Track(s): David Guetta & Nicky Romero Feat Sia - Wild One Two (Wildstylez bootleg)
Download: View on SoundCloud
Bron: Twitter
Download: View on SoundCloud
Bron: Twitter
Tja, er kan er maar een zo'n bikkelbaas als ik zijn en het als eerste gepost krijgen, ondanks een trage site.Case Dj wrote:wilde hem net posten, alleen hardtraxx was weer traag as fuck
En daarmee ook de verdwijning van het lage volk dat je erbij krijgt, he kauwgombal.kauwgombal wrote:Ja man ik ben het helemaal eens met jouDakpan wrote:Kom maar door met die bootlegs. Genre nadert nu echt de afgrond sinds Defqon. Kan me niet snel genoeg gaan.
Spablauw wrote:ik krijg er steve tijpels van.
huilenCase Dj wrote:jezus gast... reageer normaal ofso
:')
Haha, heldThe-Znayzer wrote:Wildstylez is weer goed bezig geweestzo gaat het foute uur part 2 er van mij wel snel komen haha.
The Znayzer - Het Foute Uur (Hardstyle Mix)
Ben het wel met je eens, qlimax kan ik best naar luisteren. Maar de rest walg ik van.Timmer wrote:haha geweldig dit, iedereen over de zeikDeze producties zijn kwa niveau en kwaliteit van het sound design super sterk, heerlijk! Progressief & Euforisch, laat die zomer maar komen
Dit!Timmer wrote:haha geweldig dit, iedereen over de zeikDeze producties zijn kwa niveau en kwaliteit van het sound design super sterk, heerlijk! Progressief & Euforisch, laat die zomer maar komen