Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:51 
 
Artiest

Me eerste post! :-)

Allereerst aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Wesley Blume, ben 31 jaar en kom uit Almere. De meesten kennen mij waarschijnlijk als Brian NRG.

Ik ben onlangs bijna 50 oude ''unreleased'' tracks (2003-2006) tegengekomen waarvan ik dacht dat ik ze jaren geleden kwijt ben geraakt door een HDD crash. Dacht ik dus... totdat ik vorige week een spindel in een oude verhuisdoos tegenkwam met allemaal losse tracks op cd's. :-)

Nou heb ik een selectie van de beste tracks gemaakt welke ik ga remasteren en gratis ga weggeven.
De eerste twee tracks in de RetroVault collectie heb ik gisteren gereleased. Ik zal dit maandelijks tot het einde vh jaar doen.

Houdt er rekening mee dat sommige tracks bijna 10 jaar oud zijn en veelal nog met de simpele 'FastTracker' zijn gemaakt. Ik weet dat smaak persoonlijk is maar wilde dit toch ff vermelden aangezien ik geen zin heb in onnodig negatief gelul of discussies voor iets wat zo oud is en gratis wordt weggegeven.

Enjoy!

Track: Brian NRG - Hard Break (NRG Mix) 2004_RetroVault January 2012


Download: http://www32.zippyshare.com/v/72711414/file.html

Track: Brian NRG - Proohibited 2003_RetroVault January 2012


Download: http://www32.zippyshare.com/v/7540347/file.html

Bron: http://www.briannrg.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, even meenemen deze! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk die oude sounds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet snel verstand van wanneer iets goed of slecht geproduceerd is en zeker niet als het early is, wat destijds sowieso slechter geproduceerd werd dan tegenwoordig de standaard is. Maar ondanks die disclaimer wil ik toch zeggen dat ik Hard Break echt een fucking relaxt nummer vind. :woot:

Precies de sounds die ik in early zoek. Lekker simpel tot geen melodietje, lekkere reverse met veel drive eronder en ik ben tevreden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik thuis ben maar effe luisteren, ben wel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

straks als ik thuus ben even luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt wel goed, vooral Hard Break, lekker energiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:21 
 
Artiest

:) Thnx guyz

Het was ook wel alsof ik een oud verloren schat vond.
Ik kwam echt wel coole dingen tegen maar sommige ook gewoon slecht haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Hard Break is best vet inderdaad! Misschien gebruik ik hem wel een keer in een setje op Fear.FM. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Erg vet :thumbsup: neem ze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff checken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Dik! :woot:
Mijn voorkeur gaat in tegenstelling tot de meesten hier
uit naar Prohibited. Alleen het tempo ligt me te laag!
Maar leuk dat je ze weggeeft :)
grtz,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vraagje Brian NRG, ik kan Brian NRG - Blast The Critics nergens digitaal vinden, alleen vinylrips op illegale downloadfora, komt die track nog ooit digitaal uit, of heb ik niet goed gezocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:55 
 
Artiest

Delt-A schreef:
vraagje Brian NRG, ik kan Brian NRG - Blast The Critics nergens digitaal vinden, alleen vinylrips op illegale downloadfora, komt die track nog ooit digitaal uit, of heb ik niet goed gezocht?


Hey kerel,

Blast The Critics is alleen op Vinyl uitgekomen. De pest is dat ik nooit een mastertrack er van heb gekregen. Het draaide tenslotte om vinyl en de digitale file was niet belangrijk. Achteraf dus dik spijt haha.. Maar zal nog eens goed zoeken. Maybe heb ik nog ergens de final mixdown op cd. Dan master ik m zelf en geef ik m weg! Maar vrees t ergste man.

Grtz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:20 
 

Kijk, op deze manier hersteld mijn vertrouwen in de (nogal minimale) mensheid in almere :P Zo hoort het, gewoon niet bang zijn oudere dingen vrij weg te geven maar gewoon doen. Het klinkt ook nog eens best goed.
Ben je op het moment eigelijk nog bezig met nieuwe tracks? En op welke stijl richt je je als je op het moment nog veel bezig bent met te producen.. Melodieus of de wat meer rawere kant als ik vragen mag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:05 
 
Artiest

Thnx man! :)

Ben momenteel bezig met een serieuzer en melodiueze track. Ik ga meer doen met vocalisten en heb al een paar dingen hier opgenomen. Maar daarnaast zullen er ook zeker wel wat rauwere tracks komen.

En natuurlijk het hele jaar door de opgepoetste RetroVault traxx. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

prohibited!!! :love: hou van die stijl in early lkkre reverse en simpele oude sounds HEERLIJK!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks