Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Idd best wel vreemd. Misschien omdat Activator internationaal meer bekend is, aangezien Facebook internationaal is.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
Nederlanders gebruiken vooral Hyves denk ik.

Op Hyves zijn er 6954 mensen lid van de DBSTF Hyve, en van de Activator Hyve maar 124
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
en dan nog heb je een netto verschil van 12000+ in het voordeel van acti, toch vrij behoorlijk. Niet dat het uiteindelijk zoveel betekend, maar het is toch wel opmerkelijk.
S
4 posts member since 2009
last seen Jul 2011
De reden dat DBSTF nog niet zoveel likes hebben is dat ze veel te laat zijn begonnen met facebook.
Ze zijn dit pas sinds korte tijd aan het promoten in tegenstelling tot veel andere artiesten
T
8 posts member since 2010
last seen Jul 2020
Gaaaaaaaap, schiet echt niet op:
9.759 personen vinden dit leuk
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Tendency wrote:Gaaaaaaaap, schiet echt niet op:
9.769 personen vinden dit leuk
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.
haha briljant, asymptoot :lol:
In dit tempo komt ie 2011 pas uit en als t dan toch een nieuw jaar is kunnen ze m gewoon lekker als DJ tool houden ofzo, volgens mij zitten mensen niet meer echt met smacht te wachten op deze release. Correct me if I'm wrong :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:
Gangsterdwerg wrote:Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.
haha briljant, asymptoot :lol:
In dit tempo komt ie 2011 pas uit en als t dan toch een nieuw jaar is kunnen ze m gewoon lekker als DJ tool houden ofzo, volgens mij zitten mensen niet meer echt met smacht te wachten op deze release. Correct me if I'm wrong :thumbup:
Ik vind het wel een vette plaat, wil hem graag hebben. Maar ik heb geen facebook en ik ga er ook echt geen aanmaken voor dit nummer. Komt vanzelf wel uit.
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
9.807 personen vinden dit leukv
Jeuuu, bijna! xd
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Nog 160 te gaan! :corn:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zou toch wat zijn als het blijkt dat het geeneens om War Coz I'm Hard gaat, maar om een gloednieuwe track! :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Chukkels wrote:Zou toch wat zijn als het blijkt dat het geeneens om War Coz I'm Hard gaat, maar om een gloednieuwe track! :lol:
Rockin' Ur Mind :woot: Maar ik geloof dat ze met 20.000 likes iets anders zouden weggeven, een nieuwe track, maar dat kan nog wel even duren denk ik zo. :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
NandoHS wrote:
Chukkels wrote:Zou toch wat zijn als het blijkt dat het geeneens om War Coz I'm Hard gaat, maar om een gloednieuwe track! :lol:
Rockin' Ur Mind :x Maar ik geloof dat ze met 20.000 likes iets anders zouden weggeven, een nieuwe track, maar dat kan nog wel even duren denk ik zo. :lol:
Even aangepast voordat je het zelf in de gaten had dat je de verkeerde emoticon hebt gebruikt ;) :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Nee hoor haha, ik vind Rockin' Ur Mind serieus een lekker nummer. :) Kom maar op met de reacties! Haha.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
NandoHS wrote:Nee hoor haha, ik vind Rockin' Ur Mind serieus een lekker nummer. :) Kom maar op met de reacties! Haha.
Haha wist ik wel ;) Vind het zelf niet veel aan. Maar als jij het leuk vindt, dan respecteer ik dat natuurlijk :P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
NandoHS wrote:Nee hoor haha, ik vind Rockin' Ur Mind serieus een lekker nummer. :) Kom maar op met de reacties! Haha.
Ik sluit me aan bij jou. Vind het ook een lekker nummer, die vocals zijn zoo heerlijk!!
K
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Rockin'ur mind word gewoon gereleased
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Nog 158 whaha, naja van mij hoeft dit ook niet echt, wast eigenlijk al weer vergeten zelfs :$
N
3 posts member since 2009
last seen Nov 2011
I likeeee...

Nog een stuk of 150 te gaan! :).. :thumbsup:
S
Image

Mijn langzaaminator zal erfor sorgen zhat DBSTF noojt hun zrack releazen!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
stefaneke wrote:
Image

:lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
the sidespinnars wrote:
stefaneke wrote:
Image

:lol:
Geniaal! :lol:
Hardtraxxer
166 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Nog maar 98:P haha