Hahaha, maar idd onnodig dit GVD.Jonas wrote:Man man, ik zie die klapmongolen al kickrollen op een hek met hun petje achterstevoren als die kick er in komt.
Related topics
- View the latest post: Sub Sonik Presents: Best of Sub Sonik (Remix Edition)
- View the latest post: Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project @ Intents Festival 2017 Mainstage
- View the latest post: Intents Festival 2016 - Liveset Sub Sonik Vs Sub Zero Project (Fanaticz)
- View the latest post: Sub Zero Project & Sub Sonik - Headbanger (ANY-075)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Om hier even op terug te komen, dit kun je muzikaal inderdaad niet serieus nemen. Wat is er dan precies ook zo 'leuk gedaan'? Vocalen zijn niet grappig, het concept bestaat al jaren, en... Tja de rest is muzikaal niet in orde dus.geert3ssen wrote:Ik vind het wel leuk gedaan.
Je moet dit natuurlijk muzikaal niet al te serieus nemen.
Ook voor een tool is dit kansloos en goedkoop. Geef mij maar een Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) voor het 'grappige', of de Loudness tools van bijv. Exit Mind of Delete voor het slopen.
Dit slaat gewoon nergens op.
Geloof het of niet, de vocalen vinden sommige mensen dus wel grappig. Dat is ook meteen het grappige er aan. gecombineerd met de 'rauwe' kicks er achteraan.
Jij vind het niet grappig ≠ het is niet grappigInfinI wrote:Vocalen zijn niet grappig,
Kan naar gratis tracks:
https://www.brennanheart.com/ondemand/
https://www.brennanheart.com/ondemand/
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
'is' vs. 'vind ik'... Als we alle posts op dit forum op die manier gaan bekritiseren ben je met kerst 2037 nog niet klaar. Daarnaast ben ik vrij zeker dat ik voor de meerderheid spreek. En als een meerderheid iets vindt dan wordt dat snel een feit. Maar je kan altijd mierenneuken natuurlijk.patrickjeb wrote:Jij vind het niet grappig ≠ het is niet grappigInfinI wrote:Vocalen zijn niet grappig,
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
InfinI wrote:En als een meerderheid iets vindt dan wordt dat snel een feit.patrickjeb wrote:Jij vind het niet grappig ≠ het is niet grappigInfinI wrote:Vocalen zijn niet grappig,
Volgens mij zit Broken Balance zichzelf achter zijn pc nu helemaal op te vreten dat hij hier niet met 3 alinea's tekst op kan reagerenInfinI wrote:En als een meerderheid iets vindt dan wordt dat snel een feit.patrickjeb wrote:Jij vind het niet grappig ≠ het is niet grappigInfinI wrote:Vocalen zijn niet grappig,
TheUnnamed wrote:InfinI wrote:En als een meerderheid iets vindt dan wordt dat snel een feit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Jezus jullie nemen echt alles letterlijk of niet? Of oh nee, want ''over smaak valt niet te twisten'', sorry.
/sarcasm mode off.

/sarcasm mode off.
Dat denk ik ook jaSvbtwee wrote:Volgens mij zit Broken Balance zichzelf achter zijn pc nu helemaal op te vreten dat hij hier niet met 3 alinea's tekst op kan reageren![]()
Hahaha hoe kan je dit nou zeggen?InfinI wrote:En als een meerderheid iets vindt dan wordt dat snel een feit.
Hier kom je niet zo makkelijk mee wegInfinI wrote:Jezus jullie nemen echt alles letterlijk of niet? Of oh nee, want ''over smaak valt niet te twisten'', sorry.
/sarcasm mode off.
Dat denk ik ook jaSvbtwee wrote:Volgens mij zit Broken Balance zichzelf achter zijn pc nu helemaal op te vreten dat hij hier niet met 3 alinea's tekst op kan reageren![]()