Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Ik vind het wel een fijn plaatje, gaat zeker in mijn playlist terecht komen :)
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Leuk dat zo een artiest zich interesseert in hardstyle en er wat mee doet.
Denk dat hardstyle producen veel moeilijker is dan house.
Plaat zit simpel in elkaar en pakt me niet echt.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Melodie vind ik ook wel leuk. Geen topper, maar af en toe zo'n plaat kan ik wel toejuichen.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Klinkt als de hardstyle wat ik erg leuk vindt. Lekker simpel, geen poespas.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Redelijke plaat, niet echt heel boeiend..daar blijft het dus bij :)
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Kwalitatief prima track. Maar ik vind er bijzonder weinig energie inzitten.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Joey wrote:Ik vind hem best goed gelukt. :D
S
phoenix wrote:Kwalitatief prima track. Maar ik vind er bijzonder weinig energie inzitten.
Dit dus. In veel van zijn dance en house platen zit voor mijn gevoel meer energie.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Het is niet speciaal, maar dat hoeft ook niet. Er zijn een hele zooi artiesten die geen speciale en uitzonderlijk goede tracks maken, ook weinig vernieuwends brengen of wat dan ook. En die vinden we wel tof. Ik denk dat het al scheelt als het bpm nog ietsjes hoger gezet wordt, nu klinkt het echt traag en saai. Voor de rest echt geen slechte plaat voor iets wat niet direct Hardwell's ding is, maar goed, je moet het dan ook niet gelijk spiegelen met hardstyle toppers natuurlijk.

Ben wel benieuwd, hij is creatief genoeg om leuke dingen te doen. Als hardstyle hem niet boeit, dan maakt hij dit niet, dus ik geloof wel dat we wat meer kunnen verwachten in de toekomst. Dat zal de tijd leren denk ik.
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
View on YouTube

@55:25

Komt ook binnenkort uit op Revealed Volume 7.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lekkere break en climax. Doet me denken aan oudere Frontliner plaatjes.
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ben ik dan de enige die dit helemaal niks vind? Melodie is zo saai en simpel als wat, net als de gehele track eigenlijk. Daarnaast vind ik dat dit meer richting House neigt, op het bpm en de Hardstyle kick in de climax na dan. Leuk dat hij iets anders probeert, maar ik verwacht toch wel wat meer van Hardwell.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Venator wrote:Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.
Misschien moet ie dat gewoon helemaal zelf weten. Ik vind het juist fucking tof dat een house producer zich waagt aan een minder populaire stijl. Getuigt van lef.
S
Daveytl wrote:
The Venator wrote:Ik vind dat hij lekker moet blijven doen waar hij goed in is. House maken/draaien. Laat hardstyle maar aan anderen over. Het klinkt namelijk ontzettend leeg en saai.
Misschien moet ie dat gewoon helemaal zelf weten. Ik vind het juist fucking tof dat een house producer zich waagt aan een minder populaire stijl. Getuigt van lef.
Dit dus!
Plus dat je hem ook de kans moet geven om zich verder te ontwikkelen in het maken van hardstyle. Je kan ook niet verwachten van een house dj dat zijn eerste hs track al meteen een dijk van een plaat is.

Voor Hardwell is dit imo ook een goed plaatje om zijn eigen sets mee af te sluiten. Net wat harder dan wat die normaal draait en ook een betere afsluiter voor zijn sets dan bijvoorbeeld Wake-up waar die de laatste tijd nog wel eens mee wil afsluiten.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Daveytl wrote:
Ben ik het zeker met je eens, maar in mijn oren blijft het 'house' en ik ben juist iemand van de oude stempel die niet graag veel extreme veranderingen in het genre 'hardstyle' ziet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
The Venator wrote:Ben ik het zeker met je eens, maar in mijn oren blijft het 'house' en ik ben juist iemand van de oude stempel die niet graag veel extreme veranderingen in het genre 'hardstyle' ziet.
Beetje simpele uitspraak dit :P
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Juich het zwaar toe dat Hardwell zich steeds meer bezig houdt met de harderstyles. Hij had het zo te zien weer prima naar zijn zin op Pussy Lounge en verdiept zich meer in de scene. Heb echt sympathie voor Hardwell, lijkt me een down to earth guy en probeert gewoon wat hij zelf wil. Niet bang om zijn mening te laten spreken in de EDM wereld.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vind dit ook meer house plaat met wat hardstyle elementen erin. Vind het wel tof dat Hardwell doet wat ie lekker zelf wil.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
vind hem wel geinig voor een keertje. Beter dan die collab met Syphex of weet ik veel wie.
H
View on SoundCloud

Free download