Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Duke wrote:
pecola-tje wrote:
MelodicArtDJ wrote: Ik vind dat ik betere tracks heb geproduceerd ja.
Check Electronic Vibes - Victory.
ImageImage..
Wil je aub nooit meer jezelf zo de hemel in prijzen?
In dit geval mag het, want het wordt letterlijk gevraagd.
Wou dit net reageren, maar het is al gezegd. Als je ernaar wordt gevraagd mag je daar gewoon zo op antwoorden toch? En btw ik heb deze man nog nooit ergens z'n muziek zien aanprijzen terwijl ik hem veel heb gezien op dit forum. Beter lezen dus.

Heerlijke plaat dit, had dit niet verwacht van Hardwell maar echt een leuke verrassing! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Duke wrote:
pecola-tje wrote:
MelodicArtDJ wrote: Ik vind dat ik betere tracks heb geproduceerd ja.
Check Electronic Vibes - Victory.
ImageImage..
Wil je aub nooit meer jezelf zo de hemel in prijzen?
In dit geval mag het, want het wordt letterlijk gevraagd.
Check die plaat, dat is oprecht een grandioos goed nummer :P
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Dit klinkt helemaal niet verkeerd. Kan nog wel wat tweaks gebruiken, maar dat moet wel goed komen denk ik
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
jeffrey2107 wrote:doet mij vrij weinig, leuk dat hij wat anders probeert, al is het eerder een house track met hardstyle invloeden.
K
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2015
last seen Mar 2016
Leuk geëxperimenteerd. Leuke track ook, niet meer dan dat. ^^
Benieuwd naar wellicht een volgende!
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Dit schijnt overigens een ghostproductie te zijn van Unresolved. Hardwell nam niet eens het duurste pakket, beetje gierig.
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
Duke wrote:Dit schijnt overigens een ghostproductie te zijn van Unresolved. Hardwell nam niet eens het duurste pakket, beetje gierig.
:lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Hardwell, Hardtraxx, 3 pagina's... :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Kaasstaaf wrote:Hardwell, Hardtraxx, 3 pagina's... :huh:
Wat zijn we eigenlijk toch open minded he :love:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Ik vind het wel hardwelletjes zo.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Apart om deze sectie te openen en dan Hardwell bovenaan te zien. Inderdaad vet dat hij een keer wat anders produceert, en ja, ruimte voor verbetering is er altijd. Kan wel wat vette collabs bedenken met HW.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Word wel blij van de melodie, leuk dat zo een producer een hardstyle plaat maakt. Ik had em veel slechter verwacht :D (het hardstyle gedeelte dan)
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Vind het eigenlijk alleen maar tof dat ie het probeert! Oke, ik vind de track zelf ook niet echt heel erg bijzonder, maar smaken verschillen.

Hoe vet zou het zijn als een artiest als Hardwell zich gaat richten op hardstyle? (Wat natuurlijk niet direct het geval is met 1 plaatje). Dat hij een hardstyle plaat maakt geeft wel aan dat hij er in geïnteresseerd is en dat hij het vet vind. In tegenstelling tot (denk/vind ik) de hardstyle dj's die richting de house gaan, want ik denk dat 9 van de 10 hiervan het puur doen voor het geld en fame. Hardwell zal om die laatste reden nooit een switch maken naar hardstyle, aangezien hij het geld en fame al wel heeft. :innocent:

Ben benieuwd of er meer gaat volgen in de toekomst!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Heel erg vet. Ben tegenwoordig meer van de house dan van de hardstyle, en een combinatie van die 2 kan ik erg waarderen. De sounds in de break doen me trouwens best veel aan Headhunterz denken. En ook goed voor de scene dat een van de grootste DJ's ooit een hardstyle plaat maakt. Kan de euforische kant van de scene goed gebruiken.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
54:12

https://twitter.com/HARDWELL/status/711402460305186817
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
:/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Demian wrote::/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren
De nummer 2 Dj van de wereld maakt een hardstyle plaat en dat noem je snel scoren? Is gewoon meer dan een degelijke track, wat had je dan verwacht? Dat Hardwell de grenzen van de hardstyle even zou opzoeken en met dingen zou komen die je nog nooit gehoord had?
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Blijft vet. :worship:
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Rickzel wrote:
Demian wrote::/ het zal vast goed zijn voor de groei van hardstyle maar vind dit maar een matige track, gevalletje snel scoren
De nummer 2 Dj van de wereld maakt een hardstyle plaat en dat noem je snel scoren? Is gewoon meer dan een degelijke track, wat had je dan verwacht? Dat Hardwell de grenzen van de hardstyle even zou opzoeken en met dingen zou komen die je nog nooit gehoord had?
Ik heb niet gezegd dat het Hardstyle vernieuwend moest zijn, maar ik had zeker meer variatie en diepgang verwacht. Maar hopelijk experimenteert hij lekker verder met hardstyle en ligt wellicht de volgende track meer in mijn straatje.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Rickzel wrote:
nr. 1 dj van de wereld....die 2 belgische dwarrels doen voor spek en bonen mee :D :P
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Op zich nog wel een goed nummertje hoor. Hoop dat wel hierbij blijft verder.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik vind hem best goed gelukt. :D
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Hardstyle hoeft niet te groeien.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik vind er helaas geen reet aan en het wordt nergens echt spannend.