Ik zou niet zo snel conclusies trekken, Nolz zit zelf namelijk ook in de organisatiepecola-tje wrote:Staat ook lekker aardig van Nolz tegenover de organisatie van Wasted Festival om maar te zeggen dat mensen de lyrics van het anthem niet serieus moeten nemen..
Related topics
- View the latest post: Wasted Festival - The Wasted Factory - 17/05/2014
- View the latest post: Wasted Festival - 17/05/2014 - The Wasted Factory
- View the latest post: Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted (Wasted Festival Anthem 2013 DJ Mix)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. MC Nolz - Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)
- View the latest post: Phuture Noize - Circles and Squares (Phuture Noize edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
G
Vandaar dat ze bij metal altijd over lange wandelingen over het strand schreeuwenTomba wrote:Was even vergeten dat tracks altijd over passion, love, proud, en andere zwijmelteksten moesten gaan.Qre8ive wrote:De vocalen hierin slaan inderdaad echt nergens op, zoek dan eerst een tekstschrijver en laat de MC dat dan inspreken...wootum wrote:Ik zag Davey laatst ergens iets posten over de meest droevige vocalen, nou dat heb ik dus hierbij. Sjezus mienaNiveautje From Within/The Message Is Hardstyle dit...
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Jeetje, jij gaat gelijk wel heel ver.iMark wrote:Wat is er verkeerd met een mening hebben? Qre8tive geeft gewoon netjes aan wat hij niet goed vind aan de vocalen. Jij bent nu dus degene die met kansloze opmerkingen komt. Geef jij dan eens aan wat Qre8tive beter kan typen, als je het zo goed weet!Bryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Ik weet dat deze ook niet meer kan, maar toch speciaal voor jou: Why so serious?Maximum wrote:Dat mensen nog steeds niet hebben geleerd dat dit een van de meest achterlijke opmerkingen is die je kunt maken.Bryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Heb je gelijk in.Qre8ive wrote:De track is opzich prima voor zover ik kan horen. Ik denk alleen dat de vocalen wel wat meer uitwerking kunnen gebruiken qua inhoud. Het gaat immers om een anthem wat naar mijn idee moet aansluiten op het feest. Om dan te zeggen "neem het niet te serieus" ... TjaBryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Commercieel of niet, met The Factory en Wasted Festival kun je denk ik best wel meer doen dan dit.
Mc Nolz, is that you?Tomba wrote:
Was even vergeten dat tracks altijd over passion, love, proud, en andere zwijmelteksten moesten gaan.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Of iemand van de organisatie van Wasted Festival.Oranje wrote:Mc Nolz, is that you?Tomba wrote:
Was even vergeten dat tracks altijd over passion, love, proud, en andere zwijmelteksten moesten gaan.
Zo te horen is de track wel aardig, maar die vocals... Damn, ik pas hiervoor helaas 
Oke ik zal ook nooit meer zeggen of ik eten lekker vind, of een film goed vindBryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
HahaBryan dj wrote:Ik weet dat deze ook niet meer kan, maar toch speciaal voor jou: Why so serious?Maximum wrote:Dat mensen nog steeds niet hebben geleerd dat dit een van de meest achterlijke opmerkingen is die je kunt maken.Bryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!![]()
die tweet ook
hij heeft best een brute stem, maar als hij toch iets meer moeite zou steken in vocalen... dit is gewoon te simpel...
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Totaal irrelevante opmerking en verbindingen maken die er niet zijn, maar oké.tomac wrote:Oke ik zal ook nooit meer zeggen of ik eten lekker vind, of een film goed vindBryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Top!
Gast, doe jezelf ook. "beter kunnen is uploaden", wat een grapBryan dj wrote:Totaal irrelevante opmerking en verbindingen maken die er niet zijn, maar oké.tomac wrote:Oke ik zal ook nooit meer zeggen of ik eten lekker vind, of een film goed vindBryan dj wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Top!
Track: Lekker PN trackje weer!
@bryan dj, als je het niet helemaal begrijpt, dan is het verstandig dat je niet zo hoog van de toren blaast. 
Met alleen een grote mond ben je er niet op een forum.
Met alleen een grote mond ben je er niet op een forum.
waardeloze vocals en die geluidjes kennen we nu wel
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Waarom haakt iedereen toch in op de fabel dat ik ergens heb gezegd dat je hier geen meningen mag vormen... 
Lekker als een front ongegrond nieuwe leden bashen heuj.
Lekker als een front ongegrond nieuwe leden bashen heuj.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Doe de vocals weg en je hebt een prima plaat, maar de drive die ik in de meeste andere PN tracks vind mis ik hier wel, helaas.
Echt he.Paultheone wrote:Wat een verschrikkelijk nummer is dit zeg
Doet me vrij weinig. Ben wel gecharmeerd van de stijl van Phuture Noize. Jammer genoeg komt deze plaat niet in de buurt van eerdere releases.
ik vind de break wel lekker klinken, alleen de rest is gewoon wat minder interessant 
Leuke melodie en de langzame opbouw vind ik sueprvet. Vocals zijn ronduit slecht.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Free release:
View on SoundCloud
View on SoundCloud