Dit kan alleen maar tegenvallen in HQ
Related topics
- View the latest post: Frequencerz & Jack of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Frequencerz & Jack Of Sound - Hollow (Thyron Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Jezus, deze wil ik zaterdag zeker horen! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Was erg vet. 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Hoe is het mogelijk dat iemand met dit geweld stil heeft kunnen staan en heeft kunnen filmen? 
Dit was echt zieker dan ziek. wat een plaat en wat een kicks. veel harder dan de kicks die freqz/jos normaal gebruikt.
-
A

hahaha inderdaaad... Ik gok, weet niet zeker, maar de Freq's hebben volgens mij zo'n huilende screech in hun databank toch?!stefaneke wrote:Hopelijk zitten hier wat leuke Jack of Sounds sounds tussen, anders wordt het weer zo'n lelijk klinkende Frequencerz plaat.
OT: Wel vette teaser hoor!
EDIT: zie nu pas het filmpje van XQ. Klinkt heel vet! Lekkere kickrolls ook
Ik wist niet wat me overkwam in de HMH

Deze ging echt gruwelijk in de HMH
Jos kicks met freqs schreeches
Jos kicks met freqs schreeches
-
N
DIK DIK DIK! En wat maakt ie ook een allergruwelijkste mix naar Mysterias daar! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Goeiedag!
Haha idd. Mysterias is ook heerlijk inmixen altijdNazale wrote:DIK DIK DIK! En wat maakt ie ook een allergruwelijkste mix naar Mysterias daar!
Man man wat was dit bruut afgelopen zaterdag! M'n mond viel open van verbazing toen die kicks erin knalde 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
KIPPENVEL 
Klinkt inderdaad echt bizar
Maar deze set is als het goed is uitgezonden... dus die zal gauw wel op Soundcloud verschijnen 
http://www13.zippyshare.com/v/71849420/file.html
@42:45
Wat een plaat zeg
@42:45
Wat een plaat zeg
Andere producers moeten echt heel erg hun best doen om deze track te overtreffen voor beste track van 2013, niet normaal dit wat een geweld.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Jezus, moet die DV8 er weer door heen lullen hoor..
Zullen we anders even op een HQ wachten? Klink wel erg dik, maar beetje voorbarig om het nu al de Toty te noemenp-stylez wrote:Andere producers moeten echt heel erg hun best doen om deze track te overtreffen voor beste track van 2013, niet normaal dit wat een geweld.
Niet als je er zaterdag bij was gozer. Dit was echt niet normaal meer!Rawbin wrote:Zullen we anders even op een HQ wachten? Klink wel erg dik, maar beetje voorbarig om het nu al de Toty te noemenp-stylez wrote:Andere producers moeten echt heel erg hun best doen om deze track te overtreffen voor beste track van 2013, niet normaal dit wat een geweld.
Wanneer die eerste drop begint doet die me heel erg aan een hardcore nummer denken met die droge kicks, kan er alleen niet opkomen.pelkmans wrote:View on YouTube
Bedoel je toevallig:Dakpan wrote:Wanneer die eerste drop begint doet die me heel erg aan een hardcore nummer denken met die droge kicks, kan er alleen niet opkomen.pelkmans wrote:View on YouTube
Menace II Society - Chronic Disorder