Last edited by Fuzzylogic on 11 Apr 2014 15:52, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Klinkt op het eerste gehoor wel aardig. Dat dubstukje klinkt heel vet, vocals totaal geen fan van. Anti klinkt tof maar hoop wel dat er genoeg afwisseling in zit, anders is 'ie me te eentonig.
track heet "The Factory"
Bron : fb phuture noize.
Phuture Noize ft. MC Nolz - The Factory ( Wasted Festival 2014 Anthem)
We're proud to anounce that we've produced this year's Wasted Festival anthem!
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Hoe heet die track die ervoor zit ook alweer van Wated Penguinz?
Aangepast!wrote:track heet "The Factory"
Phuture Noize ft. MC Nolz - The Factory ( Wasted Festival 2014 Anthem)
We're proud to anounce that we've produced this year's Wasted Festival anthem!
Misschien het Wasted Anthem van vorig jaar?? Die is door WP gemaakt toen, moet je even zoekenwrote:Hoe heet die track die ervoor zit ook alweer van Wated Penguinz?
is met MC Nolz, maar wat een verschrikkelijke vocals komt die gast ook altijd mee aanzetten... 
Kick klinkt al wel wat beter dan voorheen, maar weer hetzelfde riedeltje waar ze mee aan komen zetten. 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 16 days ago
Let's Get Wastedwrote:Hoe heet die track die ervoor zit ook alweer van Wated Penguinz?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vind de vocals ook niet echt tof.
Rest van de track klinkt wel weer erg vet!
Rest van de track klinkt wel weer erg vet!
Ik zag Davey laatst ergens iets posten over de meest droevige vocalen, nou dat heb ik dus hierbij. Sjezus miena
Niveautje From Within/The Message Is Hardstyle dit...
-
T
- 1 posts member since 2014
- last seen Apr 2014
Ik heb de track opgenomen toen ze hem voor het eerst draaide op Rebirth Festival afgelopen zaterdag.
View on YouTube
View on YouTube
-
THardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2008
- last seen May 2015
Was even vergeten dat tracks altijd over passion, love, proud, en andere zwijmelteksten moesten gaan.wrote:De vocalen hierin slaan inderdaad echt nergens op, zoek dan eerst een tekstschrijver en laat de MC dat dan inspreken...wrote:Ik zag Davey laatst ergens iets posten over de meest droevige vocalen, nou dat heb ik dus hierbij. Sjezus mienaNiveautje From Within/The Message Is Hardstyle dit...
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
wrote:Was even vergeten dat tracks altijd over passion, love, proud, en andere zwijmelteksten moesten gaan.wrote:De vocalen hierin slaan inderdaad echt nergens op, zoek dan eerst een tekstschrijver en laat de MC dat dan inspreken...wrote:Ik zag Davey laatst ergens iets posten over de meest droevige vocalen, nou dat heb ik dus hierbij. Sjezus mienaNiveautje From Within/The Message Is Hardstyle dit...
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:W-A-S-T-E-D, don't take the lyrics too seriously! #bepaaldemuzieksite
wrote:wrote:W-A-S-T-E-D, don't take the lyrics too seriously! #bepaaldemuzieksite
Oehhhh shots have been fired!!!
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Dat mensen nog steeds niet hebben geleerd dat dit een van de meest achterlijke opmerkingen is die je kunt maken.wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wat is er verkeerd met een mening hebben? Qre8tive geeft gewoon netjes aan wat hij niet goed vind aan de vocalen. Jij bent nu dus degene die met kansloze opmerkingen komt. Geef jij dan eens aan wat Qre8tive beter kan typen, als je het zo goed weet!wrote:@ Qre8ive: Je weet het hè? Beter kunnen is uploaden!!!
Volgens mij zit er iemand als een debiel op F5 te klikken op deze pagina. Jezus wat kan Nolz slecht tegen kritiek.wrote: #bepaaldemuzieksite kom er maar in ☺ pic.twitter.com/efVgL0MWQ9
-
E
we moeten het mainstream houden anders komt niemand naar Wasted Festival.....
Dus vandaar de keus voor de vocals
*/ schijnheilige modus off
Dit is niet wat ik van Phuture Noize gewend ben...
Dus vandaar de keus voor de vocals
*/ schijnheilige modus off
Dit is niet wat ik van Phuture Noize gewend ben...
Wat een verschrikkelijk nummer is dit zeg 
Er zitten hier alleen maar mensen die intens van deze muziek houden en o.a. de lyrics dus wel serieus nemen. Die (en ik dus ook) willen geen groep 8 vocalen in een track hebben zitten. En dan kun je dit soort opmerkingen verwachten.wrote:wrote:W-A-S-T-E-D, don't take the lyrics too seriously! #bepaaldemuzieksite
Last edited by wootum on 17 Apr 2014 12:56, edited 1 time in total.
Het nummertje zelf is wel dik in orde vind ik, alleen als je toch dan van plan was om geen serieuze vocals te gaan gebruiken, doe het dan in het duits ofzo net als Donkey Rollers