Dikke sfeer zit er hier in zeg, deze en die andere TBA zijn véél beter dan Blackness vind ik.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
A
Ik vind hem nog steeds erg saai 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wow dit is toch zijn beste track sinds Mysterias! Melodie, break, outro, allemaal klopt het.
Deze weet mij nog niet zo te pakken, ik vind hem wat leeg. Misschien dat ik m nog een paar keer moet luisteren! 
Wauw kippenvel, waarom kan hij nou wel leuke euforische platen maken en heel veel andere artiesten niet. Gevoel, mooie melodie, lekkere kicks en drive. Dikke prima! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
S
Ik bespeur hier weinig euforie?
Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Meters kippenvel
Al jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Zieke baas deze man!
wat een plaat!
wat een plaat!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Holy shit 
-
DHardtraxx Veteran
En het werkt wederom!Lyst wrote:Zelfde trucje andere melodie...
-
DHardtraxx Veteran
Dit dus. Geen woord aan toe te voegen.wootum wrote:Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Al jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.
Net zo'n goede sfeer als in mysterias en dat vind ik een van B-fronts beste nummers.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Exact dit. Geweldig plaatjewootum wrote:Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Meters kippenvelAl jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.
Als losse track is het weer leuk, maar na Inner Creativity, Mysterias, Undiscovered, Blackness en deze (en dan vergeet ik vast nog een paar)...laat ik het zo zeggen, je moet ze niet achter elkaar gooien, dan valt het wel erg op 
Dit. In HQ klinkt dit zo fantastisch weer, kom ook terug op dat van die melodie die ik niet kan volgen, prachtig gewoonwootum wrote:Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Meters kippenvelAl jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.
-
DHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
Snap ook niet waar iedereen het over heeft. Valt een beetje tussen raw en euforisch in.stefaneke wrote:Ik bespeur hier weinig euforie?
Redelijke track, maar deze man gaat voor mij de top nog steeds en nooit niet halen.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Weer hetzelfde trucje inderdaad, wat ik wel enigszins jammer vind. Desondanks krijg ik hier toch weer kippenvel van 
-
DHardtraxx Veteran
Natuurlijk doet hij 'hetzelfde trucje' weer. Dit is B-Front. Dit kan hij als geen ander. Daarom snap ik Lyst zijn opmerking niet zo. Wat zou hij anders moeten doen dan? Een anti climax? Want ook dan is het hier weer niet goed. Kwalitatief is dit gewoon weer zo goed. De sfeer die hij creëert is ongekend. Het feit dat B-Front het keer op keer flikt met 'hetzelfde trucje' zegt genoeg.Qre8ive wrote:Natuurlijk werkt het, waarom zou hij anders hetzelfde trucje blijven doen.Duruz wrote:En het werkt wederom!Lyst wrote:Zelfde trucje andere melodie...
Last edited by Duruz on 11 Oct 2014 20:13, edited 2 times in total.
Creativiteit en originaliteit staan hoog bij mij. Wat hij anders zou moeten doen? Je kunt toch ook gewoon verschillende tracks uitbrengen. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Geck-o - Big Brother, die maakt Soul Train toch ook niet 10x opnieuw met een iets andere melodie. En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.