Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Tracks:
Chris One - Psycho
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
Max Enforcer and Frontliner - On The Go
Waverider - Be As One

Download:
http://bit.ly/tillttop5

Bron:
Q-dance wrote:Today in the Qountdown Advent Calendar: TiLLT! Records gives away their Top 5 tracks as a present. Download their Top 5 tracks here: http://bit.ly/tillttop5
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
oh joepie, blijkbaar hebben ze de maximale winst eruit getrokken dus gaan ze maar de platen vrij weggeven :thumbdown:
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Nuracore wrote:oh joepie, blijkbaar hebben ze de maximale winst eruit getrokken dus gaan ze maar de platen vrij weggeven :thumbdown:
Ja wtf O_o Ksta er een beetje van te kijken :thumbdown:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Dit is echt zielig >.<
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Nuracore wrote:oh joepie, blijkbaar hebben ze de maximale winst eruit getrokken dus gaan ze maar de platen vrij weggeven :thumbdown:
Jaah de reacties zijn weer typisch hardtraxx. Kost het geld beginnen ze te zeuren, is het gratis tja dan gaan ze ook zeuren.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
Carminizerz wrote:
Jaah de reacties zijn weer typisch hardtraxx. Kost het geld beginnen ze te zeuren, is het gratis tja dan gaan ze ook zeuren.
:/ wat heb je er nu aan dan?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik snap 't gezeur ook niet, dit is toch een prima actie? Wat kan hun 't nou schelen dat een paar van jullie ze alle 5 al heeft? Ben benieuwd of het wavjes zijn, dat zou helemaal mooi zijn.
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Dit is toch een super actie of heb ik dat nou :x Toch super dat ze dit zo weggeven en helemaal voor de mensen die ze nog niet hadden.
A
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Jan 2016
wootum wrote:Dit is toch een super actie of heb ik dat nou :x Toch super dat ze dit zo weggeven en helemaal voor de mensen die ze nog niet hadden.
Dit dus! Waarom zeuren als het gratis is? :(
D
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2008
last seen Mar 2012
Prima actie, helaas had ik ze allemaal al eerder gekocht..
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Chill, wilde Psycho en On the Go nog gaan kopen maarja dat hoeft nu dus niet meer :P
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
G1LL wrote:Ik snap 't gezeur ook niet, dit is toch een prima actie? Wat kan hun 't nou schelen dat een paar van jullie ze alle 5 al heeft? Ben benieuwd of het wavjes zijn, dat zou helemaal mooi zijn.
De file is 62MB in totaal dus ik vermoed geen .wav. ;)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
hoebedoelje wrote:
G1LL wrote:Ik snap 't gezeur ook niet, dit is toch een prima actie? Wat kan hun 't nou schelen dat een paar van jullie ze alle 5 al heeft? Ben benieuwd of het wavjes zijn, dat zou helemaal mooi zijn.
De file is 62MB in totaal dus ik vermoed geen .wav. ;)
Klopt, is mp3 :)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Beetje doelloos dit. Release dan een live-edit of een promo ofzo.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Deze release is voor liefhebbers die niet 'illegaal' downloaden, vind het wel toffe actie hoor.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Wat kutt!! Het is gratis!!! xd

Kreeg wel ff een wtf gevoel toen ik jullie reacties zag hoor :nono:

On topic: Leuke actie!
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Carminizerz wrote:
Misschien moet je es de site wat vaker bezoeken. Want iedereen op HT hier reageert natuurlijk altijd hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Gangsterdwerg wrote:Beetje doelloos dit. Release dan een live-edit of een promo ofzo.
:') blablabla...
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
G1LL wrote:
Gangsterdwerg wrote:Beetje doelloos dit. Release dan een live-edit of een promo ofzo.
Wat nou? Sorry maar vind het echt een doelloze actie. Liefhebbers hadden de tracks al lang en de rest boeit het toch niet.. Waarom dan deze tracks, sommige een jaar nadat ze zijn uitgebracht gratis weggeven?

Gratis is gratis oke maar geef dan niks weg..

Volgende week een freerelease van zonlicht op Scantraxx?
A
Had ze toch al gratis :') Wel prima actie hoor
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Gangsterdwerg wrote:
G1LL wrote:
Wat nou? Sorry maar vind het echt een doelloze actie. Liefhebbers hadden de tracks al lang en de rest boeit het toch niet.. Waarom dan deze tracks, sommige een jaar nadat ze zijn uitgebracht gratis weggeven?

Gratis is gratis oke maar geef dan niks weg..

Volgende week een freerelease van zonlicht op Scantraxx?
Nog een keer dan: Bla Bla Bla...
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik vind het een vet idee van Q en Tillt :D Altijd leuk nou ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zijn deze platen al uit de mode ofzo?

Geven ze 5 platen (wel 5 populaire, daar niet van) weg, is het nog steeds niet goed. Snap eigenlijk niet wat het probleem is van mensen. Ik zie dit gewoon als een toenadering tot de scene. Dat je de tracks dan al hebt, jammer maar helaas! Volgende keer misschien beter.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Khadber wrote:
Zijn deze platen al uit de mode ofzo?

Geven ze 5 platen (wel 5 populaire, daar niet van) weg, is het nog steeds niet goed. Snap eigenlijk niet wat het probleem is van mensen. Ik zie dit gewoon als een toenadering tot de scene. Dat je de tracks dan al hebt, jammer maar helaas! Volgende keer misschien beter.
Eensh!
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
wootum wrote:
Carminizerz wrote:
Misschien moet je es de site wat vaker bezoeken. Want iedereen op HT hier reageert natuurlijk altijd hetzelfde.
Ik kom al lang genoeg op HT om dat te weten, ben niet altijd ingelogd maargoed. En als een nieuweling één forum leest weet ie het eigenlijk al :P