Ik snap Lyst wel, ik heb laatste tijd ook dat veel tracks met hetzelfde trucje me telkens minder weten te pakken, deze dan weer wel, maar precies dit zelfde stijltje nog een jaar of 2 aanhouden lijkt mij zeker geen succes.
Het gaat toch niet om het productieproces? Althans, als ik zelf naar muziek luister dan roept dat een bepaald gevoel bij me op waardoor ik de muziek juist wel of juist niet kan waarderen. Er zijn inderdaad veel producers (vooral raw) die elke keer hetzelfde doen en dezelfde soundbank gebruiken, maar zolang de ene track een goed gevoel bij je los maakt en de ander niet dan is dat toch geen hypocrisie?Lyst wrote:Creativiteit en originaliteit staan hoog bij mij. Wat hij anders zou moeten doen? Je kunt toch ook gewoon verschillende tracks uitbrengen. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Geck-o - Big Brother, die maakt Soul Train toch ook niet 10x opnieuw met een iets andere melodie. En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.