Die vocals maken me weinig uit. Maar voor de rest weer met je eensDakpan wrote:Dit, wat een nichten vocals zeg. Intro is wel leuk met die gekke geluidjes, rest niet mn ding.The Q-Stylerzz wrote:Weinig aan, ben geen fan van gay-stemmen in Hardstyle muziek
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers @ Midnight Escape 032 (29-06-2008)
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
- View the latest post: The Sound of Noisecontrollers | An Ode To Noisecontrollers
- View the latest post: XXlerator Spotlight Noisecontrollers - Warm-up Mix by Noisecontrollers
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Is luisteren of het wat is, aan de reacties te zien blijkbaar wel 
kheb niet vaak zo genoten van een nummer als van deze op Qountdown
echt geweldig
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
OOooooh deze is zoooo geniaal. Helden!
Dik dat ze deze free releasen, geweldig nummer! 
Mocht je willen!malle wrote:Dik dat ze deze free releasen, geweldig nummer!
Trainfreak wrote:Mocht je willen!malle wrote:Dik dat ze deze free releasen, geweldig nummer!
tamme track, niet gek dat het free is
Hopelijk word DA net zo fan vriendelijk als avio
voor mensen die niet van aiff houden maar dan ouderwetse WAV (1411kbps)
http://www29.zippyshare.com/v/41023094/file.html
Night After Night kun je niet overtreffen jongendawasiknie wrote:Beste free release ooit. Geweldig nummer!
ach brand um toch niet dus wat boeit hetHard Twins wrote:voor mensen die niet van aiff houden maar dan ouderwetse WAV (1411kbps)
suuuuuuuuuupppppppppeeeeeeeerrrrrrrrr ddddddddiiiiiiiiikkkkkkkkk

Don't wanna hear the news
What's going on
What's coming through
I don't know
Just wanna hide away
Make my escape
Just want the world
To leave me alone
Take you away from all madness
Need to escape, escape from the pain

What's going on
What's coming through
I don't know
Just wanna hide away
Make my escape
Just want the world
To leave me alone
Take you away from all madness
Need to escape, escape from the pain
Echt zulke Wasted Pinguinz vocals, wat een gare stem. :') Verder doet deze stijl me echt een verband leggen met Toneshifterz, veel vergelijkingen. Melodie pakt me trouwens wel, maar die vocals verpesten het aardig, ik zeg: een ''non-vocal edit''.
En over die melodie me pakt, klinkt cheesy, maar heel relaxed, prima. En het is weer een mainstream melodie van de NC die goed is sinds tijden (Summer in the City was ook wel degelijk.)
Over het algemeen ben ik, omdat hij ook nog eens free is, tevreden. Maar aub, houd die vocals weg van zulke tracks.
En over die melodie me pakt, klinkt cheesy, maar heel relaxed, prima. En het is weer een mainstream melodie van de NC die goed is sinds tijden (Summer in the City was ook wel degelijk.)
Over het algemeen ben ik, omdat hij ook nog eens free is, tevreden. Maar aub, houd die vocals weg van zulke tracks.
Tja, dat krijg je hè als je de vocals van een Pet Shop Boys track neemt. Maar ik vind de stem wel passen bij de algehele plaat, het sluit goed op elkaar aan. Ik snap ook niet wat er nu zo erg is aan een, volgens jullie, gay stem? Moet een stem per definitie erg zwaar zijn of van een vrouw afkomen?Dakpan wrote:Dit, wat een nichten vocals zeg. Intro is wel leuk met die gekke geluidjes, rest niet mn ding.The Q-Stylerzz wrote:Weinig aan, ben geen fan van gay-stemmen in Hardstyle muziek
Wat mij betreft een sterke free release!
jah ik vind deze denk ik nóg beter dan Night after Night, en dat was altijd m'n favo free release.
en serieus, hoe kun je dit nou een slechte track vinden, moet je je eens voorstellen als je deze live hoort wat voor kippenvel je dan krijgt, ik kan dan echt heeeel erg genieten
en buiten dat is het gewoon een heerlijke melo & de vocals zijn juist precies goed in deze track
en serieus, hoe kun je dit nou een slechte track vinden, moet je je eens voorstellen als je deze live hoort wat voor kippenvel je dan krijgt, ik kan dan echt heeeel erg genieten
en buiten dat is het gewoon een heerlijke melo & de vocals zijn juist precies goed in deze track
Aardig plaatje alleen die vocals zijn echt verschrikkelijk nichterig
-
THardtraxxer
- 124 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
geweldige free release dit 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wat een bazen _0_