Zoiezo, daar zit meestal wat achterBackstabber wrote:haha wat zijn sommige mensen verwend hier XD als je een tientje van iemand zou krijgen
geef je die dan ook terug omdat het geen 20 is?
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
wel als ik hem 20 euro geleend heb.Backstabber wrote:haha wat zijn sommige mensen verwend hier XD als je een tientje van iemand zou krijgen
een gegeven paard nooit in de bek kijken jongens!!
nuub, wat een wezenloze vergelijking.Backstabber wrote:haha wat zijn sommige mensen verwend hier XD als je een tientje van iemand zou krijgen
-
D
je moet daar nu echt mee kappen.. ****** kut is dat! en @ Roberttt: wat is er raar aan? ik vind het een kansloze actie maar er zijn mensen die ze niet kopen of downloaden dus drm leuk voor mensen die ze ng niet hebbenDakpan wrote:roberttt wrote:Beetje rare user is ditDarkestSymphony wrote:kansloos deze actie maar leuk voor de mensen die ze ng niet hebben
maar dakpan rot op met die klote reacties
DarkestSymphony wrote:je moet daar nu echt mee kappen.. ****** kut is dat! en @ Roberttt: wat is er raar aan? ik vind het een kansloze actie maar er zijn mensen die ze niet kopen of downloaden dus drm leuk voor mensen die ze ng niet hebben

-
D
ja dat ben ik als je de hele tijd zulke kut reacties krijgt van dakpanwestlife wrote:DarkestSymphony wrote:je moet daar nu echt mee kappen.. ****** kut is dat! en @ Roberttt: wat is er raar aan? ik vind het een kansloze actie maar er zijn mensen die ze niet kopen of downloaden dus drm leuk voor mensen die ze ng niet hebben
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Boeiend, het gaat om het idee dat mensen zeuren over iets wat ze gratis krijgenGangsterdwerg wrote:nuub, wat een wezenloze vergelijking.Backstabber wrote:haha wat zijn sommige mensen verwend hier XD als je een tientje van iemand zou krijgen
Als je de tracks al hebt laat ze dan gewoon links liggen
FUCK YEAH!
Heerlijk dit! Happen!!!
Heerlijk dit! Happen!!!
Heeft iemand hier nog een zippy van of zo 
http://www66.zippyshare.com/v/75484656/file.htmlSkiggyRapz18 wrote:Heeft iemand hier nog een zippy van of zo
Speciaal voor u geupload.
Luisteren?TiMOTHYb wrote:Dankje![]()
Wat moet jij met Psycho eigenlijk?
-
DHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Sep 2012
Bedank hiervoor, Psyco had ik al de rest nog nietwestlife wrote:http://www66.zippyshare.com/v/75484656/file.htmlSkiggyRapz18 wrote:Heeft iemand hier nog een zippy van of zo
Speciaal voor u geupload.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Excuus voor de bump, maar iemand die hier toevallig nog een zippy van heeft?
Blue Horizon en On The Go heb ik nog niet....
Blue Horizon en On The Go heb ik nog niet....
Exact dit dus. Om er even op terug te komen :pGangsterdwerg wrote:Wat nou? Sorry maar vind het echt een doelloze actie. Liefhebbers hadden de tracks al lang en de rest boeit het toch niet.. Waarom dan deze tracks, sommige een jaar nadat ze zijn uitgebracht gratis weggeven?
Gratis is gratis oke maar geef dan niks weg..