Klink op zicht niet echt verkeerd maar don't f*ck with Dash Berlin!!! 
Tussen in dus, daarom niet verkeerd als free! Gaat mee
Dat is nogsteeds onzin.Delcone wrote:Nadat Timo is weg gegaan doet me helemaal niks meer!
Om nou te zeggen dat de kick echt heel slecht is vind ik ook weer overdreven. Overigens klinkt die van jullie ook niet veel beter. :') Imo is de kick best goed eigenlijk. Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..TonyT wrote:Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.
Hij spreekt toch een mening uit?RobertV wrote:TonyT wrote:Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..
waar slaat dat op!RobertV wrote:Om nou te zeggen dat de kick echt heel slecht is vind ik ook weer overdreven. Overigens klinkt die van jullie ook niet veel beter. :') Imo is de kick best goed eigenlijk. Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..TonyT wrote:Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.
Verder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.
hier ook alweer dat ALLES KUT, ENTER. sfeertje, gebeurt veel tegenwoordig dat gehaatDeviate wrote:waar slaat dat op!RobertV wrote:Om nou te zeggen dat de kick echt heel slecht is vind ik ook weer overdreven. Overigens klinkt die van jullie ook niet veel beter. :') Imo is de kick best goed eigenlijk. Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..TonyT wrote:Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.
Verder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.
ze geven gewoon kritiek die ze bruikerbaar moeten stellen!
ik vind de intro ook goed, zoals hun zeggen.
Maar hoe je het ook went of keert die kick in de climax komt er echt niet mooi uit!
waar zie je hun zeggen: Wij zijn zo goed en jullie niet!
dit gehaat slaat nergens op
Ik snap echt niet dat mensen die kritiek opvatten als arrogantie... ik haat hier niemand, maar toch komt het zo overDj Skitzo wrote:hier ook alweer dat ALLES KUT, ENTER. sfeertje, gebeurt veel tegenwoordig dat gehaat
WOW WOW WOW. Ik spreek hier NOOIT over raw inc, wat een belachelijke opmerking joh. Daarnaast kleineer ik niemand maar vind de track gewoon niet goed. Ik zeg vaker dat het goed is dan het tegenovergestelde, maar dat lees je dan zeker nietVerder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.
Er zijn hier gewoon een paar gebruikers die steeds blijven doorgaan terwijl het er niks mee te maken heeft zoals nu. Ik praat helemaal niet uit raw inc dus waarom moeten ze daar over beginnen? Beetje jammer ook dat ik meteen als arrogant wordt gezien want wie mij kent weet dat ik dat absoluut niet ben, sterker nog...ik haat 't. Als dat zo overkomt is dat fout, niet zo bedoelt en enkel opbouwend hoor...Misschien kan iemand mij via Pbericht eens even uitleggen waarom er zo'n Raw Inc. haat is (volgens mij vinden mensen het gewoon leuk om te haten) want ik begrijp er niks van, wij doen ook ons best
![]()
Maar natuurlijk! Dat is absoluut zo, maar ik spreek toch vanuit mezelf dus is het mijn mening, niet die van een ander? Naar mijn mening klinkt het gewoon wat fout, hoef je het echt niet mee eens te zijn anders wordt het ook maar saai toch!Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..
We hebben ons oude werk weggegevenLuxion wrote:jij weet dat het veel beter kan