Best lelijk om Pet Shop Boys zo te beledigenkatamaran wrote:Echt zulke Wasted Pinguinz vocals, wat een gare stem. :') Verder doet deze stijl me echt een verband leggen met Toneshifterz, veel vergelijkingen. Melodie pakt me trouwens wel, maar die vocals verpesten het aardig, ik zeg: een ''non-vocal edit''.
En over die melodie me pakt, klinkt cheesy, maar heel relaxed, prima. En het is weer een mainstream melodie van de NC die goed is sinds tijden (Summer in the City was ook wel degelijk.)
Over het algemeen ben ik, omdat hij ook nog eens free is, tevreden. Maar aub, houd die vocals weg van zulke tracks.
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers @ Midnight Escape 032 (29-06-2008)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
- View the latest post: The Sound of Noisecontrollers | An Ode To Noisecontrollers
- View the latest post: XXlerator Spotlight Noisecontrollers - Warm-up Mix by Noisecontrollers
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Eindelijk
Super dikke track
Super dikke track
Heerlijke track! nooit verwacht dat deze als free zou komen!
ik vind de vocals juist geweldig passen in deze track..
en de melodie is opzwepend als maar kan
Dat dusNaarDeQlote wrote:Heerlijke track! nooit verwacht dat deze als free zou komen!
Dat in verband leggen met Wasted Pinguinz vocals, of?PNXRMX wrote:Best lelijk om Pet Shop Boys zo te beledigenkatamaran wrote:Echt zulke Wasted Pinguinz vocals, wat een gare stem. :') Verder doet deze stijl me echt een verband leggen met Toneshifterz, veel vergelijkingen. Melodie pakt me trouwens wel, maar die vocals verpesten het aardig, ik zeg: een ''non-vocal edit''.
En over die melodie me pakt, klinkt cheesy, maar heel relaxed, prima. En het is weer een mainstream melodie van de NC die goed is sinds tijden (Summer in the City was ook wel degelijk.)
Over het algemeen ben ik, omdat hij ook nog eens free is, tevreden. Maar aub, houd die vocals weg van zulke tracks.
Bij de midintro dacht ik dat het wel vet zou zijn, maar met de vocals en zo'n doorsnee climax, is dit toch echt totaal niet mijn ding. Het is ook bijna niet de moeite om een cut te maken.
Maargoed, leuk dat ze deze track gratis wegdoen.
Deze hadden ze net zo goed kunnen uitbrengen op Digital Age.
Maargoed, leuk dat ze deze track gratis wegdoen.
-
A
-
THardtraxxer
- 316 posts member since 2009
- last seen Aug 2015
Het is natuurlijk een Free Release geworden vanwege de Rechten op de Pet Shop Boys Vocals.QonFuzion wrote:Deze hadden ze net zo goed kunnen uitbrengen op Digital Age.
Samen met Big Bang tot nu toe de minst interessante tracks van Digital Age.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Leuk, maar meer ook niet.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wat zeikt iedereen het is gratis
en het is niet het slechtste wat ik ooit gehoord heb 
KLAB DJAMPER... BIET BAMPARAW-vizion wrote:wat zeikt iedereen het is gratisen het is niet het slechtste wat ik ooit gehoord heb
Maar deze is echt wel nice dat ze het weg geven.
Technisch nice enz.
Alle muziek is gratis :')RAW-vizion wrote:wat zeikt iedereen het is gratis![]()
Zelfs Club Jumper is niet eens zo'n heel slechte plaat, op technisch gebied zelfs best goedwestlife wrote:KLAB DJAMPER... BIET BAMPARAW-vizion wrote:wat zeikt iedereen het is gratisen het is niet het slechtste wat ik ooit gehoord heb
![]()
![]()
Maar deze is echt wel nice dat ze het weg geven.
Technisch nice enz.
Alleen die vocals zijn wel schijtirritant ja
In Nederland wel legaal gratis ja.Gangsterdwerg wrote:Alle muziek is gratis :')RAW-vizion wrote:wat zeikt iedereen het is gratis![]()
Elke keer weer kippenvel bij het horen van deze track.
Heerlijke vocals ook
Heerlijke vocals ook
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Topplaat hoor! had hier zo wat credits voor gegeven.
Thanks NC!
Thanks NC!
Almighty wat heb jij altijd heerlijke avatarsAlmighty wrote:
-
A
Idd, intro is wel aardig, maar wat een kut vocals. Lijkt ook alsof ie dik offbeat gaat. Klinkt niet echt fijn. Vind echt geen ruk aan deze track. Hoef m niet eens te hebben ook al is ie gratis. Ken vele malen betere tracks dan deze. Valt me tegen van Nc, net nu ze weer wat interessanter gingen producen.Dakpan wrote:Dit, wat een nichten vocals zeg. Intro is wel leuk met die gekke geluidjes, rest niet mn ding.The Q-Stylerzz wrote:Weinig aan, ben geen fan van gay-stemmen in Hardstyle muziek
-
THardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
yumyum 
²