doet mij vrij weinig, leuk dat hij wat anders probeert, al is het eerder een house track met hardstyle invloeden.
Related topics
- View the latest post: Tatanka - Your Wake Up Call (Axora Climax Edit)
- View the latest post: Tatanka - Your Wake Up Call (ZLB015)
- View the latest post: ReConstrkt - Wake-Up Call 15 11 2012
- View the latest post: Hardwell & KSHMR - Power (Primeshock Remix)
- View the latest post: Hardwell & Wildstylez - Shine A Light (REVR369)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
Ik vind deze plaat redelijk saai. Had wel wat vetters verwacht van Hardwell
De melodie komt me niet bekend voor, maar ik vind het wel een echt Psyko Punkz sausje hebben.p-stylez wrote:De melo komt me zo bekend voor.
Psyko Punkz track?
Lijkt ook wel op Auditory Nerve btw.
Doet mij juist heel erg denken aan de laatste hardstyle releases van Heady
waarom kan hardwell dit niet zelf hebben gemaakt? misschien heeft hij wel afgelopen paar maanden geleerd hoe je hardstyle maakt met een goede kick? hij is toch uit zichzelf een goede producer. Waarschijnlijk heeft hij wel wat tips van Atmoz gekregen, maar dan doen sws producers onder elkaar.
OT: Ik vind het best een lekkere track, die house drops vind ik niks, maar opbouw en climax zijn wel vet
OT: Ik vind het best een lekkere track, die house drops vind ik niks, maar opbouw en climax zijn wel vet
Dit dusRickzel wrote:Doet mij juist heel erg denken aan de laatste hardstyle releases van Heady
Had ik nou gelijk?
Natuurlijk geen wisseling van genre maar misschien voor herhaling vatbaar voor hem..
Wist je dat ... Topic (page 2437)
Wist je dat ... Topic (page 2437)
Rickzel wrote:Doet mij juist heel erg denken aan de laatste hardstyle releases van Heady
Hoezo? Ik hoor nergens iets van Atmozfears terug. Rare opmerking hoorFusionmania wrote:Deze track zal dan ook wel grotendeels door Atmozfears gemaakt zijnH4RDSTYL3RR wrote:Wel grappig dat de eerste hardstyle plaat van Hardwell beter is dan 50% van de platen die gemaakt worden door hardstyle producers die al veel meer tracks hebben gemaakt.
Geen slechte poging. Vaak klinkt het dan als een parodie op hardstyle, maar dat is hier niet het geval. Alleen mist het voor mij een beetje drive en is hij vrij snel beetje saai.
Kan jij het beter meneer de dj?MelodicArtDJ wrote:Dit klinkt echt helemaal nergens naarDie dikke ripped kick ook
erg tof om te zien dat de voormalig #1 dj experimenteert met het produceren van hardstyle! Ben benieuwd of we meer kunnen verwachten.
Zou wat zijn, hardwell op een hardstyle feest hahah.
Oh nee....Royvn_ wrote:Kan jij het beter meneer de dj?
Ha die Robbert, leuk dat je ook op dit forum zit.Dj rudestylez wrote:De kick geeft hij toch echt zelf gemaakt!
Dom kalf.Royvn_ wrote: Kan jij het beter meneer de dj?
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
patrickjeb wrote:Oh nee....Royvn_ wrote:Kan jij het beter meneer de dj?
ik vind t een lekker plaatje
staat het trouwens niet in een verkeerd topic?
staat het trouwens niet in een verkeerd topic?
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Wat een onzin dit weer. Je mag ook nooit kritiek hebben op een slechte pass van messi als je geen ronaldo heet!!!1!1!!1111!Joey wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Intro is echt vreselijk saai, vanaf 1:50 wordt die wel leuk trouwens.
Lijkt me wel echt super vet als dit inderdaad een solo is van Hardwell. Hij heeft volgensmij ook al meerdere keren aangegeven dat hij hardstyle vet vond, vandaar ook dat die zo graag een collab wilde met Headhunterz toendertijd. (Hoewel je die collab geen hardstyle kan noemen)
Lijkt me wel echt super vet als dit inderdaad een solo is van Hardwell. Hij heeft volgensmij ook al meerdere keren aangegeven dat hij hardstyle vet vond, vandaar ook dat die zo graag een collab wilde met Headhunterz toendertijd. (Hoewel je die collab geen hardstyle kan noemen)
-
S
mOOI wEER oM wEER eENS tE gAAN vISSEN.jaron123 wrote:Wat een onzin dit weer. Je mag ook nooit kritiek hebben op een slechte pass van messi als je geen ronaldo heet!!!1!1!!1111!Joey wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Laat Hardwell maar toetreden tot de Hardstyle, Willem 2.0 
Wss zullen de house fans t niet leuk vinden
Wss zullen de house fans t niet leuk vinden
Zijn djnaam past nou eenmaal ook niet zo goed bij house.
Ik vind dat ik betere tracks heb geproduceerd ja.Royvn_ wrote:Kan jij het beter meneer de dj?MelodicArtDJ wrote:Dit klinkt echt helemaal nergens naarDie dikke ripped kick ook
erg tof om te zien dat de voormalig #1 dj experimenteert met het produceren van hardstyle! Ben benieuwd of we meer kunnen verwachten.
Zou wat zijn, hardwell op een hardstyle feest hahah.
Check Electronic Vibes - Victory.
Anyway daar gaat t niet om..
Leuk dat Hardwell een hardstyle plaat heeft geproduceerd.
MelodicArtDJ wrote: Ik vind dat ik betere tracks heb geproduceerd ja.
Check Electronic Vibes - Victory.

..Wil je aub nooit meer jezelf zo de hemel in prijzen?