Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke sfeer zit er hier in zeg, deze en die andere TBA zijn véél beter dan Blackness vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:22 
 

Ik vind hem nog steeds erg saai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dit is toch zijn beste track sinds Mysterias! Melodie, break, outro, allemaal klopt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze weet mij nog niet zo te pakken, ik vind hem wat leeg. Misschien dat ik m nog een paar keer moet luisteren! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zelfde trucje andere melodie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw kippenvel, waarom kan hij nou wel leuke euforische platen maken en heel veel andere artiesten niet. Gevoel, mooie melodie, lekkere kicks en drive. Dikke prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:39 
 
Hardtraxx Crew


:love: :love: :love: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:59 
 

Ik bespeur hier weinig euforie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Meters kippenvel :loving: Al jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:15 
 
Hardtraxxer

Zieke baas deze man! :worship:
wat een plaat! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Zelfde trucje andere melodie...


En het werkt wederom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Al jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.


Dit dus. Geen woord aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net zo'n goede sfeer als in mysterias en dat vind ik een van B-fronts beste nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme bizar mooi nummer. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 00:34 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Meters kippenvel :loving: Al jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.

Exact dit. Geweldig plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als losse track is het weer leuk, maar na Inner Creativity, Mysterias, Undiscovered, Blackness en deze (en dan vergeet ik vast nog een paar)...laat ik het zo zeggen, je moet ze niet achter elkaar gooien, dan valt het wel erg op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ja, trucje is elke keer hetzelfde. En bij iedere andere producer zou ik daar op afknappen. Maar bij B-Front kan ik het gewoon niet, zijn stijl is zó vet. Dit ook weer, die sfeer die in de track zit, die 2e climax. Meters kippenvel :loving: Al jaren achter elkaar de ultieme eindbaas.


Dit. In HQ klinkt dit zo fantastisch weer, kom ook terug op dat van die melodie die ik niet kan volgen, prachtig gewoon :cry: En die outro is ook bizar zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:04 
 
Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Ik bespeur hier weinig euforie?


Snap ook niet waar iedereen het over heeft. Valt een beetje tussen raw en euforisch in.
Redelijke track, maar deze man gaat voor mij de top nog steeds en nooit niet halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Weer hetzelfde trucje inderdaad, wat ik wel enigszins jammer vind. Desondanks krijg ik hier toch weer kippenvel van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een baas is B-Front ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Duruz schreef:
Lyst schreef:
Zelfde trucje andere melodie...

En het werkt wederom!

Natuurlijk werkt het, waarom zou hij anders hetzelfde trucje blijven doen.


Natuurlijk doet hij 'hetzelfde trucje' weer. Dit is B-Front. Dit kan hij als geen ander. Daarom snap ik Lyst zijn opmerking niet zo. Wat zou hij anders moeten doen dan? Een anti climax? Want ook dan is het hier weer niet goed. Kwalitatief is dit gewoon weer zo goed. De sfeer die hij creëert is ongekend. Het feit dat B-Front het keer op keer flikt met 'hetzelfde trucje' zegt genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 15:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Creativiteit en originaliteit staan hoog bij mij. Wat hij anders zou moeten doen? Je kunt toch ook gewoon verschillende tracks uitbrengen. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe Geck-o - Big Brother, die maakt Soul Train toch ook niet 10x opnieuw met een iets andere melodie. En ik vind het verder prima dat andere mensen niet zoveel om erom geven, maar wees dan niet hypocriet door die kritiek wel op andere producties te uiten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks