Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Track(s): David Guetta & Nicky Romero Feat Sia - Wild One Two (Wildstylez bootleg)

Download: View on SoundCloud

Bron: Twitter
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
wilde hem net posten, alleen hardtraxx was weer traag as fuck xd

OT:

leuk :)
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Case Dj wrote:wilde hem net posten, alleen hardtraxx was weer traag as fuck xd
Tja, er kan er maar een zo'n bikkelbaas als ik zijn en het als eerste gepost krijgen, ondanks een trage site.

...

:')
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Heerlijke track!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
jezus gast... reageer normaal ofso

Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Meh
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Het is een beetje een bij elkaar geraapt zooitje, jammer, Wildstylez kan zich beter weer met serieuze producties bezighouden.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Wat een verschrikkelijke meuk.
S
(L) ik krijg er steve tijpels van.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Heerlijk! Heb er lang op gewacht. Bootleg van een top 40 hit, het is toch een lekkere.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kom maar door met die bootlegs. Genre nadert nu echt de afgrond sinds Defqon. Kan me niet snel genoeg gaan. :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
kauwgombal wrote:
Dakpan wrote:Kom maar door met die bootlegs. Genre nadert nu echt de afgrond sinds Defqon. Kan me niet snel genoeg gaan. :D
Ja man ik ben het helemaal eens met jou :lol:
En daarmee ook de verdwijning van het lage volk dat je erbij krijgt, he kauwgombal. :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat een onomstreden bagger.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Wildstylez is weer goed bezig geweest :) zo gaat het foute uur part 2 er van mij wel snel komen haha.
The Znayzer - Het Foute Uur (Hardstyle Mix)

Youtube:
View on YouTube
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Spablauw wrote:(L) ik krijg er steve tijpels van.
:worship: :worship: :worship:

Ik ook...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Case Dj wrote:jezus gast... reageer normaal ofso

huilen
A
The-Znayzer wrote:Wildstylez is weer goed bezig geweest :) zo gaat het foute uur part 2 er van mij wel snel komen haha.
The Znayzer - Het Foute Uur (Hardstyle Mix)
Haha, held :worship: Maar gelijk heb je, binnen een maand heb je weer 20 brand new tracks die erin kunnen
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Hmm, heb Wildstylez erg hoog zitten maar die bootlegs van 'm zijn toch niet echt mijn ding. Dit is me echt te cheesy op een negatieve manier. Maar goed, na Timeless heeft ie wel weer wat krediet ^^
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ik vind het wel lekker klinken, maar toch zegt me iets dat hierdoor Hardstyle de afgrond ingaat..
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Waarom moet uberhaupt die fuckin wild one bullcrap erbij?? Maak dan gewoon een normale plaat met deze melodie. Het slaat gewoon nergens om die ontiegelijke tyfus zooi erbij te stoppen. Flikker op met je Dadid guetta :sick: Kan inderdaad niet snel genoeg naar de klote gaan allemaal want dan blijft alleen de harde kern over.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nu 2 keer geluisterd, maar deze track kan me dus totaal niet boeien.. Kom op, rot alsjeblieft op met die Top-40 bootlegs, Wildstylez zakt steeds dieper en dieper :/
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
haha geweldig dit, iedereen over de zeik :P Deze producties zijn kwa niveau en kwaliteit van het sound design super sterk, heerlijk! Progressief & Euforisch, laat die zomer maar komen :innocent:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Timmer wrote:haha geweldig dit, iedereen over de zeik :P Deze producties zijn kwa niveau en kwaliteit van het sound design super sterk, heerlijk! Progressief & Euforisch, laat die zomer maar komen :innocent:
Ben het wel met je eens, qlimax kan ik best naar luisteren. Maar de rest walg ik van. :x
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
joram :cool:
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Timmer wrote:haha geweldig dit, iedereen over de zeik :P Deze producties zijn kwa niveau en kwaliteit van het sound design super sterk, heerlijk! Progressief & Euforisch, laat die zomer maar komen :innocent:
Dit!

Boeit me vrij weinig dat het van een top 40 nummer af komt.
Het gaat erom of het lekker klinkt de ja of de nee, en in dit geval klinkt t voor mij heerlijk. :D