Anonymous wrote:Cruelty wrote:lol, ik zie jullie nog geen eigen producties hier neerzetten. geen gezeik, lekkere floorfiller.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Ik vind de screeches best leuk klinken, maar die kick

Is sub sonik die gozer waar Headhunterz zijn track op heeft gebaseerd?
Welke, United Kids of the World?Kaasstaaf wrote:Is sub sonik die gozer waar Headhunterz zijn track op heeft gebaseerd?
Misschien The Power Of The Mind?
Schijnt dat hij de laatste van de mohakienen is.
Jeetje, zeg dan gewoon niksDuke wrote:mohakienen
-
J
Shockerz kan beter maar weer zon plaat als defend the raw maken. - de lyrics dan.
Last edited by Commentaar on 15 Mar 2015 22:33, edited 1 time in total.
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Af en toe kan ik wel stukliggen om dit forum hahaha
Sub Sonik heeft altijd wel oke kicks, dus ik kan eigenlijk niet geloven dat ie zulke kicks in een track zet. Ik wacht de uiteindelijke versie af
Sub Sonik heeft altijd wel oke kicks, dus ik kan eigenlijk niet geloven dat ie zulke kicks in een track zet. Ik wacht de uiteindelijke versie af
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Andere kick
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Gister gehoord op Hardfest, focking dik!Zwollie95 wrote:
Andere kick
foutje van Shockerz denk ik.Jambekkiee wrote:Af en toe kan ik wel stukliggen om dit forum hahaha![]()
Nieuwe versie gister gedraaid op BTB door D Punk volgens mij, vind 't orgineel nogsteeds 10x beter helaas..
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Commentaar wrote: foutje van Shockerz denk ik.
Nieuwe versie gister gedraaid op BTB door D Punk volgens mij, vind 't orgineel nogsteeds 10x beter helaas..
Oke we snappen het, je bent dik stoer omdat je weet dat shockerz dit ghost........Commentaar wrote:Shockerz kan beter maar weer zon plaat als defend the raw maken. - de lyrics dan.
-
S
Ouwe versie was leuker imo

echt heDJ_Tim wrote:Commentaar wrote: foutje van Shockerz denk ik.
Nieuwe versie gister gedraaid op BTB door D Punk volgens mij, vind 't orgineel nogsteeds 10x beter helaas..Oke we snappen het, je bent dik stoer omdat je weet dat shockerz dit ghost........Commentaar wrote:Shockerz kan beter maar weer zon plaat als defend the raw maken. - de lyrics dan.
Wat een onzin is dit eigenlijk. Die eerste versie zat in een veelbeluisterde podcast, werd door beiden gedraaid en jij gaat ontkennen dat je gelooft dat ze die kick erin stoppen. Ze zaten er in eerste instantie toch al in of niet?Jambekkiee wrote: Sub Sonik heeft altijd wel oke kicks, dus ik kan eigenlijk niet geloven dat ie zulke kicks in een track zet. Ik wacht de uiteindelijke versie af
Ik snap ook niet zo goed waarom die eerste versie ooit gedraaid moest worden. Ieder mens met gezonde oren, laat staan een ervaren producer, kon horen dat het echt niet klonk.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Shockerz was weer terug van vakantie?
gelukkig wel, die eerste versie was niet om aan te horenchicken wrote:Shockerz was weer terug van vakantie?
vind dit eigenlijk ook niks bijzonders, terwijl ik to hell, look at me now, go fuck yourself en fuck y'all if you doubt me wel echt vette plaatjes vind/vond
wat een vredelievende tracknamen zijn het trouwens
Niet om Sub Sonik te verdedigen, maar hoe komt iedereen erbij dat Shockerz voor hem produceert?
gelukkig wel, die eerste versie was niet om aan te horen
vind dit eigenlijk ook niks bijzonders, terwijl ik to hell, look at me now, go fuck yourself en fuck y'all if you doubt me wel echt vette plaatjes vind/vond
wat een vredelievende tracknamen zijn het trouwens