Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap Lyst wel, ik heb laatste tijd ook dat veel tracks met hetzelfde trucje me telkens minder weten te pakken, deze dan weer wel, maar precies dit zelfde stijltje nog een jaar of 2 aanhouden lijkt mij zeker geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 16:44 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Creativiteit en originaliteit staan hoog bij mij. Wat hij anders zou moeten doen? Je kunt toch ook gewoon verschillende tracks uitbrengen. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Geck-o - Big Brother, die maakt Soul Train toch ook niet 10x opnieuw met een iets andere melodie. En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.

Het gaat toch niet om het productieproces? Althans, als ik zelf naar muziek luister dan roept dat een bepaald gevoel bij me op waardoor ik de muziek juist wel of juist niet kan waarderen. Er zijn inderdaad veel producers (vooral raw) die elke keer hetzelfde doen en dezelfde soundbank gebruiken, maar zolang de ene track een goed gevoel bij je los maakt en de ander niet dan is dat toch geen hypocrisie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 17:13 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Het is wel hypocriet als je gaat zeuren over andere artiesten die het doen, maar het niet doet bij je eigen favoriet terwijl diegene gewoon hetzelfde doet. Dat de tracks van je favoriet je wel een goed gevoel geven doet er niet echt toe.

In de post van Lyst staat producties, en niet artiesten. Dat is een heel ander ding. Het lijkt me ook niet logisch dat mensen tracks waarderen op basis van de producer in plaats van de productie zelf. Dus woorden als 'favoriete artiest' lijken me een beetje overbodig in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teeeeering, dit is niveau Mysterias/Inner Creativity :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Deze sla ik over
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 20:08 
 
Hardtraxxer

DiederikBlock schreef:
stefaneke schreef:
Ik bespeur hier weinig euforie?


Snap ook niet waar iedereen het over heeft. Valt een beetje tussen raw en euforisch in.
Redelijke track, maar deze man gaat voor mij de top nog steeds en nooit niet halen.

Wie of wat is de top dan volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.


Qre8ive schreef:
Een stijl aanhouden kan best en er als fan er nog steeds van houden kan ook best, maar zoals Lyst zegt wees dan niet hypocriet door bij andere artiesten wel te zeuren over het lang aanhouden van een stijl.


Moet ik me hierbij aangesproken voelen? Ik ben de laatste die zich daar druk om maakt. Zolang het allemaal lekker klinkt en goed in elkaar steekt zal het aan mijn reet roesten hoelang een artiest diezelfde stijl aanhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Had trouwens het originele nummer eerder gehoord ergens... ik gok dat bfront ook regelmatig TLC/Discovery op heeft staan :P



Mag hopen geen TLC voor hem :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 10:44 
 

Ik blijf dit nummer tegen beter weten in maar luisteren om erachter te komen wat er nou zo vet aan is, maar het enige wat ik leuk vind is de break. Super sfeertje inderdaad maarja dat heb ik al wel 1000x eerder gehoord van B-Front. Het is gewoon niks nieuws. De climax is echt heel saai, 2e ook. Outro is wat harder maar die uitzinnige reacties daarover begrijp ik ook echt niet, zo bijzonder is het gewoon niet... Ik begin een beetje af te knappen op de ongelooflijke gun-factor t.o.v. B-Front hier. Niet vervelend bedoeld maar het begint me echt op te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik blijf dit nummer tegen beter weten in maar luisteren om erachter te komen wat er nou zo vet aan is, maar het enige wat ik leuk vind is de break. Super sfeertje inderdaad maarja dat heb ik al wel 1000x eerder gehoord van B-Front. Het is gewoon niks nieuws. De climax is echt heel saai, 2e ook. Outro is wat harder maar die uitzinnige reacties daarover begrijp ik ook echt niet, zo bijzonder is het gewoon niet... Ik begin een beetje af te knappen op de ongelooflijke gun-factor t.o.v. B-Front hier. Niet vervelend bedoeld maar het begint me echt op te vallen.


