Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is voor mij toch wel een van de vetste hardstyle platen ooit, wat hoop ik dat de (B)Freqz op Qlimax zullen staan. :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een dikke plaat is dit zeg :worship: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor een mooie kwaliteit (geen teaser)
(L) enjoy the bombs :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zie pagina 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weten wel een dikke plaat, maar ik vind de reacties hier wel nogal overdreven xd.
Ben ook bang dat het in HQ tegen kan vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziek, ziek, ziek hard ging dit zaterdag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Zeker weten wel een dikke plaat, maar ik vind de reacties hier wel nogal overdreven xd.
Ben ook bang dat het in HQ tegen kan vallen.

Ik deel deze mening. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: wat een bom.. zaterdag wil ik 'm absoluut in de megabase area horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Wat een tering herrie XD als ik met een hamer op een stuk metaal 150 keer sla heb je hetzelfde geluid

Nee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Beest van een track :thumbsup:
Alleen is ie nou ook niet zo geweldig zoals mensen hier zeggen! Nadruk ligt op de kick!

Maar op een feest heb je niks te klagen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ik zie serieus maar 1 iemand iets zeggen over zulke soort tracks en hij zegt niet eens dat hij t slecht vind. 2 andere personen vullen m alleen aan met voorbeelden van zulke tracks.
Stop eens met zeuren over het gezeur!


Stop nou met zeuren over het zeuren over het gezeur!

hdhessel schreef:
Als je bekende dj wilt worden moet je lompe tracks maken en veel screeches hebben :x


Ben ik het mee eens. Kwaliteit en originaliteit van tracks schijnt tegenwoordig niet meer uit te maken. Niveau wordt steeds lager.

Ik denk dat de titel beter tot zijn recht komt als er staat: Evenascence - Haunted (Frequencerz and Jack of Sound Bootleg). Veel meer dan dat is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

Wat is het toch tegenwoordig met die holle kicks/Radical Redemption kicks die iedereen aan het (her)gebruiken is? Valt me serieus op

OT: Leuk trackje, maar ben nooit echt fans geweest van dit soort kicks. Live zal het waarschijnlijk wel vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Wat is het toch tegenwoordig met die holle kicks/Radical Redemption kicks die iedereen aan het (her)gebruiken is? Valt me serieus op

OT: Leuk trackje, maar ben nooit echt fans geweest van dit soort kicks. Live zal het waarschijnlijk wel vet zijn


'cause they're HOLLOW BITCH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:21 
 
Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Diamanic schreef:
Wat is het toch tegenwoordig met die holle kicks/Radical Redemption kicks die iedereen aan het (her)gebruiken is? Valt me serieus op

OT: Leuk trackje, maar ben nooit echt fans geweest van dit soort kicks. Live zal het waarschijnlijk wel vet zijn


'cause they're HOLLOW BITCH!


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lijkt dezelfde aanpak als Delusion, maar dat vind ik helemaal niet erg. Kort stukje, maar het klinkt echt al dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij is goed, maar echt die reacties hier :D. Er zijn toch zoveel vettere als deze? Oke die kicks + screeches, ik ben fan, absoluut. Maar die plaat licht veel te lang stil om echt übervet te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond deze plaat ook live niet tegenvallen op X-Qlusive. Ik stond toevallig net even bij de bar om drinken te halen en ineens dacht ik "wow dit moet hollow wel zijn". Gewoon een heerlijk lompe plaat die het voorlopig goed zal gaan doen op al uw feesten en partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Gewoon een heerlijk lompe plaat die het voorlopig goed zal gaan doen op al uw feesten en partijen.


:D hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verdomme wat is deze vet zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje herhaling van vorig jaar met A Different Kind Of Therapy voor mij, staat con-stant op. Hopen dat het met deze track minder lang duurt met releasen.

Zou wel vet zijn als er net als met ADKOT 2 mixen komen, maar dat schiet me gewoon zo maar even te binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 21:10 
 
Hardtraxx Newbie

Deze dus ;)


Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 12:38 
 
Hardtraxx Elite

Frequencerz & Radical Redemption draaiden 'm, ging flink los.. leuk nummer live :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee is zo fucking dik. Alleen vond ik m iet wat tegen vallen de eerste keer dat ik m live hoorde bij Dangerouzmind. Benieuwd hoe die op Thrillogy gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:10 
 

Met dat geluid van de Adaro stage vannacht... Vooraan... Dit nummer... Ik had het niet meer godverdomme! :woot: :drool: :drool: :love: Wat ging ie mokershard zeg, net als ik had verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummer in set freqeuncerz en bfrontliner,
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks