Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had ze beter niet kunnen kopen toen ze net gereleased waren dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
had ze beter niet kunnen kopen toen ze net gereleased waren dus :P


Precies, maarja als je in de toekomst kan kijken wat voorspel je dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wat kutt!! Het is gratis!!! xd

Kreeg wel ff een wtf gevoel toen ik jullie reacties zag hoor :nono:

On topic: Leuke actie!

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke actie, maar ik heb deze platen al lang ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 21:34 
 
Donateur

ga allemaal wanken ofzo? als je ze al hebt heb je pech en anders is dit mooi mee genomen!
wees blij dat ze uberhaupt wat weggeven zeg...
ik heb Psycho, On The Go al, de andere 3 nog niet dus die neem ik mooi mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 21:42 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Wat kutt!! Het is gratis!!! xd

Kreeg wel ff een wtf gevoel toen ik jullie reacties zag hoor :nono:

On topic: Leuke actie!

idd, we zijn toch Nederlanders :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Beetje doelloos dit. Release dan een live-edit of een promo ofzo.

Zijn deze platen al uit de mode ofzo?

Geven ze 5 platen (wel 5 populaire, daar niet van) weg, is het nog steeds niet goed. Snap eigenlijk niet wat het probleem is van mensen. Ik zie dit gewoon als een toenadering tot de scene. Dat je de tracks dan al hebt, jammer maar helaas! Volgende keer misschien beter.

KLopt allemaal. Maar (vrijwel) iedereen had ze al, dus wat is dan het nut, 99% van de mensen denken Meh, hier heb ik niks aan, 1% denkt: Jeuj. Als ik een free release zou doen als label zou ik wat weggeven waar veel mensen wat aan hebben, dat is mijn punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of TiLLT graag 5 niet uitgebrachte platen weggeeft. Klaarblijkelijk liever niet. Het is gewoon voor hun een aardige promotie voor het label. Snap niet dat er dan problemen zijn over het feit of deze al los verschenen zijn of niet. Als je hem nog niet had is dit een prima alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 17:25 
 
Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Beetje doelloos dit. Release dan een live-edit of een promo ofzo.

Zijn deze platen al uit de mode ofzo?

Geven ze 5 platen (wel 5 populaire, daar niet van) weg, is het nog steeds niet goed. Snap eigenlijk niet wat het probleem is van mensen. Ik zie dit gewoon als een toenadering tot de scene. Dat je de tracks dan al hebt, jammer maar helaas! Volgende keer misschien beter.

KLopt allemaal. Maar (vrijwel) iedereen had ze al, dus wat is dan het nut, 99% van de mensen denken Meh, hier heb ik niks aan, 1% denkt: Jeuj. Als ik een free release zou doen als label zou ik wat weggeven waar veel mensen wat aan hebben, dat is mijn punt.

dus dan maar hun 5 slechste tracks waar niemand op zit te wachten weg geven?
jou redenatie slaat gewoon nergens op, als je het zo subjectief gaat bekijken tenminste...
objectief bekeken zul je er achter komen dat ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
KLopt allemaal. Maar (vrijwel) iedereen had ze al, dus wat is dan het nut, 99% van de mensen denken Meh, hier heb ik niks aan, 1% denkt: Jeuj. Als ik een free release zou doen als label zou ik wat weggeven waar veel mensen wat aan hebben, dat is mijn punt.

dus dan maar hun 5 slechste tracks waar niemand op zit te wachten weg geven?
jou redenatie slaat gewoon nergens op, als je het zo subjectief gaat bekijken tenminste...
objectief bekeken zul je er achter komen dat ...


sorry, maar volgens mij zegt meneer dwerg dat het meer nut heeft iets te releasen waar de liefhebber meer wél iets aan hebben dan iets waar men niets aan heeft. (mee eens, bijv. een edit van on the go o.i.d). wat jij voor tegenargument geeft slaat nergens op, 5 slechte tracks, waar haal je dat vandaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
dus dan maar hun 5 slechste tracks waar niemand op zit te wachten weg geven?

Khadber schreef:
Ik weet niet of TiLLT graag 5 niet uitgebrachte platen weggeeft. Klaarblijkelijk liever niet.


