Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke plaat van Joram :love: Klonk super op Defqon, gewoon een zalig zomers plaatje :worship:

wel typisch dat t altijd dezelfde haters zijn hier die er op afgeven.. majah boeie daar is deze plaat niet minder om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha ik vind deze leuk!!

Hey, I heard you're a wild one! Oooeeee oooooeeeee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:39 
 

Jorann schreef:
Timmer schreef:
haha geweldig dit, iedereen over de zeik :P Deze producties zijn kwa niveau en kwaliteit van het sound design super sterk, heerlijk! Progressief & Euforisch, laat die zomer maar komen :innocent:

Dit!

Boeit me vrij weinig dat het van een top 40 nummer af komt.
Het gaat erom of het lekker klinkt de ja of de nee, en in dit geval klinkt t voor mij heerlijk. :D


Jorann schreef:
Boeit me vrij weinig dat het van een top 40 nummer af komt.
Het gaat erom of het lekker klinkt de ja of de nee, en in dit geval klinkt t voor mij heerlijk. :D


Jorann schreef:
Het gaat erom of het lekker klinkt de ja of de nee, en in dit geval klinkt t voor mij heerlijk. :D


Jorann schreef:
Het gaat erom of het lekker klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:26 
 
Hardtraxxer

Niet zo boeiend:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 'm erg lekker! Melodie met 'n goeie synth, kick klapt er lekker bij. Ik hou hier wel van! Lekkere bootleg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb hem dan wel zelf gepost, maar eigenlijk is het best wel een nummer van likmevestje, het zet niet echt een sfeer neer. Ja hoor, goed geproduceerd, beter dan veel beginnende producers. En het heeft, naast rechten, vast een reden dat het een free release is, maar bleh... Het is niet meer dan een ander nummer, versneld afgespeeld met een simpele climax, die me te zweverig, te lief, te soft en te simpel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

da fuq stefaneke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 09:48 
 
Hardtraxx Elite

Neem hem wel mee! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Heb hem dan wel zelf gepost, maar eigenlijk is het best wel een nummer van likmevestje, het zet niet echt een sfeer neer. Ja hoor, goed geproduceerd, beter dan veel beginnende producers. En het heeft, naast rechten, vast een reden dat het een free release is, maar bleh... Het is niet meer dan een ander nummer, versneld afgespeeld met een simpele climax, die me te zweverig, te lief, te soft en te simpel is.


Zo vat je het inderdaad goed samen. Dat de scene hierdoor kapot gaat is natuurlijk de grootste BS, want 8/10 DJ's doet dit soort ongein niet, er blijft dus genoeg over. Voor mij is het punt gewoon dat hij zoveel beter kan dan dit, tuurlijk prima geluiden enzo, maar het is echt totaal geen geheel. Ga er een dagje langer aan zitten en maak er echt iets vets van, top 40 samples of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wel typisch dat t altijd dezelfde haters zijn hier die er op afgeven.. majah boeie daar is deze plaat niet minder om :P

Inderdaad, vet logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een meuk

Al die reacties trouwens op Soundcloud bij dit nummer :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal ben ik niet zo'n fan van dit soort plaatjes maar deze is echt heerlijk!
Laat die zomer maar beginnen nu! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:53 
 
Hardtraxx Elite

Lekkere melodie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere bootleg hoor!! :clap: neem ik mee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:13 
 

Lekker zomers plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende meuk :'). Wildstylez is bij deze toegevoegd aan het lijstje van dj's die ik niet meer serieus kan nemen.

Commerciële stront :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:51 
 

urbandesigner schreef:
Commerciële stront :')


Want alles wat commercieel is is slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
urbandesigner schreef:
Commerciële stront :')


Want alles wat commercieel is is slecht.

Ja, dat soort achterlijke, ongeargumenteerde, knee-jerk reacties zie je bij elk genre dat populairder wordt. "Alles wordt commercieel en alles dat commercieel is, is kut". Geen nuance, niets. Iemand zegt dat een nummer commercieel is en meteen heeft de artiest afgedaan bij tientallen, zo niet honderden eigen-meninglozen: de sociale onderklasse van de genre-liefhebbers met een ontzettende groepsdrang en gebrek aan realiteitszin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, hij moet vaker remixes/bootlegs of misschien wel een collab gaan maken met David Guetta. Hij is niet voor niets de beste DJ van de wereld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heerlijke plaat, hij moet vaker remixes/bootlegs of misschien wel een collab gaan maken met David Guetta. Hij is niet voor niets de beste DJ van de wereld. :)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heerlijke plaat, hij moet vaker remixes/bootlegs of misschien wel een collab gaan maken met David Guetta. Hij is niet voor niets de beste DJ van de wereld. :)

Nee man, de top 3 van de wereld moet een nummer maken, want ze zijn de DJ Mag Elite!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het erg jammer dat het een bootleg is van Wild One Two, want de track an sich vind ik helemaal niet zo slecht. Hij had er beter een eigen nummer van kunnen maken, ook al is het erg cheesey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat lult iedereen nou dom over die zomer, die is al een week begonnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
wilde hem net posten, alleen hardtraxx was weer traag as fuck xd


Het is inderdaad ook echt een wedstrijd plus dat dat echt een hele belangrijke zet is in het leven an sich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
stefaneke schreef:
urbandesigner schreef:
Commerciële stront :')


Want alles wat commercieel is is slecht.

Ja, dat soort achterlijke, ongeargumenteerde, knee-jerk reacties zie je bij elk genre dat populairder wordt. "Alles wordt commercieel en alles dat commercieel is, is kut". Geen nuance, niets. Iemand zegt dat een nummer commercieel is en meteen heeft de artiest afgedaan bij tientallen, zo niet honderden eigen-meninglozen: de sociale onderklasse van de genre-liefhebbers met een ontzettende groepsdrang en gebrek aan realiteitszin.

Gast, dit heeft toch niks met hardstyle te maken ? De 'grote' namen doen het de laatste tijd alleen maar om geld, faam en zoveel mogelijk cummers in de rest van de wereld, en daar worden we hier weer lekker mee opgezadeld.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks