekt is, maar dan kan je hem nog steeds niet in je set stoppen. Tja, kan wel, maar dat is nou niet echt bepaald netjes :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Cardioid schreef:
Je bent Hardwear vergeten in de titel btw..

Weet niet zeker of Hardwear nog mee heeft gewerkt aan de 2e, 3e en deze versie, dus geen idee of die ook vernoemd gaan worden in de titel :P

Cardioid is Hardwear. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, dan is het goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
patrickjeb schreef:
Cardioid schreef:
Je bent Hardwear vergeten in de titel btw..

Weet niet zeker of Hardwear nog mee heeft gewerkt aan de 2e, 3e en deze versie, dus geen idee of die ook vernoemd gaan worden in de titel :P

Cardioid is Hardwear. :P

Nee ik ben geen hardwear. Maar hardwear is een goede maat van mij. En hij vormt de andere helft van ons duo.. (Apex Predator) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Owja, ik dacht al dat het zoiets in z'n aard zat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap alle liefde voor het origineel nog steeds niet, maar heel dat horror gedoe pakt mij ook gewoon niet. Verder zat het ook gewoon veel te brak in elkaar. Snap wel dat ze dat niet wilden releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holyshit, klinkt gruwelijk dik, benieuwd naar de HQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb het origineel 1 keer mee mogen maken bij Thrillogy een paar jaar terug, ben bang dat dit niet in de buurt gaat komen van de sfeer die in dat nummer zat.

maar als je dat origineel gewoon vergeet, kan dit als een los nummer toch misschien nog wel heel vet worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is echt heel anders geworden! Deze versie klinkt ook wel echt heel vet vind ik! Ik mis die botbreuk voor de climax wel! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Zeg eerlijk dat ik me het origineel niet goed meer herinner, maar vind dit ook al lekker klinken :thumbsup:
Vooral wat Qlown al zei inderdaad dat stuk bij 1.37 :bomb:
Edit: heb origineel ff geluisterd en weet het weer eerste versie blijft toch beter inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de break van de 1ste is pudding dat hebben ze hier goed recht getrokken maar de sfeer is er een beetje uit wat wel in die 1ste zat,

hoevaak al?? :D
[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/83660934/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik deze mega dik vind. Goed veel drive erin en beter qua opbouw als de eerste.
Toch blijft de eerste natuurlijk gewoon meer zagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:04 
 
Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=NovYiGadvAU
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Necropsy 2014 dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja klinkt leuk maar de magie is er van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ja klinkt leuk maar de magie is er van af.


Dit dus. Vind het op wat enkele sounds na eigenlijk een totaal andere track. Had Necropsy dan lekker Necropsy gelaten en die free weggegeven en had dit een nieuwe naam gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Mario bombario schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=NovYiGadvAU
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is al meer dan genoeg over dat origineel gezegd, zou producer technisch wel een matige track geweest zijn, maar wat een prachtig maai nummer was dat... gelukkig wel een paar keer live mogen aanschouwen,

deze doet me weinig... kicks zijn slapper, screech klinkt minder...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks