Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdetering! :bomb:
Die break, die climax en dan die lompe kick. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer

Altijd +1 met JoS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:48 
 
Hardtraxx Addict

Sodetering hé :surrender: Wil deze wel heeeeeeeeeeeeeeel graag live horen :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeeel benieuwd naar HQ. Concept klinkt dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Begint wel leuk maar dan komen die screeches van de freqz en dan krijg ik weer zo'n kop van NEE :mad:

hdhessel schreef:
Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben :x

Wil je nou persee anders zijn dan andere, heb je zo'n erge haat aan Frequencerz of zit het je zo diep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 23:26 
 

hdhessel schreef:
Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben :x


jank
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben :x

Eerder het tegenovergestelde, voorál in combinatie met niets toevoegende zang. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het ergens wel eens met Hessel hoor, na The Record Breaking komen dit soort tracks om de haverklap langs. XY, H3Y, Takin Off (in mindere mate) en de rest. Al komt deze toch wat meer op me over dan de platen die ik noem, maar dat heeft puur te maken met de sfeer die in deze plaat zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van die Evanescence rip, vind 't sfeertje van de lead wel vet verder namelijk. Zitten wel een aantal zieke kickrolls in ook zeg, ben benieuwd naar de HQ kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 09:49 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Ben het ergens wel eens met Hessel hoor, na The Record Breaking komen dit soort tracks om de haverklap langs. XY, H3Y, Takin Off (in mindere mate) en de rest. Al komt deze toch wat meer op me over dan de platen die ik noem, maar dat heeft puur te maken met de sfeer die in deze plaat zit.


Je vergeet TNT - Countdown.
Die was nog eerder dan The Record Breaking :P

Verder gave track! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Jurheinen schreef:
Ben het ergens wel eens met Hessel hoor, na The Record Breaking komen dit soort tracks om de haverklap langs. XY, H3Y, Takin Off (in mindere mate) en de rest. Al komt deze toch wat meer op me over dan de platen die ik noem, maar dat heeft puur te maken met de sfeer die in deze plaat zit.


Je vergeet TNT - Countdown.
Die was nog eerder dan The Record Breaking :P

Verder gave track! :woot:

Of Natural born raver van Wild Motherfuckers. Die hoort dan weer in het lijstje van H3Y etc thuis.

OT: Heerlijke track en zal m waarschijnlijk vrijdag weer live horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we hier nou alle nummers met een kale, droge anti-climax neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Gaan we hier nou alle nummers met een kale, droge anti-climax neerzetten?

Doe maar niet, straks gaan we nog zien dat die house trend ook in de HS zijn intrede heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Leuke plaat om live mee te maken, maar denk dat hij wel gauw gaat vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan we nou OOK al zeuren als er, iets dat WEL bevalt, vaker wordt gedaan? Is het een keer wél goed wordt er nog gezocht naar iets om over te zeiken... Wat is er in godsnaam mis met iets, waarvan men weet dat het goed bij het publiek valt, in een nieuw jasje te stoppen? Er wordt niks gekopieerd toch? Waarom dan niet een wreed concept gebruiken in een nieuw jasje? Zolang het maar geen kopieën worden en het niet eeuwenlang duurt is er toch niks aan de hand? Serieus, dit is nog niet eens een paar maanden aan de gang, dus kap met zeiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie serieus maar 1 iemand iets zeggen over zulke soort tracks en hij zegt niet eens dat hij t slecht vind. 2 andere personen vullen m alleen aan met voorbeelden van zulke tracks.
Stop eens met zeuren over het gezeur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind er eerlijk gezegd weinig aan. Dat Evanescence gedeelte klinkt te chaotisch. De compositie van de screeches is alles behalve bijzonder en ben ook niet echt fan van de kicks, die zijn me te hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fapfapfapfap
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tering herrie XD als ik met een hamer op een stuk metaal 150 keer sla heb je hetzelfde geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Wat een tering herrie XD als ik met een hamer op een stuk metaal 150 keer sla heb je hetzelfde geluid


Zou je dan dat geluid even op willen nemen en een hq willen posten? Ik ben er wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Er wordt niks gekopieerd toch?


En dit meen je serieus terwijl het halve Evanescence nummer ge-copy-paste is?! :P

OT: Dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Elexz schreef:
Er wordt niks gekopieerd toch?


En dit meen je serieus terwijl het halve Evanescence nummer ge-copy-paste is?! :P

OT: Dikke track!

Als het vet is, is het vet. Je hoeft een wiel niet voor de tweede keer uit te vinden. ^^ Neem aan dat ze niet gaan pretenderen dat stuk ook zelf geproduceerd te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Gaan we nou OOK al zeuren als er, iets dat WEL bevalt, vaker wordt gedaan? Is het een keer wél goed wordt er nog gezocht naar iets om over te zeiken... Wat is er in godsnaam mis met iets, waarvan men weet dat het goed bij het publiek valt, in een nieuw jasje te stoppen? Er wordt niks gekopieerd toch? Waarom dan niet een wreed concept gebruiken in een nieuw jasje? Zolang het maar geen kopieën worden en het niet eeuwenlang duurt is er toch niks aan de hand? Serieus, dit is nog niet eens een paar maanden aan de gang, dus kap met zeiken...


Zei koning afkraak
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks