D-Ruz schreef:
iSenSe` schreef:
ik vindt hem supervet xD
puur omdat ze met die ene fx kick juist een hele drive hebben weten te maken, wat zeer vet klinkt!
lol @ iklustgeenuihoer

Ik viel om

hehe ja die youtube account heb ik al heel lang..
meneer youtube heeft ooit bedacht dat er geen enkele manier is om de naam van je youtube account te veranderen.. ook niet door een smeekbede te sturen naar meneer youtube
Aangezien ik geen zin heb om al me 168filmpies(of een selectie ervan) die er op staan weer op een nieuw youtube account te uploaden.. doe ik het er maar mee
