Related topics
- View the latest post: Frequencerz & Jack of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Frequencerz & Jack Of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Superfijn dat dit soort tracks de laatste tijd 'in' zijn, Natural Born Raver, die van Phuture Noize en Atmozfears, en nu deze weer
Goddelijk hoe die kick er in klapt in de 2e anti
Vette break ook, fijn sfeertje, wil ik zeker live horen binnenkort (Frequencerz @Mindset misschien?
).
Goddelijk hoe die kick er in klapt in de 2e anti
Haha sjezus, wat ziekelijk vet dit 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Tering zeg!!!

-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
TERING DE TERING

Ja haha.Maximum wrote:
Bedoel je toevallig:
Menace II Society - Chronic Disorder
wauw wat klinkt dit ongelofelijk vet zeg... ik heb bij deze een reden om naar Frequencerz te gaan met Thrillogy...
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Soww. 
Dit gaat helemaal nergens meer over, complete waanzin!

-
A
Dit is zo'n zeldzame plaat waarvan je meteen al weet dat je deze nog jaren op zal zetten. En dj's waarschijnlijk ook wel. Komt zonder twijfel in mijn top 3 van het jaar en waarschijnlijk ook wel op 1 zoals ik het nu zie

Begint wel leuk maar dan komen die screeches van de freqz en dan krijg ik weer zo'n kop van NEE 
Weinig creativiteit in dit nummer. Leuk tijdens een feest, maar snap niet dat iedereen het zo'n goede track vindt.
Klinkt kaal en 10 % (als het niet meer is) is gewoon geript uit het evanesance nummer.
Klinkt kaal en 10 % (als het niet meer is) is gewoon geript uit het evanesance nummer.
En dat is de enige 10 % die kut is aan het nummer. Ofwel een machtig goede plaat.sjuul wrote:Weinig creativiteit in dit nummer. Leuk tijdens een feest, maar snap niet dat iedereen het zo'n goede track vindt.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Holy macaroni, wat klinkt dit dik!!!

hotymoty wrote:Kick is gewoon hetzelfde als Rockstar..
Ja snap ik heel goed. Tis ook niet zo'n hele zieke plaat ofzo, maar ik denk dat ik dit live wel graag hoorhdhessel wrote:Begint wel leuk maar dan komen die screeches van de freqz en dan krijg ik weer zo'n kop van NEE
Sowieso!Nijidik wrote:Superfijn dat dit soort tracks de laatste tijd 'in' zijn, Natural Born Raver, die van Phuture Noize en Atmozfears, en nu deze weer![]()
Goddelijk hoe die kick er in klapt in de 2e antiVette break ook, fijn sfeertje, wil ik zeker live horen binnenkort (Frequencerz @Mindset misschien?
).