Oke. Je vind het nummer niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

DiederikBlock schreef:
Redelijke track, maar deze man gaat voor mij de top nog steeds en nooit niet halen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ik denk dat Duruz iets als dit las: maar deze man gaat de top nog steeds en nooit niet halen.


Mja. Maar denk dat hij het zo eigenlijk ook wel bedoelt. Beetje onhandige opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is gewoon goed, helemaal niets mis mee :). Waarom maken mensen zich trouwens überhaupt druk om hetzelfde 'trucje'? Je kan naar genoeg producties luisteren met een ander 'trucje'. Bovendien zijn er meer dan genoeg mensen die het vet vinden (En B-Front zelf vind het ongetwijfeld zelf ook vet), dus B-Front heeft groot en groot gelijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

Duruz schreef:
Cruelty schreef:
Ik denk dat Duruz iets als dit las: maar deze man gaat de top nog steeds en nooit niet halen.


Mja. Maar denk dat hij het zo eigenlijk ook wel bedoelt. Beetje onhandige opmerking.


Wat bedoel ik? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 15:11 
 

Hunto schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ik blijf dit nummer tegen beter weten in maar luisteren om erachter te komen wat er nou zo vet aan is, maar het enige wat ik leuk vind is de break. Super sfeertje inderdaad maarja dat heb ik al wel 1000x eerder gehoord van B-Front. Het is gewoon niks nieuws. De climax is echt heel saai, 2e ook. Outro is wat harder maar die uitzinnige reacties daarover begrijp ik ook echt niet, zo bijzonder is het gewoon niet... Ik begin een beetje af te knappen op de ongelooflijke gun-factor t.o.v. B-Front hier. Niet vervelend bedoeld maar het begint me echt op te vallen.


Oke. Je vind het nummer niet leuk.

Men wil opbouwende kritiek en respect voor de artiest op hardtraxx toch? Nou, dan verwoord ik mijn mening zo. Waarom reageer je dan zo bijdehand? Het is ook nooit goed he, triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hebt in een topic van 4 pagina's al 3 keer gezegd dat je het geen leuk nummer vind en je knapt af op mensen die het wel leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 15:54 
 

Hunto schreef:
je knapt af op mensen die het wel leuk vinden.

Bullshit. Ik knap af op iets anders, dat staat er duidelijk.
Hunto schreef:
Je hebt in een topic van 4 pagina's al 3 keer gezegd dat je het geen leuk nummer vind

Dus? Stoor je je eraan? Ga ergens anders janken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 15:59 
 
Hardtraxx Crew

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 16:07 
 

Ja het zal wel. Als 'alle artiesten weggaan van hardtraxx oh nee oh nee we moeten allemaal respectvol zijn' enz, zit ik niet te wachten op dit soort onzin. Ik probeer juist het goede voorbeeld te geven maar het blijkt maar weer wat voor kleuters hier zitten. Heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was gewoon weer zo'n uit te hoogte post. Ik vind het niks, ik snap echt niet dat andere dit leuk vinden, ze vinden het alleen leuk omdat ze het b-front gunnen en ik stoor me hieraan. Misschien bedoel je het niet zo maar O komt het over
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Het was gewoon weer zo'n uit te hoogte post. Ik vind het niks, ik snap echt niet dat andere dit leuk vinden, ze vinden het alleen leuk omdat ze het b-front gunnen en ik stoor me hieraan. Misschien bedoel je het niet zo maar O komt het over


komt niet zo over , verder alles goed?

eens met andyasteroids , hele vette break, maar climaxes saai helaas .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Hunto schreef:
Het was gewoon weer zo'n uit te hoogte post. Ik vind het niks, ik snap echt niet dat andere dit leuk vinden, ze vinden het alleen leuk omdat ze het b-front gunnen en ik stoor me hieraan. Misschien bedoel je het niet zo maar O komt het over


komt niet zo over , verder alles goed?

eens met andyasteroids , hele vette break, maar climaxes saai helaas .

Gaat prima. Zal wel aan mij liggen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Om nou hierom je account te laten verwijderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Om nou hierom je account te laten verwijderen...

it didn't take much ... :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks