Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Donkey Rollers

Track(s): Immeasurably (The Pitcher's The Candyman Re-Amp)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:33 
 

The Pitcher schreef:
Can't top the original, but it's something
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:50 
 
Hardtraxx Elite

NO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem niet eens tegenvallen, maar het origineel blijft natuurlijk baas boven baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik vind hem niet eens tegenvallen, maar het origineel blijft natuurlijk baas boven baas.

Komt door de melo denk ik :P

Wat beroerd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder aan het origineel te denken, is het nog best een prima plaat. Had slechter verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee dit mag niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the flying fuck is deze... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik vind hem niet eens tegenvallen, maar het origineel blijft natuurlijk baas boven baas.

Eens. Maar hij had dit niet hoeven doen van mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 08:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah, die kicks. Doe dit maar gewoon niet meer. Origineel blijft een van de gaafste tracks ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel is baas, maat dit valt ook prima te pruimen hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Firetrap schreef:
Ik vind hem niet eens tegenvallen, maar het origineel blijft natuurlijk baas boven baas.

Eens. Maar hij had dit niet hoeven doen van mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wtf is the candyman dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
En wtf is the candyman dan?


Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha The Pitcher wat doe je, de Benno van de Hardstyle scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
En wtf is the candyman dan?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als plaat opzich niet verkeerd maar met de remix in het achterhoofd... Nee.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks