Godverdetering!
Die break, die climax en dan die lompe kick.
Die break, die climax en dan die lompe kick.
hdhessel wrote:Begint wel leuk maar dan komen die screeches van de freqz en dan krijg ik weer zo'n kop van NEE
Wil je nou persee anders zijn dan andere, heb je zo'n erge haat aan Frequencerz of zit het je zo diep?hdhessel wrote:Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben
jankhdhessel wrote:Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben
Eerder het tegenovergestelde, voorál in combinatie met niets toevoegende zang.hdhessel wrote:Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben
Je vergeet TNT - Countdown.Jurheinen wrote:Ben het ergens wel eens met Hessel hoor, na The Record Breaking komen dit soort tracks om de haverklap langs. XY, H3Y, Takin Off (in mindere mate) en de rest. Al komt deze toch wat meer op me over dan de platen die ik noem, maar dat heeft puur te maken met de sfeer die in deze plaat zit.
Of Natural born raver van Wild Motherfuckers. Die hoort dan weer in het lijstje van H3Y etc thuis.Stephan_NL wrote:Je vergeet TNT - Countdown.Jurheinen wrote:Ben het ergens wel eens met Hessel hoor, na The Record Breaking komen dit soort tracks om de haverklap langs. XY, H3Y, Takin Off (in mindere mate) en de rest. Al komt deze toch wat meer op me over dan de platen die ik noem, maar dat heeft puur te maken met de sfeer die in deze plaat zit.
Die was nog eerder dan The Record Breaking![]()
Verder gave track!
Doe maar niet, straks gaan we nog zien dat die house trend ook in de HS zijn intrede heeft gedaan.Rawbin wrote:Gaan we hier nou alle nummers met een kale, droge anti-climax neerzetten?
Zou je dan dat geluid even op willen nemen en een hq willen posten? Ik ben er wel benieuwd naar.Paultheone wrote:Wat een tering herrie XD als ik met een hamer op een stuk metaal 150 keer sla heb je hetzelfde geluid
En dit meen je serieus terwijl het halve Evanescence nummer ge-copy-paste is?!Elexz wrote:Er wordt niks gekopieerd toch?
Als het vet is, is het vet. Je hoeft een wiel niet voor de tweede keer uit te vinden.Brainweavers wrote:En dit meen je serieus terwijl het halve Evanescence nummer ge-copy-paste is?!Elexz wrote:Er wordt niks gekopieerd toch?
OT: Dikke track!
Zei koning afkraakElexz wrote:Gaan we nou OOK al zeuren als er, iets dat WEL bevalt, vaker wordt gedaan? Is het een keer wél goed wordt er nog gezocht naar iets om over te zeiken... Wat is er in godsnaam mis met iets, waarvan men weet dat het goed bij het publiek valt, in een nieuw jasje te stoppen? Er wordt niks gekopieerd toch? Waarom dan niet een wreed concept gebruiken in een nieuw jasje? Zolang het maar geen kopieën worden en het niet eeuwenlang duurt is er toch niks aan de hand? Serieus, dit is nog niet eens een paar maanden aan de gang, dus kap met zeiken...