Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
B
Artiest
22 posts member since 2012
Hey guyz,

Hierbij de 3e gratis release in de RetroVault collectie. De track heet Carnival en is een crossover tussen Hardstyle en Techno. Njoy! :-)

Ik ben onlangs bijna 50 oude ''unreleased'' tracks (2003-2006) tegengekomen waarvan ik dacht dat ik ze jaren geleden kwijt ben geraakt door een HDD crash. Dacht ik dus... totdat ik laatst een CD spindel in een oude verhuisdoos tegenkwam met allemaal losse tracks op cd's. :-)

Nou heb ik een selectie van de beste tracks gemaakt welke ik ga remasteren en gratis ga weggeven.
Ik zal dit maandelijks tot het einde vh jaar doen.

Houdt er rekening mee dat sommige tracks bijna 10 jaar oud zijn en veelal nog met de simpele 'FastTracker' zijn gemaakt. Ik weet dat smaak persoonlijk is maar wilde dit toch ff vermelden aangezien ik geen zin heb in onnodig negatief gelul of discussies voor iets wat zo oud is en gratis wordt weggegeven.

Enjoy!

Track: Brian NRG - Carnival 2005_RetroVault February 2012
View on SoundCloud

Download: http://www65.zippyshare.com/v/4110306/file.html

Bron: http://www.briannrg.com
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Net of je naar een intro van 6 minuten luisterd... niet mijn ding dit.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Backstabber wrote:Net of je naar een intro van 6 minuten luisterd... niet mijn ding dit.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Backstabber wrote:Net of je naar een intro van 6 minuten luisterd... niet mijn ding dit.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
CyrilHS wrote:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
laat ik even origineel doen.

ik neem hem mee maar het klopt wel een beetje wat ze zeggen xd
D
Vind em wel nice eigelijk :P ik luister liever naar een intro voor 6 minuten dan een break voor 6 minuten..