Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd best wel vreemd. Misschien omdat Activator internationaal meer bekend is, aangezien Facebook internationaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nederlanders gebruiken vooral Hyves denk ik.

Op Hyves zijn er 6954 mensen lid van de DBSTF Hyve, en van de Activator Hyve maar 124
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:35 
 
Hardtraxxer

en dan nog heb je een netto verschil van 12000+ in het voordeel van acti, toch vrij behoorlijk. Niet dat het uiteindelijk zoveel betekend, maar het is toch wel opmerkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

De reden dat DBSTF nog niet zoveel likes hebben is dat ze veel te laat zijn begonnen met facebook.
Ze zijn dit pas sinds korte tijd aan het promoten in tegenstelling tot veel andere artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Gaaaaaaaap, schiet echt niet op:
9.759 personen vinden dit leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Tendency schreef:
Gaaaaaaaap, schiet echt niet op:
9.769 personen vinden dit leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:26 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.


haha briljant, asymptoot :lol:
In dit tempo komt ie 2011 pas uit en als t dan toch een nieuw jaar is kunnen ze m gewoon lekker als DJ tool houden ofzo, volgens mij zitten mensen niet meer echt met smacht te wachten op deze release. Correct me if I'm wrong :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.


haha briljant, asymptoot :lol:
In dit tempo komt ie 2011 pas uit en als t dan toch een nieuw jaar is kunnen ze m gewoon lekker als DJ tool houden ofzo, volgens mij zitten mensen niet meer echt met smacht te wachten op deze release. Correct me if I'm wrong :thumbup:


Ik vind het wel een vette plaat, wil hem graag hebben. Maar ik heb geen facebook en ik ga er ook echt geen aanmaken voor dit nummer. Komt vanzelf wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
9.807 personen vinden dit leukv


Jeuuu, bijna! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog 160 te gaan! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch wat zijn als het blijkt dat het geeneens om War Coz I'm Hard gaat, maar om een gloednieuwe track! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zou toch wat zijn als het blijkt dat het geeneens om War Coz I'm Hard gaat, maar om een gloednieuwe track! :lol:

Rockin' Ur Mind :woot: Maar ik geloof dat ze met 20.000 likes iets anders zouden weggeven, een nieuwe track, maar dat kan nog wel even duren denk ik zo. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Chukkels schreef:
Zou toch wat zijn als het blijkt dat het geeneens om War Coz I'm Hard gaat, maar om een gloednieuwe track! :lol:

Rockin' Ur Mind :x Maar ik geloof dat ze met 20.000 likes iets anders zouden weggeven, een nieuwe track, maar dat kan nog wel even duren denk ik zo. :lol:

Even aangepast voordat je het zelf in de gaten had dat je de verkeerde emoticon hebt gebruikt ;) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor haha, ik vind Rockin' Ur Mind serieus een lekker nummer. :) Kom maar op met de reacties! Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Nee hoor haha, ik vind Rockin' Ur Mind serieus een lekker nummer. :) Kom maar op met de reacties! Haha.

Haha wist ik wel ;) Vind het zelf niet veel aan. Maar als jij het leuk vindt, dan respecteer ik dat natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
Nee hoor haha, ik vind Rockin' Ur Mind serieus een lekker nummer. :) Kom maar op met de reacties! Haha.


Ik sluit me aan bij jou. Vind het ook een lekker nummer, die vocals zijn zoo heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:59 
 
Hardtraxxer

Rockin'ur mind word gewoon gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog 158 whaha, naja van mij hoeft dit ook niet echt, wast eigenlijk al weer vergeten zelfs :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 07:25 
 
Hardtraxx Newbie

I likeeee...

Nog een stuk of 150 te gaan! :).. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 08:00 
 

Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.

Afbeelding

Mijn langzaaminator zal erfor sorgen zhat DBSTF noojt hun zrack releazen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.

Afbeelding

Mijn langzaaminator zal erfor sorgen zhat DBSTF noojt hun zrack releazen!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
stefaneke schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is het aantal facebooklikes van DBSTF Gegeven door een formule met een asymptoot op de waarde 9999, wat neerkomt dat hij de 10,000 nooit zal bereiken maar steeds langzamer groeit tot maximaal 9999 en vervolgens stilstaat.

Afbeelding

Mijn langzaaminator zal erfor sorgen zhat DBSTF noojt hun zrack releazen!

:lol:


Geniaal! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog maar 98:P haha
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks