RekenwonderBasscontrollers wrote:9320 likes xD nog 670 te gaan
Related topics
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
Maximize wrote:RekenwonderBasscontrollers wrote:9320 likes xD nog 670 te gaan
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha! 
Misschien bedoelt hij dat ze het opgeven bij 9990 omdat het te lang duurt.Maximize wrote:RekenwonderBasscontrollers wrote:9320 likes xD nog 670 te gaan
anders word mn reactie verwijderd
on: ik heb express deze track nog niet geluisterd, als hij in 2012 word vrijgegeven dan vind ik um nog leuk
on: ik heb express deze track nog niet geluisterd, als hij in 2012 word vrijgegeven dan vind ik um nog leuk
-
T
- 8 posts member since 2010
- last seen Jul 2020
Nog hoeveel te gaan? 
-
A
9.446 personen vinden dit leuk
Kun je zelf ook zien, linker menu
Kun je zelf ook zien, linker menu
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ondanks dat ik niet vind dat dit een blamage is voor DBSTF zouden ze zich eigelijk moeten redden door 1 ding te tweeten ofzo en dat is:
oops typo
not 10000 but 1000 facebook likes
, sorry guys
en dan is iedereen vrolijk, vind ruim 9000 ook al veel dusja
oops typo
hahahSkedoedelefloeps wrote:ondanks dat ik niet vind dat dit een blamage is voor DBSTF zouden ze zich eigelijk moeten redden door 1 ding te tweeten ofzo en dat is:
oops typonot 10000 but 1000 facebook likes
, sorry guys
-
T
- 8 posts member since 2010
- last seen Jul 2020
Met een beetje geluk gebeurd dit nog allemaal binnen 2010! 
Denk het niet haha.Tendency wrote:Met een beetje geluk gebeurd dit nog allemaal binnen 2010!
Hun Engels is ook zo goed hé:
Een kijkje in Nederland, leukDBSTF We are really looking forward to our gigs this month! We have gigs in France, Belgium, a view in Holland, Ireland and on new years eve we perform in Vancouver canada! Who is coming to any one of these gigs?! tell us where u from and to which party you are going..
Hun engels valt nog reuze mee als je het vergelijkt met ZatoxChukkels wrote:Denk het niet haha.Tendency wrote:Met een beetje geluk gebeurd dit nog allemaal binnen 2010!
Een kijkje in Nederland, leukDBSTF We are really looking forward to our gigs this month! We have gigs in France, Belgium, a view in Holland, Ireland and on new years eve we perform in Vancouver canada! Who is coming to any one of these gigs?! tell us where u from and to which party you are going..
lekker boeind, is deze release nog zo welkom dan ?Tendency wrote:Met een beetje geluk gebeurd dit nog allemaal binnen 2010!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Bij mij wel! Vind m vet!djpatt wrote:lekker boeind, is deze release nog zo welkom dan ?Tendency wrote:Met een beetje geluk gebeurd dit nog allemaal binnen 2010!
Ik wacht geduldig af, komt vanzelf wel goed 
Een woord fouttypen kan iedereen toch overkomen, zeer kansloze reactie dit.Chukkels wrote:Denk het niet haha.Tendency wrote:Met een beetje geluk gebeurd dit nog allemaal binnen 2010!
oeps srryMaximize wrote:RekenwonderBasscontrollers wrote:9320 likes xD nog 670 te gaan
Achja, nog maar een halve 1000, misschien nog net voor hun eigen xq 
Misschien nietD1kke_Bleek wrote:Achja, nog maar een halve 1000, misschien nog net voor hun eigen xq
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
D-Block & S-te-Fan spreken wel redelijk engels als je naar dat qlimax interview kijkt
-
S
okWIJNUH wrote:D-Block & S-te-Fan spreken wel redelijk engels als je naar dat qlimax interview kijkt
Ik spreek voor geen meter Chinees, maar daar hebben jullie niks aan.WIJNUH wrote:D-Block & S-te-Fan spreken wel redelijk engels als je naar dat qlimax interview kijkt
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Ik weet toevallig één woord in het Chinees en dat is het woord voor tamponParvuz wrote:Ik spreek voor geen meter Chinees, maar daar hebben jullie niks aan.WIJNUH wrote:D-Block & S-te-Fan spreken wel redelijk engels als je naar dat qlimax interview kijkt
watjantouwWIJNUH wrote:Ik weet toevallig één woord in het Chinees en dat is het woord voor tamponParvuz wrote:Ik spreek voor geen meter Chinees, maar daar hebben jullie niks aan.WIJNUH wrote:D-Block & S-te-Fan spreken wel redelijk engels als je naar dat qlimax interview kijkt
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
oorlog omdat ik hard ben