Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gast, dit heeft toch niks met hardstyle te maken ? De 'grote' namen doen het de laatste tijd alleen maar om geld, faam en zoveel mogelijk cummers in de rest van de wereld, en daar worden we hier weer lekker mee opgezadeld.

Ik kan me inderdaad geen zwaardere last op mijn schouders voorstellen dan weten dat deze muziek bestaat.

Vind dit ook niets, maar omdat ik het nummer niets vind, niet omdat de beweegredenen achter het nummer al dan niet commercieel zijn, aangezien dat een waardeloze differentiator voor de kwaliteit van muziek of artiesten is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heb echt helemaal niks met dit nummer maar op een of andere manier begint hij wel aan te slaan in de warmte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk nummertje hoor, ik kan dit toch zeker wel waarderen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxx Addict

ik kan dit echt niet waarderen :thumbdown:
die top40 zooi erdoor heen verneukt 80% van het nummer sowieso al..
het word helaas alleen maar erger -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict

heeft Wildstylez toevallig 2 versies gemaakt? Op 10 years of Scantraxx hoorde ik toch een andere versie dan deze :huh:
Verder is zeker lekker nummer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:35 
 
Hardtraxx Newbie

Op Defqon draaide Alpha2 deze in hun 2:15u set.

BTW die set was van de 72 uurDefqon wel zo'n beetje mn hoogtepunt.


Dit nummer draaide ze ook en het kwam de sfeer zeker ten goede ;)
Dit is wel echt een nummer dat moet passen bij de situatie.

Daar tijdens dieAlpha2 set paste het goed, maar draai het nummer niet tijdens Qlimax in november want dan kan het niet.

Ik kan in de zomer blije hardstyle beter waarderen als in de winter.

Die set van alpha2 komt hopelijk nog uit. Het ging van blij naar hard, en van hard naar zeer hard.



ps. op dit plaatje kost in bv wel:"http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/gotye-ft-kimbra-somebody-that-i-used-to-know-the-vision-bootleg-t27468.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Is dit nog hardstyle eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

_dp_ schreef:
...Is dit nog hardstyle eigenlijk?

Ergens nog wel, als je deze plaat nog niet op een feest heb gehoord dan denk ik niet.
Je moet deze plaat echt op een feest horen, dan komt het tot zn recht.

Als je dit nu thuis achter de laptop luistert dan komt het erg soft over.
In die Blue tent tijdens Alpha2 knalde die wel, maargoed dan heb je ook een installatie waar je jaloers op kan zijn.

Hardstyle veranderd maar steeds. Ik luister het al 10 jaar, heb ook al veel bagger gehoord. Maar ook bagger die toch wel leuk is op een feest :) . Als ik deze plaat nu terug hoor dan denk je toch direct weer aan dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 08:26 
 
Hardtraxxer

Firestarter schreef:
Als ik deze plaat nu terug hoor dan denk je toch direct weer aan dat moment.


Volgens mij heb ik dat met een heleboel plaatjes die ik een keer live heb gehoord. Dan krijg je toch (ongemerkt) dat gevoel terug van toen je em live hebt gehoord en vind je meestal de plaat ineens een stuk beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond de eerste versie beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:25 
 
Hardtraxx Elite

Aep schreef:
Firestarter schreef:
Als ik deze plaat nu terug hoor dan denk je toch direct weer aan dat moment.


Volgens mij heb ik dat met een heleboel plaatjes die ik een keer live heb gehoord. Dan krijg je toch (ongemerkt) dat gevoel terug van toen je em live hebt gehoord en vind je meestal de plaat ineens een stuk beter :D


true
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom met een bootleg aankomen, en dan ook nog eens zo eentje?! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 00:05 
 
Hardtraxxer

die melodie vind ik dan nog wel kunnen maar die top 40 tekst kan toch echt niet! heeft ook weinig toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pidewi schreef:
Lekker zomers plaatje! :thumbsup:


Indeed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:25 
 

jannegyhs schreef:
die melodie vind ik dan nog wel kunnen maar die top 40 tekst kan toch echt niet! heeft ook weinig toevoeging.


De vocals zijn noujustum onwijs goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firestarter schreef:
_dp_ schreef:
...Is dit nog hardstyle eigenlijk?

Ergens nog wel, als je deze plaat nog niet op een feest heb gehoord dan denk ik niet.
Je moet deze plaat echt op een feest horen, dan komt het tot zn recht.

Als je dit nu thuis achter de laptop luistert dan komt het erg soft over.
In die Blue tent tijdens Alpha2 knalde die wel, maargoed dan heb je ook een installatie waar je jaloers op kan zijn.

Hardstyle veranderd maar steeds. Ik luister het al 10 jaar, heb ook al veel bagger gehoord. Maar ook bagger die toch wel leuk is op een feest :) . Als ik deze plaat nu terug hoor dan denk je toch direct weer aan dat moment.



Ik heb 'm ook live gehoord, en het was alsof ik ineen keer op pinkpop stond, ik wil deze troep gewoon niet horen in Hardstyle. (Het gata me niet om hoe hard die live klinkt, maar om de inhoud van de track)
Wildstylez is het afgelopen half jaar van #2 op mijn lijst van beste producers gezakt naar ver onder de #10. En mijn smaak in Hardstyle is gewoon hetzelfde gebleven.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks