Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:10 
 
Artiest

Hey guyz,

Hierbij de 4e gratis release in de RetroVault collectie. De track heet Bass Generator en is een uplifting reversed bass track met een energieke build up naar de qlimax. Geproduceerd in 2005. Enjoy!

Ik ben onlangs bijna 50 oude ''unreleased'' tracks (2003-2006) tegengekomen waarvan ik dacht dat ik ze jaren geleden kwijt ben geraakt door een HDD crash. Dacht ik dus... totdat ik laatst een CD spindel in een oude verhuisdoos tegenkwam met allemaal losse tracks op cd's. :-)

Nou heb ik een selectie van de beste tracks gemaakt welke ik ga remasteren en gratis ga weggeven.
Ik zal dit maandelijks tot het einde vh jaar doen.

Houdt er rekening mee dat sommige tracks bijna 10 jaar oud zijn en veelal nog met de simpele 'FastTracker' zijn gemaakt. Ik weet dat smaak persoonlijk is maar wilde dit toch ff vermelden aangezien ik geen zin heb in onnodig negatief gelul of discussies voor iets wat zo oud is en gratis wordt weggegeven.

Enjoy!

Track: Brian NRG - Bass Generator 2005 RetroVault March 2012


Download: http://www8.zippyshare.com/v/2984325/file.html

Bron: http://www.briannrg.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:15 
 

Ik heb altijd gadacht dat jij een engelse was.


Kom maar op met die tracks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brian NRG schreef:
Houdt er rekening mee dat sommige tracks bijna 10 jaar oud zijn en veelal nog met de simpele 'FastTracker' zijn gemaakt. Ik weet dat smaak persoonlijk is maar wilde dit toch ff vermelden aangezien ik geen zin heb in onnodig negatief gelul of discussies voor iets wat zo oud is en gratis wordt weggegeven.



Duidelijk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mijn early collectie in! Lekkerrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Best lekker :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks