Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Je zou toch zeggen dat D-Block & S-Te-Fan bijna net zo populair zijn als Headhunterz, maar HHZ heeft 134.313 Likes op Facebook, echt vaag dat het DBSTF dan niet lukt om er 10.000 te krijgen.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Denk dat de USA tour van HHZ daar wel wat mee te maken heeft. Facebook is in NL veeeuheeuul minder groot dan in de USA
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Style wrote:Denk dat de USA tour van HHZ daar wel wat mee te maken heeft. Facebook is in NL veeeuheeuul minder groot dan in de USA
true true, wij hebben ook nog is hyves er bij.. wat een ellende allemaal! :thumbdown:
F
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Jul 2012
Kben gewoon te lui om ook nog facebook aan te maken, vond hyves al zo'n bullshit, nou komen ze met steeds meer van die onzin aan, twitter, facebook >.<

was naar mijn mening wel een waardig nummer geweest voor bij een nieuwe evt. release ofzo.
dan maar een 3 tracker in plaats van 2 :D
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
fatalg wrote:Kben gewoon te lui om ook nog facebook aan te maken, vond hyves al zo'n bullshit, nou komen ze met steeds meer van die onzin aan, twitter, facebook >.<

was naar mijn mening wel een waardig nummer geweest voor bij een nieuwe evt. release ofzo.
twitter valt niet te vergelijken met hyves en facebook, facebook en hyves is voor iedereen.
Twitter vind ik alleen voor mensen die echt iets te melden hebben, zoals bv artiesten, maar niet de normale mens. Om het zelf te gebruiken en dan dingen te twitteren als:
"Ga even een jetser leggen op de wc, hierna VI met Snor loeren :) "
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Skedoedelefloeps wrote:Om het zelf te gebruiken en dan dingen te twitteren als:
:lol:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Pithune wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Om het zelf te gebruiken en dan dingen te twitteren als:
:lol:
moest zelf ook lachen toen ik het las, maar ik ben het volkomen met je eens ;)
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Skedoedelefloeps wrote:
fatalg wrote:Kben gewoon te lui om ook nog facebook aan te maken, vond hyves al zo'n bullshit, nou komen ze met steeds meer van die onzin aan, twitter, facebook >.<

twitter valt niet te vergelijken met hyves en facebook, facebook en hyves is voor iedereen.
Twitter vind ik alleen voor mensen die echt iets te melden hebben, zoals bv artiesten, maar niet de normale mens. Om het zelf te gebruiken en dan dingen te twitteren als:
Dan kies je er toch lekker voor om alleen de mensen te volgen die volgens jou boeiend zijn? Snap je punt wel, maar dan moet je die mensen maar niet volgen :aww:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
hjaha waneer komt deze keertje???...niet dat ik heir op zit te wachten maar duurt toch wel lang...had al verwacht dat hij er zou zijn aangezien DBSTF hun populariteit
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ebbie wrote:
Skedoedelefloeps wrote:

Dan kies je er toch lekker voor om alleen de mensen te volgen die volgens jou boeiend zijn? Snap je punt wel, maar dan moet je die mensen maar niet volgen :aww:
ik twitter ook helemaal niet dus probleem opgelost voor mij xd maar het was maar ff een voorbeeld ;)

OT: vinden mensen dit ook echt een verbetering van het origineel? Je kan hem misschien wel leuk vinden of mooi, maar echt een verbetering ten opzichte van het origineel?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
het is een edit je ze gebruiken bij optredens...moet hij dan ook gelijk beter zijn dant het orgineel??
D
Artiest
last seen Apr 2019
donkeyrollers wrote:het is een edit je ze gebruiken bij optredens...moet hij dan ook gelijk beter zijn dant het orgineel??
ik vind dat een 2010 edit of wat dan ook of een verbetering moet zijn of vernieuwend en ik vind dit geen van beide.
Ik hoor liever het origineel in setjes of wat dan ook dan deze edit.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ik heb zelf geen Facebook, maar op hoeveel LIKES zitten ze nu? :/
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Kevin-Raw wrote:Ik heb zelf geen Facebook, maar op hoeveel LIKES zitten ze nu? :/
8588 likes
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
bob marok wrote:
Kevin-Raw wrote:Ik heb zelf geen Facebook, maar op hoeveel LIKES zitten ze nu? :/
8588 likes
Pfff, kan nog wel ff duren dan :/
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Idd, had dit toch veel sneller verwacht :)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik vindt 't maar een beetje sneu om zo aan je 'fans' te komen. :/
Hardtraxxer
87 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Edwinn wrote:Ik vindt 't maar een beetje sneu om zo aan je 'fans' te komen. :/
Inderdaad 'fans'.. Denk dat er vast wel een aantal zijn die puur voor de track Liken..

Maargoed, duurt wel lang, had verwacht dat DBSTF zo aan de 10.000 zou zitten..
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Koenusz wrote:
Inderdaad 'fans'.. Denk dat er vast wel een aantal zijn die puur voor de track Liken..

Klopt, als je het vergelijkt met HHZ , die heb het zo xd maarja die is internationaal bekend. :x
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Kevin-Raw wrote:
Koenusz wrote:

Klopt, als je het vergelijkt met HHZ , die heb het zo xd maarja die is internationaal bekend. :x
DB-STF niet dan?
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
blijkbaar niet ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
dit duurt echt veel langer dan ik had verwacht:P...kzit er alleen niet op te wachten
Hardtraxxer
149 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Het begint wel erg lang te duren.. :')
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
als ze slim zijn zetten ze gewoon de link neer zonder verdere uitleg en doen alsof hij perongeluk is gelekt.
hoe langer ze wachten hoe meer ze nu voor lul staan
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Waarom zouden ze voor lul moeten staan,
Als ze een maandje door usa hadden gereisd waren ze er ook zo:P
Maar zijn ze niet dus maar wachten,