Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik snap Lyst wel, ik heb laatste tijd ook dat veel tracks met hetzelfde trucje me telkens minder weten te pakken, deze dan weer wel, maar precies dit zelfde stijltje nog een jaar of 2 aanhouden lijkt mij zeker geen succes.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Lyst wrote:Creativiteit en originaliteit staan hoog bij mij. Wat hij anders zou moeten doen? Je kunt toch ook gewoon verschillende tracks uitbrengen. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Geck-o - Big Brother, die maakt Soul Train toch ook niet 10x opnieuw met een iets andere melodie. En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.
Het gaat toch niet om het productieproces? Althans, als ik zelf naar muziek luister dan roept dat een bepaald gevoel bij me op waardoor ik de muziek juist wel of juist niet kan waarderen. Er zijn inderdaad veel producers (vooral raw) die elke keer hetzelfde doen en dezelfde soundbank gebruiken, maar zolang de ene track een goed gevoel bij je los maakt en de ander niet dan is dat toch geen hypocrisie?
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Qre8ive wrote:Het is wel hypocriet als je gaat zeuren over andere artiesten die het doen, maar het niet doet bij je eigen favoriet terwijl diegene gewoon hetzelfde doet. Dat de tracks van je favoriet je wel een goed gevoel geven doet er niet echt toe.
In de post van Lyst staat producties, en niet artiesten. Dat is een heel ander ding. Het lijkt me ook niet logisch dat mensen tracks waarderen op basis van de producer in plaats van de productie zelf. Dus woorden als 'favoriete artiest' lijken me een beetje overbodig in deze.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Teeeeering, dit is niveau Mysterias/Inner Creativity :love:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Deze sla ik over
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
DiederikBlock wrote:
stefaneke wrote:Ik bespeur hier weinig euforie?
Snap ook niet waar iedereen het over heeft. Valt een beetje tussen raw en euforisch in.
Redelijke track, maar deze man gaat voor mij de top nog steeds en nooit niet halen.
Wie of wat is de top dan volgens jou?
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Lyst wrote:En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.
Qre8ive wrote:Een stijl aanhouden kan best en er als fan er nog steeds van houden kan ook best, maar zoals Lyst zegt wees dan niet hypocriet door bij andere artiesten wel te zeuren over het lang aanhouden van een stijl.
Moet ik me hierbij aangesproken voelen? Ik ben de laatste die zich daar druk om maakt. Zolang het allemaal lekker klinkt en goed in elkaar steekt zal het aan mijn reet roesten hoelang een artiest diezelfde stijl aanhoudt.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Qre8ive wrote:Had trouwens het originele nummer eerder gehoord ergens... ik gok dat bfront ook regelmatig TLC/Discovery op heeft staan :P

View on YouTube
Mag hopen geen TLC voor hem :P .
A
Ik blijf dit nummer tegen beter weten in maar luisteren om erachter te komen wat er nou zo vet aan is, maar het enige wat ik leuk vind is de break. Super sfeertje inderdaad maarja dat heb ik al wel 1000x eerder gehoord van B-Front. Het is gewoon niks nieuws. De climax is echt heel saai, 2e ook. Outro is wat harder maar die uitzinnige reacties daarover begrijp ik ook echt niet, zo bijzonder is het gewoon niet... Ik begin een beetje af te knappen op de ongelooflijke gun-factor t.o.v. B-Front hier. Niet vervelend bedoeld maar het begint me echt op te vallen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
:love:
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
AndyAsteroids wrote:Ik blijf dit nummer tegen beter weten in maar luisteren om erachter te komen wat er nou zo vet aan is, maar het enige wat ik leuk vind is de break. Super sfeertje inderdaad maarja dat heb ik al wel 1000x eerder gehoord van B-Front. Het is gewoon niks nieuws. De climax is echt heel saai, 2e ook. Outro is wat harder maar die uitzinnige reacties daarover begrijp ik ook echt niet, zo bijzonder is het gewoon niet... Ik begin een beetje af te knappen op de ongelooflijke gun-factor t.o.v. B-Front hier. Niet vervelend bedoeld maar het begint me echt op te vallen.
Oke. Je vind het nummer niet leuk.
D
Hardtraxx Veteran
DiederikBlock wrote: Redelijke track, maar deze man gaat voor mij de top nog steeds en nooit niet halen.
:lol:
D
Hardtraxx Veteran
Cruelty wrote:Ik denk dat Duruz iets als dit las: maar deze man gaat de top nog steeds en nooit niet halen.
Mja. Maar denk dat hij het zo eigenlijk ook wel bedoelt. Beetje onhandige opmerking.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Dit is gewoon goed, helemaal niets mis mee :). Waarom maken mensen zich trouwens überhaupt druk om hetzelfde 'trucje'? Je kan naar genoeg producties luisteren met een ander 'trucje'. Bovendien zijn er meer dan genoeg mensen die het vet vinden (En B-Front zelf vind het ongetwijfeld zelf ook vet), dus B-Front heeft groot en groot gelijk :clap:
D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2014
last seen Oct 2014
Duruz wrote:
Cruelty wrote:Ik denk dat Duruz iets als dit las: maar deze man gaat de top nog steeds en nooit niet halen.
Mja. Maar denk dat hij het zo eigenlijk ook wel bedoelt. Beetje onhandige opmerking.
Wat bedoel ik? ^^
A
Hunto wrote:
AndyAsteroids wrote:Ik blijf dit nummer tegen beter weten in maar luisteren om erachter te komen wat er nou zo vet aan is, maar het enige wat ik leuk vind is de break. Super sfeertje inderdaad maarja dat heb ik al wel 1000x eerder gehoord van B-Front. Het is gewoon niks nieuws. De climax is echt heel saai, 2e ook. Outro is wat harder maar die uitzinnige reacties daarover begrijp ik ook echt niet, zo bijzonder is het gewoon niet... Ik begin een beetje af te knappen op de ongelooflijke gun-factor t.o.v. B-Front hier. Niet vervelend bedoeld maar het begint me echt op te vallen.
Oke. Je vind het nummer niet leuk.
Men wil opbouwende kritiek en respect voor de artiest op hardtraxx toch? Nou, dan verwoord ik mijn mening zo. Waarom reageer je dan zo bijdehand? Het is ook nooit goed he, triest dit.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Je hebt in een topic van 4 pagina's al 3 keer gezegd dat je het geen leuk nummer vind en je knapt af op mensen die het wel leuk vinden.
A
Hunto wrote:je knapt af op mensen die het wel leuk vinden.
Bullshit. Ik knap af op iets anders, dat staat er duidelijk.
Hunto wrote:Je hebt in een topic van 4 pagina's al 3 keer gezegd dat je het geen leuk nummer vind
Dus? Stoor je je eraan? Ga ergens anders janken -.-
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
:corn:
A
Ja het zal wel. Als 'alle artiesten weggaan van hardtraxx oh nee oh nee we moeten allemaal respectvol zijn' enz, zit ik niet te wachten op dit soort onzin. Ik probeer juist het goede voorbeeld te geven maar het blijkt maar weer wat voor kleuters hier zitten. Heel jammer.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Het was gewoon weer zo'n uit te hoogte post. Ik vind het niks, ik snap echt niet dat andere dit leuk vinden, ze vinden het alleen leuk omdat ze het b-front gunnen en ik stoor me hieraan. Misschien bedoel je het niet zo maar O komt het over
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Hunto wrote:Het was gewoon weer zo'n uit te hoogte post. Ik vind het niks, ik snap echt niet dat andere dit leuk vinden, ze vinden het alleen leuk omdat ze het b-front gunnen en ik stoor me hieraan. Misschien bedoel je het niet zo maar O komt het over
komt niet zo over , verder alles goed?

eens met andyasteroids , hele vette break, maar climaxes saai helaas .
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Pete wrote:
Hunto wrote:Het was gewoon weer zo'n uit te hoogte post. Ik vind het niks, ik snap echt niet dat andere dit leuk vinden, ze vinden het alleen leuk omdat ze het b-front gunnen en ik stoor me hieraan. Misschien bedoel je het niet zo maar O komt het over
komt niet zo over , verder alles goed?

eens met andyasteroids , hele vette break, maar climaxes saai helaas .
Gaat prima. Zal wel aan mij liggen dan
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Om nou hierom je account te laten verwijderen...
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
chicken wrote:Om nou hierom je account te laten verwijderen...
it didn't take much ... :P