Lezen is blijkbaar erg moeilijk. Waar halen jullie vandaan dat ik beweer dat ze 5 promo's moeten weggeven? Ik vind alleen dat als je een free-release doet, geef dan iets weg waar veel mensen wat aan hebben, en niet iets wat 90% al ruim een half jaar op zijn PC heeft staan.
Doet me een beetje denken aan dat TV programma waarbij ze mensen vertelden dat ze een enorme prijs hadden gewonnen, en dat ze dan een vrachtwagen met zand/sneeuw voor de deur leegkiepten. Als je een kado geeft, geef dan iets zinvols of geef niks.
Maar goed, dat jullie bovenstaande neerzetten is eigenlijk ook niet vreemd. Voor onze vriend Frank is het sowieso moeilijk om begrijpend te lezen en een onderbouwde comment te plaatsen, en van Khadber verwacht ik ook geen kritische houding meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 22:37 
 
Hardtraxxer

Ik wilde meedoen met de discussie, maar met dit soort zinnen....


Citaat:
Lezen is blijkbaar erg moeilijk.


Citaat:
Voor onze vriend Frank is het sowieso moeilijk om begrijpend te lezen en een onderbouwde comment te plaatsen, en van Khadber verwacht ik ook geen kritische houding meer.



...laat ik 't maar gaan.


OT: Dit vind ik een hele toffe actie van TiLLT :yay: Goede promotie voor 't label. De free edits komen heus nog wel, gewoon blijven 'liken' op Facebook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat sommige mensen de breedte van de doelgroep van een actie als deze vergeten. 90% van de mensen die nu elke dag op de Qountdown kalender kijken hebben deze tracks niet en hebben zeer zeker geen enkele track hiervan ooit gekocht. Voor een nieuw label als TiLLT dus een heel mooie promotie mogelijkheid aangezien ze hun tracks nu verspreiden bij mensen die ze normaal niet zouden kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik denk dat sommige mensen de breedte van de doelgroep van een actie als deze vergeten. 90% van de mensen die nu elke dag op de Qountdown kalender kijken hebben deze tracks niet en hebben zeer zeker geen enkele track hiervan ooit gekocht. Voor een nieuw label als TiLLT dus een heel mooie promotie mogelijkheid aangezien ze hun tracks nu verspreiden bij mensen die ze normaal niet zouden kopen.

Denk dat dat wel meevalt. Bringing The Funk en On The Go zijn helemaal doodgedraaid, Blue Horizon is aardig vaak gedraaid, Psycho is zelfs bij dagjesmensen bekend en Be As One heeft volgens mij op 1 gestaan in de top 40. Dus zowat iedereen kent die tracks allang. En de mensen die ze niet kennen die hebben ook echt 0.0 interesse in de hardstyle scene want anders ken je deze tracks vanzelf wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HAHAHA wat un gezeik om niks :corn:

Almighty schreef:
Nog een keer dan: Bla Bla Bla...


:worship: :worship: :worship: Baas!

Leuke actie, :) toch weer gratis platenGGGGGGG
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap echt niet dat iemand hier moeilijk om kan doen, ik ben er super blij mee ondanks dat ik 2 v/d 5 platen al heb. Blue Horizon gaat iig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:38 
 
Hardtraxx Elite

Jullie zijn ondankbaar. Ze hadden ook helemaal niks weg kunnen geven.
En as je die tracks al hebt, wat dan nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 23:32 
 
Hardtraxxer

Ik snap meneer Dwerg wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 02:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

je moet het zo zien nu kunnen en alle belgische dj aan sabam laten zien dat ze gratis te krijgen zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:02 
 

kansloos deze actie maar leuk voor de mensen die ze ng niet hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
kansloos deze actie maar leuk voor de mensen die ze ng niet hebben ;)


Beetje rare zin is dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 01:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke actie, had ze allemaal al maar toch :)
En Blue Horizon blijft gewoon een pareltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mompelt iets over glas en half leeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
kansloos deze actie maar leuk voor de mensen die ze ng niet hebben ;)


Beetje rare user is dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 13:29 
 
Hardtraxxer

haha wat zijn sommige mensen verwend hier XD als je een tientje van iemand zou krijgen
geef je die dan ook terug omdat het geen 20 is?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks