Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:32 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Wasted Festival 2014 - All you need to know
Zaterdag 17 mei is het zover: Wasted Festival 2014. Na een meer dan geslaagde eerste editie komt Wasted Festival terug met hetzelfde concept: veel aandacht voor 'early hardstyle' en een uitstekende opbouw in de line-up. Na Atmozfears vs Audiotricz gaan we terug in de tijd met Pavo & Zany waarna we opbouwen met o.a. Ran-D, Digital Punk en B-Front naar Amnesys die vakkundig af zal sluiten.

Timetable
Area 1: The Factory
13:00 – 14:00 DrumDJ vs Triamera
14:00 – 15:00 Noisecult
15:00 – 16:30 Audiotricz vs Atmozfears
16:30 – 18:00 Pavo & Zany
18:00 – 19:00 Ran-D
19:00 – 20:00 Digital Punk
20:00 – 20:45 Digital Punk vs B-Front vs Danny Scandal ( Special Set )
20:45 – 21:45 B-Front
21:45 – 23:00 Chain Reaction vs Phuture Noize
23:00 – end Amnesys
Hosted by: MC Nolz & MC Axys

Area 2: Chemical Lab ( Hardstyle 2006 – 2011, Raw Hardstyle Talents & Hardcore )
13:00 – 13:45 Fantazoo (Hardstyle 2006 – 2011 )
13:45 – 14:30 PVO (Hardstyle 2006 – 2011 )
14:30 – 15:15 Frixion (Hardstyle 2006 – 2011 )
15:15 – 16:15 The Z. vs Reactiv (Hardstyle 2006 – 2011 )
16:15 – 17:00 Jynical (Hardstyle 2006 – 2011 )
17:00 – 17:45 The Shade (Raw Hardstyle)
17:45 – 18:30 The Sinners (Raw Hardstyle)
18:30 – 19:15 Gremios & Tono (Raw Hardstyle)
19:15 – 20:00 Reflexx (Raw Hardstyle)
20:00 – 20:45 Inceptum (Raw Hardstyle)
20:45 – 21:45 Arboza & Asylum (Raw Hardstyle)
21:45 – 23:00 Reload-R vs The Rizzler vs Yataah ( Hardcore )
Hosted by: MC Creature & MC Sinnergy

Happy Hour
Na het geweldige succes van vorig jaar konden we dit jaar niet achterblijven: van 13:00 – 14:00: 2 biertjes halen, 1 betalen!

Ticketverkoop
Tickets voor Wasted Festival zijn te koop via http://www.wastedfestival.nl en kosten €23,50. Tevens zijn er ook nog steeds een aantal hotelovernachting combi’s beschikbaar ( in samenwerking met van der Valk Hotel Nuland) deze kosten €110 en dit omvat: 2 toegang tickets Wasted Festival, overnachting plus ontbijt voor 2 personen + Wasted Festival goodie.
Wanneer Wasted Festival niet uitverkocht raakt zal er deurverkoop plaats vinden.

Leeftijd
De minimumleeftijd is 17 jaar. Bij de entree wordt gecontroleerd op leeftijd en mensen van 18 jaar en ouder zullen een alcoholbandje krijgen. Neem daarom een geldig identiteitsbewijs mee. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Weersverwachting
De weersverwachtingen zijn, vooralsnog, hartstikke gunstig voor 17 mei. In Nederland is echter niets zo veranderlijk als het weer, houd er daarom rekening mee dat het in de avond flink kan gaan afkoelen. Er zijn op het terrein voldoende kluisjes aanwezig voor een extra trui of jas.

Kluisjes
Op Wasted Festival zijn voldoende kluisjes aanwezig.

Drugs
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie. Dit is 'zero tolerance'. Pas op met wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd!

Pinnen
Het is mogelijk om te pinnen op Wasted Festival. Een storing zit altijd in een klein hoekje en neem daarom voor de zekerheid ook voldoende geld mee.

Parkeren
Naast het festivalterrein is meer dan voldoende ruimte om de auto te stallen. Voor het parkeren wordt €5,- gevraagd.

Routebeschrijving
Het navigatie adres van Wasted Festival is:
Stad/dorp: Vinkel
Straat: Rekken

Meteen nadat je de A59 ( zowel vanuit Oss als Den Bosch ) af rijdt zal bewegwijzering je naar het festivalterrein sturen.

Busvervoer
Geen zin om zelf te bobben? Onze vervoerspartners http://www.hardtravel.nl (regio Oss/Den Bosch/Uden/Veghel) en http://www.thepartyexpress.nl (regio Tilburg/Breda) bieden vanaf verschillende plekken busreizen aan naar Wasted Festival, tevens kun je via deze partners ook buscombi tickets kopen.

Pendelbussen
Ook dit jaar zullen er na afloop van het festival pendelbussen rijden naar 's Hertogenbosch Centraal Station. Tickets voor de Pendelbus kosten €5,- en zijn ook verkrijgbaar in onze ticketshop. Tickets voor de pendelbus zijn niet meer op het festivalterrein te koop. Het festivalterrein is zo’n 250 meter verwijderd van een busstation waar lijn 90 vanaf Den Bosch langs komt, dit kan handig zijn voor de heenreis.

Warm-up mixxen
Om jullie al helemaal in de Wasted Festival-stemming te brengen staan er verschillende warm-up mixxen voor je klaar, van o.a. Amnesys en The Z. vs Reactiv. Deze kun je terug vinden op ons soundcloud kanaal: http://www.soundcloud.com/wastedfestival


--Social Media --
Voeg hem toe aan je FB agenda: https://www.facebook.com/events/218422788318793

http://www.wastedfestival.nl
http://www.facebook.com/wastedfestival
http://www.twitter.com/wastedfestival

[youtube]http://youtu.be/ATr7kyv35AQ[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:51 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gloudvis schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:53 
 

Delt-A schreef:
gloudvis schreef:
Afbeelding


Danku! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amnesys sluit af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit!
Dicht in de buurt, vorig jaar goed bevallen dus hopelijk kan ik aanwezig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe 'early' die set wordt. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat zeker nice worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 15:38 
 
Hardtraxx Newbie

Nog tot het eind van de maand Early Bird tickets voor 17,50 :)
www.wastedfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 11:14 
 
Hardtraxx Newbie

Wasted Festival 2014 - All you need to know

Zaterdag 17 mei is het zover: Wasted Festival 2014. Na een meer dan geslaagde eerste editie komt Wasted Festival terug met hetzelfde concept: veel aandacht voor 'early hardstyle' en een uitstekende opbouw in de line-up. Na Atmozfears vs Audiotricz gaan we terug in de tijd met Pavo & Zany waarna we opbouwen met o.a. Ran-D, Digital Punk en B-Front naar Amnesys die vakkundig af zal sluiten.

Timetable
Area 1: The Factory
13:00 – 14:00 DrumDJ vs Triamera
14:00 – 15:00 Noisecult
15:00 – 16:30 Audiotricz vs Atmozfears
16:30 – 18:00 Pavo & Zany
18:00 – 19:00 Ran-D
19:00 – 20:00 Digital Punk
20:00 – 20:45 Digital Punk vs B-Front vs Danny Scandal ( Special Set )
20:45 – 21:45 B-Front
21:45 – 23:00 Chain Reaction vs Phuture Noize
23:00 – end Amnesys
Hosted by: MC Nolz & MC Axys

Area 2: Chemical Lab ( Hardstyle 2006 – 2011, Raw Hardstyle Talents & Hardcore )
13:00 – 13:45 Fantazoo (Hardstyle 2006 – 2011 )
13:45 – 14:30 PVO (Hardstyle 2006 – 2011 )
14:30 – 15:15 Frixion (Hardstyle 2006 – 2011 )
15:15 – 16:15 The Z. vs Reactiv (Hardstyle 2006 – 2011 )
16:15 – 17:00 Jynical (Hardstyle 2006 – 2011 )
17:00 – 17:45 The Shade (Raw Hardstyle)
17:45 – 18:30 The Sinners (Raw Hardstyle)
18:30 – 19:15 Gremios & Tono (Raw Hardstyle)
19:15 – 20:00 Reflexx (Raw Hardstyle)
20:00 – 20:45 Inceptum (Raw Hardstyle)
20:45 – 21:45 Arboza & Asylum (Raw Hardstyle)
21:45 – 23:00 Reload-R vs The Rizzler vs Yataah ( Hardcore )
Hosted by: MC Creature & MC Sinnergy

Happy Hour
Na het geweldige succes van vorig jaar konden we dit jaar niet achterblijven: van 13:00 – 14:00: 2 biertjes halen, 1 betalen!

Ticketverkoop
Tickets voor Wasted Festival zijn te koop via http://www.wastedfestival.nl en kosten €23,50. Tevens zijn er ook nog steeds een aantal hotelovernachting combi’s beschikbaar ( in samenwerking met van der Valk Hotel Nuland) deze kosten €110 en dit omvat: 2 toegang tickets Wasted Festival, overnachting plus ontbijt voor 2 personen + Wasted Festival goodie.
Wanneer Wasted Festival niet uitverkocht raakt zal er deurverkoop plaats vinden.

Leeftijd
De minimumleeftijd is 17 jaar. Bij de entree wordt gecontroleerd op leeftijd en mensen van 18 jaar en ouder zullen een alcoholbandje krijgen. Neem daarom een geldig identiteitsbewijs mee. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Weersverwachting
De weersverwachtingen zijn, vooralsnog, hartstikke gunstig voor 17 mei. In Nederland is echter niets zo veranderlijk als het weer, houd er daarom rekening mee dat het in de avond flink kan gaan afkoelen. Er zijn op het terrein voldoende kluisjes aanwezig voor een extra trui of jas.

Kluisjes
Op Wasted Festival zijn voldoende kluisjes aanwezig.

Drugs
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie. Dit is 'zero tolerance'. Pas op met wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd!

Pinnen
Het is mogelijk om te pinnen op Wasted Festival. Een storing zit altijd in een klein hoekje en neem daarom voor de zekerheid ook voldoende geld mee.

Parkeren
Naast het festivalterrein is meer dan voldoende ruimte om de auto te stallen. Voor het parkeren wordt €5,- gevraagd.

Routebeschrijving
Het navigatie adres van Wasted Festival is:
Stad/dorp: Vinkel
Straat: Rekken

Meteen nadat je de A59 ( zowel vanuit Oss als Den Bosch ) af rijdt zal bewegwijzering je naar het festivalterrein sturen.

Busvervoer
Geen zin om zelf te bobben? Onze vervoerspartners http://www.hardtravel.nl (regio Oss/Den Bosch/Uden/Veghel) en http://www.thepartyexpress.nl (regio Tilburg/Breda) bieden vanaf verschillende plekken busreizen aan naar Wasted Festival, tevens kun je via deze partners ook buscombi tickets kopen.

Pendelbussen
Ook dit jaar zullen er na afloop van het festival pendelbussen rijden naar 's Hertogenbosch Centraal Station. Tickets voor de Pendelbus kosten €5,- en zijn ook verkrijgbaar in onze ticketshop. Tickets voor de pendelbus zijn niet meer op het festivalterrein te koop. Het festivalterrein is zo’n 250 meter verwijderd van een busstation waar lijn 90 vanaf Den Bosch langs komt, dit kan handig zijn voor de heenreis.

Warm-up mixxen
Om jullie al helemaal in de Wasted Festival-stemming te brengen staan er verschillende warm-up mixxen voor je klaar, van o.a. Amnesys en The Z. vs Reactiv. Deze kun je terug vinden op ons soundcloud kanaal: http://www.soundcloud.com/wastedfestival


--Social Media --
Voeg hem toe aan je FB agenda: https://www.facebook.com/events/218422788318793

http://www.wastedfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Tevens zijn er ook nog steeds een aantal hotelovernachting combi’s beschikbaar ( in samenwerking met van der Valk Hotel Nuland) deze kosten €110 en dit omvat: 2 toegang tickets Wasted Festival, overnachting plus ontbijt voor 2 personen + Wasted Festival goodie.


Dit is echt goed geregeld!

De line-up ligt ons niet echt lekker, dus we slaan over, maar wanneer er VIP-bandjes bij dit arrangement zouden zitten hadden wij dit alsnog gedaan, het was zo bizar gezellig backstage vorig jaar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:33 
 
Hardtraxx Newbie

Special Act!
Enkel het boeken van Chain Reaction als vervanger voor Adaro voelde voor ons niet helemaal lekker. Thijs heeft in een korte tijd aardig wat neergezet en zijn afwezigheid raakt ons als organisatie in het hart! Thijs nogmaals beterschap!
Daarom hebben we ook Danny Scandal in de line-up opgenomen. Hij zal samen met B-Front en Digital Punk 3 kwartier lang een set draaien speciaal voor 'The Haunter'. Al zijn geliefde knalplaten zullen voorbij komen en laten we met z'n allen afspreken dat we losgaan zoals de Sloper zelf: Lasso's meenemen dus!
Danny Scandal heeft een warm-up mix in elkaar gezet voor Wasted Festival, beluister deze hier:

Tickets: http://bit.ly/WF14Tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netjes die set voor Adaro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Zin in. (L)


Zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 21:51 
 

Leuk feest. Kleinschalig en goede sfeer.

Jammer dat Pavo & Zany eerder kwamen dan gepland. Zo sloot het einde van de oude hardstyle programmering niet meer aan met het begin van hun set. Sowieso was de oude hardstyle programmering veel te vroeg afgelopen en begon de raw veel te vroeg. Velen stond nog lekker te genieten in het zonnetje en mee te tetteren met de oude plaatjes, om daarna abrupt over te schakelen op plaatjes van Radical en kornuiten. Met alle respect voor The Shade maar ik had gehoopt op een set die meer aansloot op het tijdstip van de dag en programmering. Ook werd er vanaf dit tijdstip totaal geen alternatief meer geboden voor de eindeloze stroom raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad. Tot 18.00 uur een goede sfeer over het hele terrein, daarna vond ik het op de main wat minder worden. Later op de avond ook nog een vechtpartij gezien, doe dat lekker ergens anders...
Over de organisatie zou ik nog wel willen opmerken dat er geen echte rust was bij de zitplaatsen/bankjes omdat daar vol het geluid van de 2e area doorheen knalde. Kan me voorstellen dat je even geen muziek wil horen als je aan het uitrusten/praten bent. Verder was alles prima geregeld! Speciale vermelding nog voor Jynical en The Shade die allebei een hele vette set draaide. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was dit heftig, feest! :innocent:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten